Slecht

Total geen erectie zelfs niet met 2 pillen

Heeft pas dag erna effect

Nou ik heb een lage bloeddruk en heb nooit zulke problemen met erectie pillen gehad. Met deze was het helemaal niet wat ik er van verwacht had. De erectie was kort en hevig met gevolg hevige hoofdpijn, pijnlijke steken in mijn bovenbenen en bijna een week last van hevige reflux wat ik nooit heb. Mijn bloeddruk was 3 dagen veel te hoog. Het een zwaar chemisch spul dat ik nooit meer ga nemen.

Ja het beviel goed

Had geen bijwerkingen en een lang durende erectie

slecht

Werking bij mij 0.0

heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen

AL VEEL MAIL VERKEER . MAAR HEB NOG STEEDS MIJN BESTELLING NIET GEKREGEN

Prima webshop

Het bestelde product werd snel en discreet geleverd.

ben goed geholpen

zijn erg netjes geweest bij een zending die niet is aan gekomen werd snel en fatsoenlijk opgelost

Werkt zoals beschreven

Lekker lang plezier in bed

Onvoldoende waar het voor bedoeld is

Ben betere gewend. Erectie niet voldoende en tussen door afnemende erectie.

Nog geen idee

.?

ha ha nog niet gebruikt

Weet ik nog niet hoe het gegaan heeft. Nog niet gebruikt

Wel OK

Vreemd dat een bestelling die gewoon met PostNL verstuurd had kunnen worden nu met een koerier afgeleverd wordt. Diezelfde koerier kon de enveloppe met inhoud nu gewoon in de brievenbus doen. Er had dus makkelijk op verzendkosten en afleversnelheid bespaard kunnen worden. Zowel door u als ook door mij. Verder over het geleverde geen klachten. Groeten Hans

Discreet en snelle levering

Zeer snelle levering en heel discreet.

redelijk goed

Mijn ervaringen zijn redelijk goed Ik zou wel wat sterkere pillen willen, waardoor ik een wat langere en hardere erectie hou. welke pil zouden jullie mij dan adviseren

Na een moeizaam begin toch ok gekomen wel een aanrader.

Na een paar maal te gebruiken was het toch nog in orde gekomen en stond hij paraat.

Vontrix Blue - een aanrader!

Op 55+ jarige leeftijd heb ik besloten dit product uit te proberen en kan bevestigen dat het volledig aan mijn verwachtingen voldoet. Ikzelf heb ervaren dat na het innemen, de seksuele daad / prestatie pakweg 2 uur later of zo op zijn best is. Kortom: een tevreden klant

Staat zijn mannetje

Hard

Werkt niet

Geen werking

Alles ok.. verpakking, bezorging, tijd..

de pillen werken goed

de pillen werken zeer goed kan het langer volhouden de servise was ook goed.

heb ze voorlopig nog niet geprobeerd

heb ze voorlopig niet geprobeerd en uw pertner moet op het juiste moment ook zin hebben mvg

Moet ze nog uit proberen

Snelle levering en discreet

Bijwerking met Vontrix

Pil deed zijn werk goed. Geen last van bijwerkingen oid. Bedankt

2 producten geprobeerd. Vontrix is de krachtigere van de twee

Goede ervaring

Er zijn geen bijwerking van deze erectiepillen Alleen moet ik er twee met een tussen tijd van twee uur innemen Is wel een prijzige gebeuren

Over Erectiepillen.nl

Erectiepillen.nl levert alle populaire merken natuurlijke erectiepillen. Alle producten worden direct uit eigen voorraad geleverd. Binnen Nederland worden producten kosteloos verzonden en in België vanaf €50. Uiteraard discreet en anoniem bezorgd. Probeer het ook!