Dit werkt niet. Niet a goes regarding.

Heel slecht

Is oke

Werkt goed

Goed verlopen

Levering de volgende dag in huis, product voldeed aan de verwachting

klantenservice top!!

middelmatig

ik kan spijtig nog niet oordelen want heb mijn eerste bestelling niet ontvangen zou willen weten waar dat eerste pakketje ergens is heb vandaag 24-12 mijn tweede bestelling goed ontvangen in de brievenbus mijn eerste zou ook in de brievenbus gezeten hebben volgens de koerier maar daar heb ik niets van gezien spijtig nu zou ik willen weten waar dat ergens is kunnen jullie dat oplossen heb wel mijn geld er in gestoken he groetjes van een telleurgestelde klant he

voldoet niet aan de aanbeveling

de penis word niet heel hard , de tijdspannen is niet wat ze beloven . zal deze niet meer bestellen .

Product in goed orde ontvangen en doet wat het beloofd.

Nette en discrete levring

Product was goed en op tijd ontvangen in een anonieme verpakking

Geen werking

helaas nauwelijks tot geen merkbaar effect op erectie. Teleurstellend.

Welke ervaring ?

Nog niet gebruikt

Ik heb ze nog niet ontvangen

Ik heb ze nog niet ontvangen

Hele nacht plezier!

De eerste keer was wennen maar je krijgt een hoop energie en extra stimulatie van (in mijn geval) Vontrix.

Zeer snelle levering

Producten waren de volgende dag in huis en werken zoals beschreven

Op tijd en discreet

Mijn bestelling werd op de beloofde tijd en in een discrete verpakking bezorgd.

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen.

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen, vlotte levering. Producten van goede kwaliteit, voldoen aan de verwachtingen.

Snelle en prima service

Het enige waar ik nog op wacht is een mail met de leverdatum wanneer mijn product binnen komt want heb het al binnen maar nooit een mail gehad wanneer het binnen komt

redelijk

Zijn geen slechte supplementen, echter de stijfheid van de penis valt tegen. Rechtopstaand is niet mogelijk.

Prims

Zeer corrected levering

Tip: de pillen zaten in een klein doosje. Maar ze kunnen ook in een enveloppe. Dan kunnen ze zo in de brievenbus.

Super !!

*snelle levering *discreet *werkzaamheid na inname 30min/45 minuten tot wel 2 dagen. *wel nadeel bij inname Pure Power is de hoofdpijn erbij maar geen blozende kaken. Dus al bij al zeer tevreden voor de prijs/kwaliteit.

Prima. Product

Heb het nu voor het eerst besteld en gebruikt en voldoet precies aan de verwachtingen

Producten werken goed en super snel geleverd

Over Erectiepillen.nl

Erectiepillen.nl levert alle populaire merken natuurlijke erectiepillen. Alle producten worden direct uit eigen voorraad geleverd. Binnen Nederland worden producten kosteloos verzonden en in België vanaf €50. Uiteraard discreet en anoniem bezorgd. Probeer het ook!