Werkt geweldig!

Werkt geweldig!

Organisatie prima

De werking van de eersre twee pillen bleef ver achter bij mijn verwachtingen op grond van de voorspelde werking.

Altijd goed en snel geleverd

Simpele maar fijne webshop, altijd snel geleverd in discrete verpakking.

Nog geen half stijfje

Volgens de beschrijving moet er een stijve van komen....... Heb met een slappe garnaal op de kut gelegen....... Heb nog twee tabletten liggen maar of ik die ga nemen..... denk het niet. Zonde van het geld.....

Haad even goed een vitaminepil kunnen nemen

Ruim uur vantevoren ingenomen gingen om 23.30 slaapkamer in Heerlijk sex gehad , en moest uur wachten voor ik weer iets kon . Een 3e keer is er niet eens van gekomen Zijn maar gaan slapen om 02.45 Erg teleurstellend zeker voor deze prijs Al eerder kamaria gehad dat werkte prima en koste 10 euro per 4 pillen

Lust en erectieverhogend

Uitstekende werking

Top ervaring.

De pillen die ik had besteld zijn binnen 1 week afgeleverd. Andere zogenaamde Nederlandse sites hebben levertijd die oplopen tot >2 maanden. De werking van deze pillen moet ik nog ervaren.

Geweldig resultaat

Geweldig resultaat 1 capsule werkte bijna 60 uur

Nog niet gebruikt

Nog niet gebruikt

Werkt goed

Als je het voorschrift volgt werkt het prima. Geen bijwerkingen ondervonden

Hele goed.

voor mij te sterk

Sterke pil. libido forte. Ook erg duur.

Top pilen

Stay strong al day zekers aan tebevelen

Super pil

Snelle levering en onopvallend verstuurd.

De levering is snel en onopvallend verstuurd. Blijft wel uitproberen welke pillen wel of niet of minder werken. Ervaringen per persoon kan natuurlijk altijd anders uitvallen.

Weet het nog niet

Weet het nog niet. Heb de pil nog niet gebruikt. Heb twijfel ivm dottering verleden jaar en gebruik dusteride en alfuzosine ivm prostaatproblemen.

Top en snel

Zoals besteld ontvangen.

Snel geleverd en goed product! Ik kom zeker terug!

Top levering - Top product

Snelle en correcte, anonieme levering. Interessant bonuspuntensysteem. Top product (Libido forte)

werkt goed

goede werking

Geen ervaring

Geachte Voor mij zijn deze Erectiepillen niet geschikt . mijn dank gr henk .

Ben zeer tevreden

Het doet wat het beloofd.

de bestelde pillen van Libidoforte hadden geen enkele werking.

Pillen op tijd genomen, geen bijwerkingen, maar ook geen enkel effect. De orderverwerking was verder in orde.

De pillen werken nauwelijks

De pillen geven slechts een 'halfharde' erectie, ook als ik er twee neem.

Over Erectiepillen.nl

Erectiepillen.nl levert alle populaire merken natuurlijke erectiepillen. Alle producten worden direct uit eigen voorraad geleverd. Binnen Nederland worden producten kosteloos verzonden en in België vanaf €50. Uiteraard discreet en anoniem bezorgd. Probeer het ook!