Goede kwaliteit

Levering was moeilijk maar is terecht gekomen. Pilletjes zijn super .2 dagen erectie na opwinding. Enkel rood aangezicht en 2de dag hoofdpijn . Mss beter in half doen volgende keer

Voldeed niet zo als ik vermoede

Had er meer van verwcht vind ,e suur voor geen ze geven of doen

Toppie

Discreet bezorgd

Helaas, helpen ze mij nog niet om een stevige erectie te krijgen

Snel geleverd maar die pillen werken helemaal niet

De levering was snel, maar die pillen werken helemaal niet zelf niet na er 3 genomen te hebben met telkens 2uur tussen de inname! Zeker geen aanrader !

Je kan met zo goed paracetamol in nemen zelfde effect

Werkt net iets anders dan paracetamol je krijgt hoofd pijn er van paracetamol gaat het weg wat hij absoluut niet doe is dat je eerder erectie krijgt of stimuleert

Harde Erectie door Vontrix

Producten besteld en waren op tijd. Veel plezier van gehad.

Erg goed

Heb ze voor het eerst gebruikt en werd verrast met een keiharde erectie. Deze duurde langer en het orgasme bleef langer uit. Het effect werkt tot wel drie dagen door zonder bijwerkingen .

Zeer positief ervaren bedankt

werkt niet

Werkt niet !

Goede producten en op tijd geleverd.

Hevig

Meerdere orgasmes nu en intens

Werkt erg goed (libiforme 5 capsules)

Snel geleverd. En ook een klein beetje van 1 capsule werkt al goed. Om te testen wat het effect is kun je de capsule bijvoorbeeld openknippen/opensnijden aan de buitenkant, en 1/3e ervan ongeveer op een stukje banaan of direct op de tong. Na 1 uur merk je al effect, en ik voelde me, naast dat je opgewonden raakt, ook psychisch heel fijn bij het gebruik.

Camagra

Camagra gekocht maar doet helemaal niks. Zonde van het geld. Levering was snel en goed discreet verpakt daar is niks op aan te merken.

Waardeloos

Had er meer van verwacht en zeker voor dat geld. Zonde van m'n geld geweest !!

Slappe hap geen fanfare

Zeer goed product

Na ongeveer een uur doet deze pil wat hij moet doen maar alleen bij prikkelingen dus dat is super. En werkt bij mij toch ongeveer 24.

Werkt super

Zelfs tot 2 dagen erectie. Zalig gewoon.

Zeker aan te raden

Ontgoogeld

Doet helemaal niets bij mij.

waardeloos werkt niet

waardeloos spul werkt niet

werkt haast niet

gewoon slecht

Goede website

Al een paar keer pillen besteld. Goede verwerking en snel geleverd. Bij de laatste bestelling ging er wat mis. Heb gebeld en ben netjes en correct geholpen. En de pillen ik besteld had na een fout als nog na geleverd.

Goed en snel

Juiste product en snel geleverd alleen beetje jammer dat verpakking ingedeukt was terwijl de verzenddoos niet.

Zeer tevreden.

Werking na enige tijd. Daarna werkt het super.

Over Erectiepillen.nl

Erectiepillen.nl levert alle populaire merken natuurlijke erectiepillen. Alle producten worden direct uit eigen voorraad geleverd. Binnen Nederland worden producten kosteloos verzonden en in België vanaf €50. Uiteraard discreet en anoniem bezorgd. Probeer het ook!