Werkt goed

Als je het voorschrift volgt werkt het prima. Geen bijwerkingen ondervonden

Hele goed.

voor mij te sterk

Sterke pil. libido forte. Ook erg duur.

Top pilen

Stay strong al day zekers aan tebevelen

Super pil

Snelle levering en onopvallend verstuurd.

De levering is snel en onopvallend verstuurd. Blijft wel uitproberen welke pillen wel of niet of minder werken. Ervaringen per persoon kan natuurlijk altijd anders uitvallen.

Weet het nog niet

Weet het nog niet. Heb de pil nog niet gebruikt. Heb twijfel ivm dottering verleden jaar en gebruik dusteride en alfuzosine ivm prostaatproblemen.

Top en snel

Zoals besteld ontvangen.

Snel geleverd en goed product! Ik kom zeker terug!

Top levering - Top product

Snelle en correcte, anonieme levering. Interessant bonuspuntensysteem. Top product (Libido forte)

werkt goed

goede werking

Geen ervaring

Geachte Voor mij zijn deze Erectiepillen niet geschikt . mijn dank gr henk .

Ben zeer tevreden

Het doet wat het beloofd.

de bestelde pillen van Libidoforte hadden geen enkele werking.

Pillen op tijd genomen, geen bijwerkingen, maar ook geen enkel effect. De orderverwerking was verder in orde.

De pillen werken nauwelijks

De pillen geven slechts een 'halfharde' erectie, ook als ik er twee neem.

Deed niets! Totaal niets!

Ik heb samen met mijn partner een pil ingenomen en we gebben beiden eigenlijk gevoeld. Wat een teleurstelling zeg!

Het is een uitstekend capcule

Ik heb de capcule kort voor samen seks hadden ik heb hem nog niet zo hard gehad Erik kan lager uitstellen ik ben dik tevreden

Goede service, top product

De producten die ik hier bestel doen altijd hun werk meer dan goed. De enige keer dat een verzending mis ging was dat binnen een dag opgelost.

Helemaal top!

Altijd snelle levering en reactie bij vragen.

Goede tablet

Ik ben er zeer tevreden over

Aan te bevelen

Voor mij een goed product, voor een goede prijs.

Verbetering maar

Ik heb verbetering ervaren zeker een dag na inname maar ook diarree. Ik dacht dat dit eerst van iets anders was. Maar telkens als ik een pil inneem heb ik binnen 24 uur diarree en of buikkrampen. Dat is niet fijn.

Helaas niet het verwachtte resultaat.

Had gehoopt dat de bestelde pillen een oplossing zouden zijn voor erectieproblemen ten gevolge van prostaatkankeroperatie. Vooralsnog niet het beoogde resultaat, oorzaak waarschijnlijk beschadigde zenuwen en spieren door operatie. Ga verder binnen assortiment uitproberen.

Werkt prima zonder bij werking

Geweldig.......

Verbazing

Ik had nooit gedacht dat dit op mijn leeftijd nog kon gebeuren genoten.

Over Erectiepillen.nl

Erectiepillen.nl levert alle populaire merken natuurlijke erectiepillen. Alle producten worden direct uit eigen voorraad geleverd. Binnen Nederland worden producten kosteloos verzonden en in België vanaf €50. Uiteraard discreet en anoniem bezorgd. Probeer het ook!