Ik was zeer sceptisch over het gebruik van erectiepillen , maar het heeft mij en mijn partner uitermate verrast. De erectie was harder en duurde veel langer.

Heel snel geleverd !

Snelle levering .

het feest

dat het wat lang duurt waneer dat de pil werkt maar als ze begint te werken is het feest

Erg tevreden. Producten waar binnen een dag binnen en naar verwachting

Had er iets meer van verwacht

Redelijk, had iets meer verwacht van de werking van dit product, na het lezen ben de resentie’s

Goed product en snelle levering

Beangstigend- zie onder

Heb mijn eerste pil genomen - helaas zonder effect op de erectie Wel dezelfde nacht ontwaakt met een hartslag van 123 en bloeddruk 17,6 - niets dramatisch maar toch zie ik de inname binnen enkele dagen met wantrouwen tegemoet Hugh Francot Antwerpen

Debielen

Debielen

Die pil doet helemaal niets

Je kunt “niets” niet goed omschrijven.

Scammers

They are scammers I’ve paid a month ago and still no answer.

Beoordeling is niet voor ons bedoeld. Beoordeling wordt geschreven uit frustratie over erectionpills.store. Wij worden continu verward met deze website.

Snelle levering, en goed product

Mijn vrouw vond het heerlijk.

Echt lekker hard. Iets minder gevoelige eikel. Duurder daardoor langer, heerlijk.

Ik ben niet tevreden.

Wat betreft de service van erectiepillen.nl ben ik dik tevreden. De 5 capsules king active erectiepillen werken helaas niet. Helaas weggegooid geld...

Levering correct, werking pillen mager

Geen klachten met betrekking tot de levering. De werking van de pillen was bij mij ondermaats!

Goede erectie

Krijg na ongeveer na 2 uur effect. En heb na twee dagen nog gemakkelijk een erectie. Wel beetje maagklachten.

Werkt voor geen meter!

Ik had gewoon een erectie zoals anders, geen effect van de pillen, geen langdurige erectie

Doet zijn werk

Langere en stevige erectie, zeer tevreden, geen bijwerkingen

zoals het hoort, snel en goed.

Duidelijke website, alles goed te vinden. Bestellen gaat allemaal heel vlot. Bezorgen snel en correct.

Super snel geleverd!! Goed werkende pil, doet wat het moet doen.

Snel weer paraat, kan langer door

De 1e keer kon ik iets langer door en was ik wat harder, na het klaarkomen kon ik een kleine 20 10 minuten later wederom aan de bak. Kan lange tijd door, hij bleef hard, maar nog een keer klaarkomen lukte me niet, dat was te snel achter elkaar. Echter na een puur uurtjes wederom een vrijpartij van een uur inclusief hoogtepunt. Ook hier na 10 minuten weer paraat en ruim een uur nog flink kunnen sexen. Inmiddels een dag verder en ben ik benieuwd naar het eventuele effect op langere termijn.

Zoals vermeld op de site snek en discreet geleverd

Helemaal prima zo

Vlotte levering

Zie boven

Werkt zoals je verwacht!

Goede prijskwaliteit, echt een top product! Geen bijwerkingen en 36 uur plezier, echt 3 dagen!

Vontrix heb ik voor het eerst geprobeerd en dit werkt erg goed voor mij. Geen bijwerkingen of iets

Over Erectiepillen.nl

Erectiepillen.nl levert alle populaire merken natuurlijke erectiepillen. Alle producten worden direct uit eigen voorraad geleverd. Binnen Nederland worden producten kosteloos verzonden en in België vanaf €50. Uiteraard discreet en anoniem bezorgd. Probeer het ook!