Fantastische begeleiding bij aankoop.

Snelle afhandelingen, volledig procesinformatie, persoonlijke behandeling en niet duur.

Zeer efficiënte, voordelige en plezierige service.

Pluspunten

Was voor ons eerste keer zaken doen met dit bedrijf, was best spannend of reviews en berichten klopten. Alles is helemaal correct verlopen zoals afgesproken. Als wij weer een auto willen kopen komen wij weer bij hun terecht denk ik

Alles is maar wens verlopen

4 stars: good service, well treated

Suggestions

Everything was fine, just there was a small issue with one document about which I was not informed it was needed and thus I could not do all the administrative work at once. I was however explained this was due to recently changed regulation, so I guess it does not happen frequently.

• Communication
  • Reliability
  • Follow up agreements
  • Knowlegde & Skills

Pluspunten

Na 1 jaar zoeken, werd ik door Michiel Gouka benaderd, hij had de onmogelijke combinatie kleur/interieur/uitvoering toch voor me gevonden! De aankoop door hem, uit mijn naam, ter plaatse uitgevoerd (Italië), transport geregeld en bureaucratische papier afwikkeling in Nederland afgerond. Alles lekker uitbesteed.. Auto keurig, met uitleg over de auto, voor de deur bezorgd. Top service. Zou het volgende keer weer doen (net als de vorige 2 keer).

Doordat er een totaal prijs was afgesproken, werd niet geheel inzichtelijk hoeveel ik voor de auto, en hoeveel ik voor de import en afhandeling betaalde. Omdat de totaal prijs overeenstemde met het budget dat ik in gedachte had, was dit echter allerminst onoverkomelijk...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige en duidelijke communicatie! Perfect op de hoogte gehouden van elke stap in het importproces.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke communicatie, helder, flexibel, meedenkend.

Manier vinden om de koper in het voorloopproces gerust te stellen door te staven dat jullie een echt en betrouwbaar bedrijf zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Top bedrijf gewoon doen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Onwaarschijnlijk blij met de vakkundigheid van importeermijnauto.nl. Snel, lbetrouwbaar en afspraak is afspraak. Super!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heldere communicatie naar mij toe - Adequaat en klantgericht handelen, ook bij problemen - Duidelijk inzicht in de stand van zaken bij verschillende stappen van het import-proces - Gelukkig geen reclame-melding van dit bedrijf op de nummerbordhouder

Tip: laat een slide-show zien met foto's van succesvol geïmporteerde auto's: dat geeft inzicht in hoeveel auto's er per maand of jaar geïmporteerd worden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, betrouwbaar, deskundig, vriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele positieve ervaring, alles netjes op tijd en conform afspraak. Helemaal prima.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Communicatie verliep erg goed, heel snel. Enige afspraak die niet nagekomen is lag aan de douane.

Bereikbaarheid bedrijf met ov communiceren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed begeleid bij de aankoop van mijn audi. Erg tevreden vooral door de adviezen mbt audi. Prijsindicatie was heel goed, dus geen verrassingen achteraf.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Michiel heeft alle tijd genomen om écht te doorleven wat ik werkelijk zoek en was snel en effectief tijdens communicatie. Duidelijk aan afspraken gehouden en geen verrassingen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Import van mijn auto is zeer goed bevallen. Ik beveel Importeermijnauto.nl van harte aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De communicatie met Michel was top. Snel en makkelijk via mail of whatsapp. Ook alles m.b.t. het importeren van onze auto was snel en goed geregeld!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel erg blij met jullie snelle service. Snel en goed geholpen. Veel kennis van auto's importeren vanuit Dubai.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Kundig en ook bereid advies te geven zonder dat er een opdracht ligt. Door de proactieve instelling van Michiel heb ik duizenden euro's bespaard op de BPM. Terwijl dit niet als losse dienst wordt aangeboden heeft Michiel mijn BPM aangifte verzorgd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie, meedenken en creatief in mogelijkheden/oplossingen. Traject van A tot Z tot in de puntjes verzorgd. Dank!

• Kennis & Vakmanschap

klein dingetje: info over / toelichting op digitaal systeem van de auto

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Michiel heeft verstand van zaken, loopt al een tijdje mee. Kwam ook met het advies om een bepaalde auto uiteindelijk toch te laten staan. Voor dit soort adviezen huur je een bedrijf in.

• Kennis & Vakmanschap

Beste René, Wij zijn er inderdaad voor om een mooie en betrouwbare auto te vinden en het importtraject in goede banen te leiden, fijn dat je dit onderdeel van onze expertise ook waardeert! Bedankt voor deze waardevolle feedback, wie weet tot in de toekomst! Met vriendelijke groet, Michiel

Over Importeermijnauto.nl