Ze maken waar, wat veeleisende klanten van ze vragen

Het is nu de tweede importauto, die Michiel voor mij perfect regelt. Hij is in staat voor veeleisende klanten als ik een prima prijs/kwaliteit relatie te realiseren! Ofwel een auto vinden en importeren die in NL niet te vinden is, als je een jonge gebruikte maar uitstekende auto zoekt.

Uitstekende adviezen en veel kennis

Michiel heeft mij van van uitstekende adviezen voorzien bij het zoeken naar de juiste auto. Na het vinden van de juiste auto heeft Michiel de aankoop begeleiding, het transport en de afwikkeling van het importen allemaal volgens afspraak en op tijd geregeld. Duidelijk en transparant zonder verrassingen achter af. Ik kan dan ook iedereen aanraden om het traject van een auto importeren samen met Michiel van importeermijnauto.nl te doen.

Beste partij om je droom auto te vinden

Was al een tijd aan het zoeken naar mijn droom auto met hele specifieke wensen. Had het bijna opgegeven. Dankzij Michiel had ik mijn auto binnen een paar weken uit Duitsland in Nederland. Hij heeft een groot netwerk, veel kennis en denkt echt met je mee. Ik werd goed geadviseerd en alles liep gesmeerd. Ben oprecht super tevreden. Zou dit iedereen aanraden.

Duidelijk, vriendelijk, snel en zonder verrassingen

Ondanks dat er in Coronatijd de importprocedure anders is dan normaal was alles binnen 1,5 week afgehandeld. Michiel reageert snel, legt alles duidelijk uit en handelt vervolgens het hele proces vlot af. Ondertussen wordt je nauwkeurig op de hoogte gebracht van de status. Kortom, top service zonder verrassingen!

Service beter dan ik had verwacht en gehoopt.

Communicatie verliep zeer vloeiend en duidelijk en snel. Het gehele importproces ging sneller dan ik had gedacht. Ik ben 100 % tevreden en zou iedereen dit bedrijf kunnen aanraden :-)

Super!!!

Duidelijke uitleg! Geen verassingen achteraf! Goed bereikbaar via whatsap, e-mail en telefonisch. Kortom, een bedrijf waarmee ik in de toekomst graag zaken blijf doen. Michiel, nogmaals bedankt voor de top service!!!

Michiel is transparant en houd je goed op de hoogte tijdens alle stappen!

Fijne samenwerking

Fijn contact, correcte afhandeling.

Ondanks wat strubbelingen met de belastingdienst (kwijtgeraakte BPM aangifte), vlot en plezierig contact met Michiel. Aanrader!

Geweldige service geleverd door Michiel Gouka.

Vanwege het Coronavirus konden wij onze auto niet importeren vanuit Duitsland. We hebben verschillende bedrijven benaderd en zijn uiteindelijk voor Importeermijnauto.nl gegaan. Michiel heeft ons vanaf het eerste contact moment netjes en behulpzaam te woord gestaan. Hij heeft alles netjes uitgelegd en vervolgens een vrijblijvende offerte toegestuurd. Ook hierin was alles duidelijk omschreven met optionele extra services. Na akkoord heeft Michiel alles voor ons geregeld. Het was alleen een kwestie van ophalen! Top service en dat in deze moeilijke tijd!

Correct, vriendelijk, behulpzaam en snel

Een auto importeren tijden Corona is wat moeilijker. Importeermijnauto heeft een mooie passende oplossing geboden. Goed advies en snel geregeld. Ook buiten kantoortijden snel reactie.

Perfecte service op alle vlakken

Importeermijnauto.nl heeft er alles aan gedaan om mijn droomauto te vinden en de gehele afwikkeling perfect te laten verlopen. Goed advies, duidelijke afspraken en uitmuntende service gekregen. Ik kan iedereen aanraden die een auto wil importeren, contact op te nemen voor een oriënterend gesprek.

Geweldige service & kennis!

Via vrienden zijn wij geattendeerd op deze club. Vanaf het eerste moment veel enthousiasme en expertise. Wat heel prettig was de snelle reacties. Een aanrader deze club!

Heel prettig bedrijf.

Wij hebben in coronatijd onze auto laten invoeren door inporteermijnauto. En zijn perfect geholpen door Michiel. Goede en snelle communicatie kortom wij bevelen dit bedrijf iedereen aan.

Goede ervaring met fijn persoonlijk contact

Heldere uitleg van import proces en Michiel heeft mij telkens op de hoogte gehouden van het proces. Geen valse beloftes of iets dergelijks. Erg professioneel. 👍🏼

Snel, deskundig en betrouwbaar

Ook in de tijd waarin de wereld op z’n kop staat door het coronavirus weet Michiel zijn klanten snel en betrouwbaar te bedienen. Mijn eerste ervaring met importeermijnauto.nl is in een woord fantastisch te noemen. Betrouwbaar en een no nonsens service. Van harte aan te bevelen.

Betrouwbaar en duidelijke communicatie

Al bij het eerste telefoongesprek had ik een goed gevoel bij Michiel, hij communiceert duidelijk, laat goed weten wat hij wel en niet voor je kan regelen en denkt mee met je wensen. De tariefstelling laat hij vooraf weten, dus geen verassingen achteraf. Tijdens het transport is er een barst gekomen in de voorruit door steenslag, dit heeft Michiel keurig opgelost en laten repareren bij de dealer. Al met al een goede ervaring en zeker aan te raden

zeer plezierige ervaring

Importeermijnauto Michiel heeft de door mij in Duitsland gekochte auto getransporteerd, de RDW-keuring, de aangifte BPM gedaan en het kenteken aangevraagd. Ik heb Michiel leren kennen als plezierig, betrouwbaar correct en ter zake deskundig . Een zeer goede ervaring

Gewenste auto snel gevonden en zeer goede afhandeling.

Na intakegesprek snel een auto in Duitsland gevonden die nagenoeg geheel aan mijn wensen voldeed. Ondanks de Kerstdagen en oud-en-nieuw is de auto snel opgehaald, geïmporteerd en op kenteken gezet. Binnen enkele weken keurig afgeleverd.

Prima geweldig perfect

Kan niet anders zeggen dat de hulp en service van ongekend niveau zijn en ook nog voor een zeer schappelijke prijs. ECHT een AANRADER ga vooral zo door Michiel

vriendelijk en ongecompliceerd

vriendelijk en ongecompliceerd, proactief, competent en behulpzaam.

Super snelle en verzorgde import!

Hele prettige communicatie met snelle reacties. Verzorgd afgeleverd! Heel fijn dat alle zorgen uit handen genomen worden.

Volledige ontzorging !!

De betrokkenheid, deskundigheid, vriendelijkheid en service geeft een gevoel van totale ontzorging.

Keurig en snel geholpen, alleen nog de BPM van de Belastingdienst terugontvangen.

Ik ben aan Importeermijnauto.nl gekomen door onze Mercedes Dealer: Gomes Noord-Holland. Wij hebben de auto afgelopen zaterdag 02-11-2019 opgehaald bij Gomes Noord-Holland, en nu is alles al geregeld. ik moet alleen de papieren opsturen naar de Belastingdienst om de BPM terug te ontvangen.

Met zijn ervaring en enthousiasme leverde Michiel mij een veel betere dienst dan ik verwachtte.

Snelle en duidelijke informatie met groot aantal ideeën waaruit ik kon kiezen plus uitstekende after sales service.

Betrouwbaar, Eerlijk & Transparant.

Op vakantie besloten een auto te kopen. Alleen telefonisch contact gehad. Importeer mijn auto heeft de auto gevonden, aangekocht en afgeleverd. Alles naar wens!