Perfecte dienstverlening

Heel goede begeleiding, jij weet exact vooraf waar je financieel aan toe ben. En een lekkere koffie

Deskundig vriendelijk

Je maakt waar wat je belooft

Importeermijnauto.nl is een betrouwbaar bedrijf

Ik was op zoek naar een (nagenoeg) nieuwe Toyota Rav4 in Duitsland. Ik zocht zelf de auto's uit een Michiel ging daar dan vervolgens achteraan. Na vier mislukte pogingen was het raak. Michiel heeft vervolgens de auto aangekocht, naar Nederland gehaald, de fiscale procedures afgehandeld en een kenteken aangevraagd. Tijdens het gehele proces was sprake van een prettige samenwerking en heldere communicatie.

Perfecte begeleiding van het gehele traject.

Heb zelf een auto Audi A6 Avant (Youngtimer) gekocht bij een dealer in Berlijn. Alles per mail afgehandeld en auto niet gezien. Na de koop contact gezocht met Michiel om alles te regelen voor me. De prijs om dit alles te regelen voor me is zeer netjes. Kan je zelf niet voordeliger regelen. Van A-Z is het geregeld, heb niets hoeven regelen of aan te leveren/uit te zoeken. Er miste een document. Dit hebben ze geregeld. Ik wilde graag alarm erin gebouwd hebben. Dit hebben ze geregeld. Accu was zwak, hebben een nieuwe erin geplaatst. (tarieven die heel netjes zijn) Gehele tijd updates ontvangen omtrent status van het importproces. Om een lang verhaal kort te houden. De volgende auto laat ik zeker weer door Michiel importeren.

Enorm aan te raden

Na 2 maanden zoeken online naar een gave Audi S5 cabriolet uit Duitsland was de volgende stap, wie gaat dat regelen voor me. Even naar Duitsland ivm Corona beperkingen leek me niet handig en daarnaast ontbreekt de tijd hiervoor. Na wat zoeken, aangekomen bij Michiel, waarom moet je je door Michiel/Importeermijnauto laten ondersteunen? Voor mij is dat simpel, hij werkst snel, komt afspraken na en daarnaast wordt je volledig ontzorgt. Appjes buiten kantoortijd of mails wordt snel en adequaat op gereageerd. Daarnaast zit Michiel 5 minuten verderop op in Uithoorn wat het voor mij nog makkelijker heeft gemaakt. Dus ik zou zeker de volgende keer weer gebruik maken van de diensten van Michiel, maar nu lekker eerst gaan genieten van de S5 Cabriolet!

Geweldige ervaring voor spannend project

Import van een fun-auto, is en blijft een spannend project. De hulp en service van Michiel is geweldig.

Michiel is echt oprecht en klantvriendelijk

Ik had contact met michiel vanuit australie en hij heeft me super geholpen voor een mooie benz bij mn terug keer. Tijdens dit process kreeg ik wat koude voeten maar ging daar 100% goed mee om en heeft alles gedaan wat ik hem vroeg en bleek zeer loyaal. Een echte aanrader !

uitstekende dienstverlening

Michiel is deskundig, doet wat hij zegt en levert. Hij neemt de tijd om vragen te beantwoorden en communiceert helder over de gang van zaken. Ik had een goede ervaring met Michiel en kan zijn dienstverlening daarom van harte aanbevelen.

Ze maken waar, wat veeleisende klanten van ze vragen

Het is nu de tweede importauto, die Michiel voor mij perfect regelt. Hij is in staat voor veeleisende klanten als ik een prima prijs/kwaliteit relatie te realiseren! Ofwel een auto vinden en importeren die in NL niet te vinden is, als je een jonge gebruikte maar uitstekende auto zoekt.

Uitstekende adviezen en veel kennis

Michiel heeft mij van van uitstekende adviezen voorzien bij het zoeken naar de juiste auto. Na het vinden van de juiste auto heeft Michiel de aankoop begeleiding, het transport en de afwikkeling van het importen allemaal volgens afspraak en op tijd geregeld. Duidelijk en transparant zonder verrassingen achter af. Ik kan dan ook iedereen aanraden om het traject van een auto importeren samen met Michiel van importeermijnauto.nl te doen.

Beste partij om je droom auto te vinden

Was al een tijd aan het zoeken naar mijn droom auto met hele specifieke wensen. Had het bijna opgegeven. Dankzij Michiel had ik mijn auto binnen een paar weken uit Duitsland in Nederland. Hij heeft een groot netwerk, veel kennis en denkt echt met je mee. Ik werd goed geadviseerd en alles liep gesmeerd. Ben oprecht super tevreden. Zou dit iedereen aanraden.

Duidelijk, vriendelijk, snel en zonder verrassingen

Ondanks dat er in Coronatijd de importprocedure anders is dan normaal was alles binnen 1,5 week afgehandeld. Michiel reageert snel, legt alles duidelijk uit en handelt vervolgens het hele proces vlot af. Ondertussen wordt je nauwkeurig op de hoogte gebracht van de status. Kortom, top service zonder verrassingen!

Service beter dan ik had verwacht en gehoopt.

Communicatie verliep zeer vloeiend en duidelijk en snel. Het gehele importproces ging sneller dan ik had gedacht. Ik ben 100 % tevreden en zou iedereen dit bedrijf kunnen aanraden :-)

Super!!!

Duidelijke uitleg! Geen verassingen achteraf! Goed bereikbaar via whatsap, e-mail en telefonisch. Kortom, een bedrijf waarmee ik in de toekomst graag zaken blijf doen. Michiel, nogmaals bedankt voor de top service!!!

Michiel is transparant en houd je goed op de hoogte tijdens alle stappen!

Fijne samenwerking

Fijn contact, correcte afhandeling.

Ondanks wat strubbelingen met de belastingdienst (kwijtgeraakte BPM aangifte), vlot en plezierig contact met Michiel. Aanrader!

Geweldige service geleverd door Michiel Gouka.

Vanwege het Coronavirus konden wij onze auto niet importeren vanuit Duitsland. We hebben verschillende bedrijven benaderd en zijn uiteindelijk voor Importeermijnauto.nl gegaan. Michiel heeft ons vanaf het eerste contact moment netjes en behulpzaam te woord gestaan. Hij heeft alles netjes uitgelegd en vervolgens een vrijblijvende offerte toegestuurd. Ook hierin was alles duidelijk omschreven met optionele extra services. Na akkoord heeft Michiel alles voor ons geregeld. Het was alleen een kwestie van ophalen! Top service en dat in deze moeilijke tijd!

Correct, vriendelijk, behulpzaam en snel

Een auto importeren tijden Corona is wat moeilijker. Importeermijnauto heeft een mooie passende oplossing geboden. Goed advies en snel geregeld. Ook buiten kantoortijden snel reactie.

Perfecte service op alle vlakken

Importeermijnauto.nl heeft er alles aan gedaan om mijn droomauto te vinden en de gehele afwikkeling perfect te laten verlopen. Goed advies, duidelijke afspraken en uitmuntende service gekregen. Ik kan iedereen aanraden die een auto wil importeren, contact op te nemen voor een oriënterend gesprek.

Geweldige service & kennis!

Via vrienden zijn wij geattendeerd op deze club. Vanaf het eerste moment veel enthousiasme en expertise. Wat heel prettig was de snelle reacties. Een aanrader deze club!

Heel prettig bedrijf.

Wij hebben in coronatijd onze auto laten invoeren door inporteermijnauto. En zijn perfect geholpen door Michiel. Goede en snelle communicatie kortom wij bevelen dit bedrijf iedereen aan.

Goede ervaring met fijn persoonlijk contact

Heldere uitleg van import proces en Michiel heeft mij telkens op de hoogte gehouden van het proces. Geen valse beloftes of iets dergelijks. Erg professioneel. 👍🏼

Snel, deskundig en betrouwbaar

Ook in de tijd waarin de wereld op z’n kop staat door het coronavirus weet Michiel zijn klanten snel en betrouwbaar te bedienen. Mijn eerste ervaring met importeermijnauto.nl is in een woord fantastisch te noemen. Betrouwbaar en een no nonsens service. Van harte aan te bevelen.

Betrouwbaar en duidelijke communicatie

Al bij het eerste telefoongesprek had ik een goed gevoel bij Michiel, hij communiceert duidelijk, laat goed weten wat hij wel en niet voor je kan regelen en denkt mee met je wensen. De tariefstelling laat hij vooraf weten, dus geen verassingen achteraf. Tijdens het transport is er een barst gekomen in de voorruit door steenslag, dit heeft Michiel keurig opgelost en laten repareren bij de dealer. Al met al een goede ervaring en zeker aan te raden

zeer plezierige ervaring

Importeermijnauto Michiel heeft de door mij in Duitsland gekochte auto getransporteerd, de RDW-keuring, de aangifte BPM gedaan en het kenteken aangevraagd. Ik heb Michiel leren kennen als plezierig, betrouwbaar correct en ter zake deskundig . Een zeer goede ervaring