Gewenste auto snel gevonden en zeer goede afhandeling.

Na intakegesprek snel een auto in Duitsland gevonden die nagenoeg geheel aan mijn wensen voldeed. Ondanks de Kerstdagen en oud-en-nieuw is de auto snel opgehaald, geïmporteerd en op kenteken gezet. Binnen enkele weken keurig afgeleverd.

Prima geweldig perfect

Kan niet anders zeggen dat de hulp en service van ongekend niveau zijn en ook nog voor een zeer schappelijke prijs. ECHT een AANRADER ga vooral zo door Michiel

vriendelijk en ongecompliceerd

vriendelijk en ongecompliceerd, proactief, competent en behulpzaam.

Super snelle en verzorgde import!

Hele prettige communicatie met snelle reacties. Verzorgd afgeleverd! Heel fijn dat alle zorgen uit handen genomen worden.

Volledige ontzorging !!

De betrokkenheid, deskundigheid, vriendelijkheid en service geeft een gevoel van totale ontzorging.

Keurig en snel geholpen, alleen nog de BPM van de Belastingdienst terugontvangen.

Ik ben aan Importeermijnauto.nl gekomen door onze Mercedes Dealer: Gomes Noord-Holland. Wij hebben de auto afgelopen zaterdag 02-11-2019 opgehaald bij Gomes Noord-Holland, en nu is alles al geregeld. ik moet alleen de papieren opsturen naar de Belastingdienst om de BPM terug te ontvangen.

Met zijn ervaring en enthousiasme leverde Michiel mij een veel betere dienst dan ik verwachtte.

Snelle en duidelijke informatie met groot aantal ideeën waaruit ik kon kiezen plus uitstekende after sales service.

Betrouwbaar, Eerlijk & Transparant.

Op vakantie besloten een auto te kopen. Alleen telefonisch contact gehad. Importeer mijn auto heeft de auto gevonden, aangekocht en afgeleverd. Alles naar wens!

Fantastische begeleiding bij aankoop.

Snelle afhandelingen, volledig procesinformatie, persoonlijke behandeling en niet duur.

Zeer efficiënte, voordelige en plezierige service.

good service, well treated

• Communication
  • Reliability
  • Follow up agreements
  • Knowlegde & Skills

Dear Joanna, thanks for your feedback and I was happy to assist you. Unfortunately some parts off the administrative proces are out of our control. Luckily everything has been solved with the RDW quickly.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Frans, Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback. Het was wederom een mooie uitdaging en uitgebreid traject. Ben blij deze bijzondere auto binnen budget voor je te hebben kunnen vinden. Veel rijplezier!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Andre, dank voor deze feedback. We doen ons best om het verloopproces zo helder mogelijk te laten verlopen. Betrouwbaarheid is ook iets wat je zelf uiteindelijk moet ervaren. Veel rijplezier!

Fijn om te horen Jens!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, betrouwbaar, deskundig, vriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed begeleid bij de aankoop van mijn audi. Erg tevreden vooral door de adviezen mbt audi. Prijsindicatie was heel goed, dus geen verrassingen achteraf.

Geen