• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Beste René, Wij zijn er inderdaad voor om een mooie en betrouwbare auto te vinden en het importtraject in goede banen te leiden, fijn dat je dit onderdeel van onze expertise ook waardeert! Bedankt voor deze waardevolle feedback, wie weet tot in de toekomst! Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Michiel, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer, we wensen jou veel plezier met je MINI! Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Roelant, Dank voor je positieve feedback, we zijn blij dat we alles zo snel voor je hebben kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Eric, We zijn blij dat we uiteindelijk een 'kekke' auto voor jullie hebben kunnen vinden, daar is Duitsland uitermate geschikt voor. Veel rijplezier, de auto kan zeker heel wat jaren mee! Groeten Michiel

Pluspunten

Klantgericht, meedenkend en adviserend. Top.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Recep, Hartelijk dank voor de positieve feedback, veel plezier met je snelle VW! Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Bart, Fijn dat je onze service en communicatie als zo helder hebt ervaren. We zijn erg blij om dat te horen. Leuk om een Alfa-liefhebber aan zo'n mooie auto te helpen. Veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Bert, Fijn dat je ondanks je kennis over het traject hebt gekozen voor onze importservice. En leuk dat jullie in Duitsland wél jullie ideale MINI hebben gevonden! Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Jochen, Je voelt je een gewaardeerde klant, daar zijn we erg blij mee! Dank voor je importopdracht en de positieve recensie. Met vriendelijke groet, Michiel

Pluspunten

De heer Gouka is professioneel en heeft verstand van zaken. Ik zal dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen!!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Ewoud, Leuk dat wij beiden van elkaars diensten gebruik hebben kunnen maken, bedankt voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Vincent, Uiteindelijk toch een mooie auto binnen het budget kunnen vinden in Duitsland, zo te zien ben je er erg blij mee. Bedankt voor de positieve recensie en veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Gerard, Dank voor de positieve recensie en het vertrouwen tijdens het importtraject, daar wij elkaar nooit persoonlijk hebben ontmoet en de auto bij jou thuis hebben af kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Gerard, Dank voor je positieve feedback over onze communicatie, we zijn blij dat onze snelle communicatie in de smaak valt. Veel rijplezier met de Mercedes! Met vriendelijke groet, Michiel

Pluspunten

Alles eenvoudigweg vlot en probleemloos verlopen. Gaandeweg regelmatig korte update over de voortgang. Goede klantvriendelijkheid. Huisvesting bedrijf straalt ook professionaliteit uit.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Gerhard, Fijn dat we jou naar volle tevredenheid naar dienst hebben kunnen zijn. Dank voor de positieve reactie. Met vriendelijke groet, Michiel

Pluspunten

- Heldere communicatie over import diensten en communicatie bij verschillende fasen bij in aankoop/import traject - Prima aankoopbemiddeling d.m.v. checklist - Snelle afhandeling RDW-keuring en BPM aangifte - Goede en adequate bemiddeling bij inruil - Kortom: er wordt veel 'rompslomp' uit handen genomen, voor een prijs waarvoor je 't zelf niet kan doen

- Houdt dit niveau vast!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Martin, Goed om te horen dat je onze service de vergoeding waard vindt! Dank voor de positieve feedback, wij zullen zeker het niveau vasthouden. Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Cor, Dank voor je positieve recensie, veel plezier met de unieke BMW! Met vriendelijke groet, Michiel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nadat de eerste miscommunicatie was uitgepraat, alleen nog maar prima communicatie naar mij. Meedenken, oplossingen zoeken, voorstellen doen, kennis van zaken: goed werk!