Uitstekend en oplossingsgericht

Mijn pakket was kwijt en Haverkamp heeft dit direct opgelost met een goed voorstel en goede service. Dank!

Bestellen makkelijk en snel, bezorging allesbehalve

Het bestellen via de website is eenvoudig en de geboden hulp is goed. Alleen de bezorging via DPD is echt dramatisch. Op dinsdag de melding dat het pakket verzonden is, binnen 1-2 werkdagen bezorgd wordt en het dan op maandag pas krijgen. Ver beneden alle maat!

helemaal perfect!

Bestellen ging prima: erg duidelijk! Leveringstijd: overtrof mijn verwachting: binnen anderhalve dag was de bestelling binnen.

Top gekregen wat ik bestelde en op tijde

Prima niks op aan te merken.

Snel en veilig

Ik hebben sloten met een certificaat. Bij een nabestelling van sleutels werden deze 2 dagen later al geleverd, ondanks dat ik een onduidelijk certificaat had meegezonden. Hierop werd zeer snel gereageerd met het verzoek om een duidelijk leesbaar certificaat. Zonder dit konden zij geen sleutels leveren. Een veilig idee !!!!!

Goede prijs-kwaliteit, helaas voor dpd

We hebben twee knopcilinders op maat besteld. Zouden 5 tot 7 werkdagen duren, maar Haverkamp deed het toch in 3. Lekker snel zou je denken, maar ze versturen met dpd en dan begint de ellende. De cilindersloten zagen in drie dagen 3 provincies, daarna 4 dagen ergens opgeslagen gelegen. Toen ze uiteindelijk wilden leveren, aangegeven dat ze beter een dagje later op ons werkadres mogen leveren, maar dpd koerier heeft toch thuis afgeleverd gewoon voor de voordeur gesmeten. We hebben geluk dat het niet gestolen is. Binnenkort nog meer cilindersloten bestellen, maar het is sneller als ik ze er zelf ga ophalen.

Gelijksluitende cilinders

Gelijksluitende cilinders besteld. Van het zelfde soort 2 verschillende maten. Duurt een weekje voor je ze hebt maar het werk top.

Goed bedrijf!

Maatwerk cilinder laten maken aan de hand van een foto van mijn sleutel. Past perfect en vrij snel geleverd.

Uitstekend!

2 sloten besteld en ben daarna gebeld door een dame of ze gelijksluitend moesten zijn. Wel een kleine bijbetaling maar dat is prima. Zelf niet aan gedacht en snel geleverd.

Alles past goed de cilinders op maat

Goede kwaliteit en snelle levering

Eenvoudig vestel proces en ondanks dat mn cilinder niet standaard is, toch heel snel geleverd.

Duidelijke site, goed assortiment en vlotte levering

Snel gevonden wat ik zocht en heel vlot geleverd gekregen. Goede shop-ervaring.

Service en product van kwaliteit

Ik kocht eerst een deurslot. Het product was zeer veilig en van goede kwaliteit. Later, toen ik opnieuw contact opnam om mijn sleutels te dupliceren, hoorde ik dat ik de sleutels die gedupliceerd moesten worden niet hoefde op te sturen, zij hadden de sleutelinformatie. Dus werden uw sleutels gemaakt en naar mijn adres gestuurd zonder de originele sleutel op te sturen. Ik ben zeer tevreden.

Prima geregeld.

Simpel besteld. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Snel en vriendelijk geholpen

Deskundig personeel en snelle levering

Keurig en snel afgewerkt

Prima geregeld

Snel geleverd,goeie prijs

goede levering

Zeer te vrede over onze aankoop. snelle en correcte levering

Snel geleverd, goede communicatie

Veel mogelijkheden om met de winkel te communiceren, en ook snel antwoord op mijn vragen gekregen

Goede service duidelijke site. Updates mogen wat beter

Gewoon een goede online shop. Bestel en verzend info mag wat meer. Volgende dag in huis werd niet gehaald, maar ook geen tussentijdse verzend info verstrekt

Makkelijk en snel te bestellen duidelijke stappen voor de bestelling

Graag zou ik wel eerder willen weten wat de lever tijd is. Of hoe het er voor staat

Snelle levering en makkelijk besteld

Altijd snel en betrouwbaar

Grote voorraad snelle levering helemaal TOP

Na lang zoeken gevonden bij Haverkamp alles maten en uitvoeringen

Goede produkten, snelle levering

Makkelijk selecteren op de website, eenvoudig bestellen en snel geleverd.