Zeer snelle levering

Cilinder en sleutels bestel die gelijk zijn aan 8 jaar geleden bestelde serie cilinders. Top.

Besteld snel geleverd

Makkelijk te bestellen via de website

Goede en snelle levering

Gewoon goed

Goed en meedenkend

Duidelijke webshop. Goed telefonisch contact

Snelle levering, aanpassing order en reactie.

Service

fijne service en snel

Geweldig geholpen, en hebben mijn eigen meet fout van het cilinder keurig opgelost tegen een betaalbare vergoeding.

Duidelijke site die je de juiste sloten laat kiezen en snel geleverd.

Goede service en kan deze winkel aanbevelen. Ik zou er weer kopen.

Service zoals verwacht, gewoon goed.

Goede service en snelle levering. Fijn. Ze

Prima levering van de bedtelling

Goed merkproduct geleverd tegen een scherpe prijs. Levering binnen de afgesproken tijd.

Gekregen wat besteld is

3 gelijk sluitende knop cilinders besteld, binnen enkele dagen geleverd gekregen inc 6 sleutels. Wat betreft maten van de cilinders erg uitgebreid zeker als je geen standaard maat hebt, ook duidelijke manier van bestellen omdat na het slot gekozen te hebben je alle maten in 1 overzicht hebt. 1 nadeel kan nergens op de bon of in mijn account de sleutel nummers terug vinden om in de toekomst eventueel nog sleutels of sloten makkelijker bij te kunnen bestellen (er word wel aangegeven dat hun de sleutel nummers bewaren) dus ben benieuwd in de toekomst als ik bij moet bestellen, hierom ook maar 4 sterren ipv 5

Geweldige, persoonlijke service

Super goed geholpen, om 15.00 uur gebeld met een vraag, zelfde dag is mijn product nog verzonden en de volgende dag in huis. Veel bedrijven mogen hier een voorbeeld aan nemen!

Goede levering juiste kwaliteit

Vlotte levering, goedadvies

Ik had een aantal verschillende cilinders nodig en hierover advies gevraagd bij Haverkamp. Goed advies gekregen, waardoor ik de juiste cilinders kon bestellen. Deze werden vlot geleverd. Enige minpunt is het reclamebeleid van Haverkamp. Sinds ik contact heb gehad krijg ik op al mijn apparaten reclame van jullie, redelijk irritant!

Precies zoals het besteld was.Keurig op tijd en netjes verpakt

Eenvoudig bestellen en snelle levering!

De bestelde cilinder werd ruim binnen de afgesproken tijd geleverd. Kan iedereen Haverkamp aanraden.

Duidelijke website snelle levering goede prijs

Gewoon goed

Fijne site en goede klantenservice.

Ondanks dat onze bestelling perongeluk in België terecht was gekomen is het snel en goed opgelost.

Goed advies en snel geleverd

Positief, goede prijs en snel geleverd!

Aanbeveling

Gemakkelijk samenstellen via de website, snelle verzending

Vriendelijk, snel geregeld en behulpzaam. Artikel precies naar wens.

Zeer tevreden.

Makkelijk bestellen via de site. Snelle levering.

Goede en snelle levering

Prima sloten , passen perfect en makkelijk te bestellen op de site

Prima toko, cilinders op maat / sleutelnummer laten maken gebeurt snel en goed

Prima toko, cilinders op maat / sleutelnummer laten maken gebeurt snel en goed

Een beetje teleurgesteld in gang van zaken.

De 6 knopcilinders zouden op voorraad zijn op de webshop, dus besteld (geld overgemaakt). Echter na een week nog geen levering, dus heb ik contact opgenomen. Vervolgens krijg ik te horen dat de knopcillinders niet voorradig zijn en dat het nog 3/4 weken duurt. Mijn tip zou zijn als blijkt dat de levering langer duurt dan gemeld in de webshop, neem dan contact op en biedt een alternatief aan!

Beste heer de Bruin, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas zijn de Pfaffenhain Vela cilinders zijn beperkt beschikbaar. De Vela cilinders waren standaard met 1 week geleverd. (af leverancier). Nu heeft hier onlangs een wijziging in plaats gevonden, waarbij deze cilinders alleen af fabriek uit Duitsland te bestellen zijn. De levertijd is hiermee opgelopen naar 3 weken. We hebben dit inmiddels aangepast in onze webshop. Met vriendelijke groet, Haverkamp Deventer Rowin