Goed advies en prima levering

Ik had een aantal vragen en die zijn prima beantwoord waarna ik de juiste keuze kon maken. Levering was binnen de verwachte tijd.

Goede service en flexibel

Haverkamp heeft goed ingespeeld op het zorgen van een cilinderslot bij een bestaande sleutel

Snelle, uitstekende afhandeling order.

Zeer goede , snelle levering.

Reageert snel en helder op vragen en daarna was het eenvoudig om de juiste producten te kiezen.

goed geregeld

prima service

Ik wilde mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen. Dit werd adequaat en snel opgepakt. Prima service. Duidelijke website

Alles was prima in orde.

Was makkelijk bestellen via de site en keurig geleverd dus erg tevreden

Goed dat men de bestelling controleert op verkeerde invulling en na gemaakte fouten contact opneemt met de koper!

Dag naar mijn bestelling de gepersonaliseerde sloten al binnen

Dag naar mijn bestelling de gepersonaliseerde sloten al binnen

Snelle levering, duidelijke site. Mooi product.

Mooi naambordje van mooie kwaliteit met alle benodigdheden om hem te monteren erbij.

Snel geleverd en goede spullen gekregen

Door het plaatsen van een nieuwe deur was er ook een nieuwe cilinder nodig. In een systeem van gelijksluitende sloten is het te hopen dat de sleutel weer past in het nieuwe slot. Het slot via internet besteld met de juiste gegevens en na 2 dagen is het slot al geleverd en de sleutel paste perfect.

Beroerd… na een week nog niets ontvangen

Misschien eens een andere vervoerder zoeken mensen van Haverkamp? Juist als je aan het klussen bent is het belangrijk dat leveringen niet zo lang op zich laten wachten.

Dag heer Zunneberg, Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor het ongemak namens ons, dat de zending vertraagd afgeleverd werd. Ik zie wel dat wij de bestelling direct verzonden hebben. Helaas heeft DPD tijdens de feestdagen een giga uitdaging gehad om alle bestellingen af te leveren. Hierdoor is de zending helaas een aantal dagen vertraagd. Niet gebruikelijk en uiteraard erg vervelend... Een klein beetje overmacht in deze, doordat de vervoerder niet volgens afspraak heeft kunnen leveren... Mvg, Haverkamp Deventer Rowin Winkels

Vertrouwd

Als ik op het gebied van sloten en beveiliging iets nodig hebt, dan ga ik naar de Haverkampshop want die leveren je de juiste spullen via een duidelijke site met persoonlijk advies.

Mijn pakket is er niet

We hebben 19 december deurkrukken besteld. Betaald en al, maar nog geen deurkruk te ziern. We hebben 24 december gemaild. Geen uitslag nog. Waar blijft het?????

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Uitstekend en snel

Drie gelijkluidende cilinders binnen één dag thuis. Mooier kan haast niet.

Product als omschreven en ondanks de feestdagen toch zeer snel geleverd.

goede en fijne informatie.

Op onze vraag om meteen 2 extra sleutels mee te leveren, werd meteen fijn en goed geantwoord, en goed uitgevoerd, prettig. Alleen de levering door DPD haperde nog wat, zou 22-12-2021 geleverd worden, niemand gezien, uiteindelijk 27 december 2021 ontvangen, niet dat het erg is, maar niet 22 december zeggen en dan niets laten weten, op de tracking gaat pakket van rijssen naar Veenendaal en weer terug naar rijssen, ??????

Slecht

Bestelling geplaatst op 15 oktober, en op 10 december maar eens gebeld waar de bestelde cilinder bleef. uiteindelijk ontvangen op 17 december. Tevens op 10 december deze mail gekregen, Beste KLANT, Helaas is er wat verkeerd gegaan bij de leverancier en hebben ze uw cilinder niet gemaakt en verstuurd. Wij hebben hem nu opnieuw voor u besteld, maar wordt hij mede door de feestdagen niet eerder geleverd bij ons vanaf 10 januari. Zodra hij binnen is versturen wij hem en dan krijgt u een track and trace van de vervoerder. Excuses voor het ongemak. Vreemde gang van zake

Dag Gea, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak in deze. Het bestelde product heeft een levertijd van 2-3 weken. Dit staat ook op de productpagina vermeld. Helaas had onze leverancier het product niet meegestuurd, waardoor wij helaas extra lang moesten wachten op het product. Hier kunt u uiteraard niks aan doen, maar zonder product, konden we hem helaas ook niet gereed maken. De leverancier gaf aan dat ze begin januari de bestelling naar ons zouden versturen, maar gingen proberen of het sneller kon. Uiteindelijk kon dit sneller, waardoor we hem ook direct naar u opgestuurd hadden. Wellicht was een mailtje hierover wel handig geweest, zodat u hiervan op de hoogte was. Mvg, Haverkamp Deventer, Rowin.

mooi product snel gemonteerd erg netjes

snel geleverd het veiligheid beslag voor de voordeur, ziet er prachtig uit. mooi product snel gemonteerd erg netjes

Optijd bezorgd

Ervaren bedrijf met aandacht voor de klant

Meerdere malen bestelling gedaan. Altijd vriendelijk en deskundige hulp gekregen.

prima zoals afgesproken

Bestelling makkelijk, levering snel geregeld.

snel en goed

Mijn bestelling werd snel geleverd en voldoet prima goede sloten met draaiknop aan binnen zijde.