Prima ervaring

2 cilinders op nummer en bijzondere maatgeving besteld. Probleemloos geplaatst en goed werkend. Tevreden klant. Vriendelijke groeten van Henk

Betrouwbare webshop

Bij Haverkampshop.nl al meerdere keren cilindersloten besteld op 1 sleutel. Steeds snel ontvangen goede kwaliteit (skg3). Dik tevreden, hier kun je zonder zorgen bestellen.

Uitstekende levering, snel en goed

Bestelling online geplaatst, 2 dagen later de sleutels op code al in huis.

Perfect doen wat ze zeggen

Prima service en netjes op tijd geleverd

De firma Haverkamp levert correct en betrouwbaar de bestelde artikelen.

Enige reden waarom er geen 5 sterren zijn gegeven is de (relatief) lange levertijd als gevolg van de vertraagde productie bij de Duitse fabrikant.

Prima.

Alles was in orde.

Prima en netje op tijd bezorgd.

Geen problemen.

Perfect geholpen, en mooi op tijd uitgeleverd

Perfect geholpen, en mooi op tijd uitgeleverd

Perfecte snelle service!!!

Goed product tegen goede prijs

Prima adres voor de cilinders die ik daar besteld heb

Prima webshop, makkelijk, duidelijk + prijs & prestatie zijn in verhouding

Snelle levering, blij mee, dus snel het euvel opgelost!

Prima levering, duidelijke site

De bestelde nieuwe cylinders zijn correct en redelijk snel geleverd. De bestel site is duidelijk en simpel te gebruiken voor het bestellen van o.a. Cylinders.

Goed telefonisch advies en snelle levering

Goed en snel

Snelle en correcte levering van goede ik produkten

Snelle en correcte levering van goede ik produkten

Goede prijsstelling, levering zoals afgesproken, niks op aan te merken

Prima snelle en keurige service. Scherpe prijzen

Zeer scherpe prijzen en snelle levering

Aantal gelijksluitende cilinders aangeschaft die snel binnen waren, niks op aan te merken.

Prima geholpen

Deskundig advies en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Erg tevreden met de informatie op de website, de snelheid van de levering en de kwaliteit van de producten.

De shop voor sloten en deurbeslag.

De shop voor al je sloten en deurbeslag met prima service en snelle levering.

Herhaalde bestelling, weer snel en duidelijk.

Was een herhaalde bestelling, ging weer vlot en soepel. Snel bericht en binnen afgesproken tijd bestelling in huis.

Wisselend

Ik had een slot besteld, maar dat werd door DPD niet geleverd. Na herhaaldelijke telefoontjes was men er achter dat het slot naar het verkeerde adres was gestuurd. Echter men kon het niet terugvinden. Uiteindelijk is er een nieuw slot geleverd. De firma Haverkamp treft in delen geen blaam om dat de pakketbezorger gefaald heeft, maar ze hadden wel wat sneller kunnen en mogen reageren

Dag heer Berendsen, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft DPD de zending niet volgens verwachting kunnen bezorgen. Helaas is dit een beetje uit onze "macht". Nadat de zending niet correct was afgeleverd, hebben wij contact opgenomen met DPD. Helaas waren we toen al een paar dagen verder. Zij hebben een onderzoek ingesteld en hebben geprobeerd de zending alsnog af te leveren. I.v.m. de grote drukte van bestellingen door Corona waren konden zij helaas niet snel schakelen. Wij hebben uit service alsnog nieuwe cilinders opgestuurd, terwijl de oude kwijt zijn geraakt. Vervelend dat u het totaaloordeel alsnog een 5 geeft. We hebben ons beste voor u gedaan. Mvg, Haverkamp Deventer, Rowin Winkels

Goed verpakt en snel geleverd. Ook voor een goede prijs.

Snel en goed geleverd.

Middels hun online omgeving alles simpel kunnen aanvragen. Binnen een week heb ik een extra sleutel thuis ontvangen.