Uiteindelijk toch goed gekomen.

Een nieuwe set cilindersloten besteld. Nadat ik er eerst maar één had ontvangen en een e-mail naar Haverkamp heb gestuurd waren de resterende cilindersloten snel in huis. Duidelijke webshop en concurrerende prijzen.

Duidelijke website met goede voorbeelden kwa maten.

Keurig geleverd in de aangegeven tijd en voldoet zeker aan de verwachtingen. De makkelijke website om je sloten te bestellen kwa uitvoering en maten is top.

Wij Maribri (hekwerk bedrijf) gadden een halve knopcilinder besteld toen deze geleverd werd klopte het knop model niet met de foto van de website. Ik heb met hen gebeld en ze hebben gezocht naar een oplossing om een passende knop te vinden, dit is gelukt en kostenloos na gestuurd Echt top service, ga hier zeker meer bestellen Gr. Jack Maribri B.V. www.maribri.eu

Eenvoudig nieuwe sleutels bijbestellen

Wanneer je het sleutelnummer terug kan vinden is het eenvoudig om sleutels bij te bestellen

snelle en correcte levering

zoals geschreven een snelle en correcte levering

Goede webshop

Al 3 keer cilinders besteld bij Haverkamp. Alle bestellingen verliepen vlekkeloos en extra wensen aangaande knopcilinders werden netjes afgehandeld met klantenservice. Hier kunnen vele webshops een voorbeeld aannemen, ga zo door toppers.

Snelle levering, goed prijs

Gemakkelijk via de website besteld, brede keuze. Zeer snel geleverd, alles binnen spec en goed verpakt.

Er waren 3 sleutels te weinig geleverd, maar na een telefoontje lagen ze de volgende dag al in de brievenbus!

Snel en netjes geholpen. Ook door service medewerker

Goede ervaring. Alleen jammer dat het verschil in prijs van slot met de maat 30/45 niet gecompenseerd is met de 30/50 is toch ruim 3€ verschil

We hebben het verschil zojuist teruggestort. Excuses voor de vertraging hierin.

Correcte afhandeling. Goede service

Correcte afhandeling. Goede service

Langzaam en slecht geïnformeerd

Bestelling werd uiteindelijk wel bezorgd, maar later dan toegezegd en bovendien zonder updates over bezorging. Jammer, een gemiste kans en weet daardoor niet of ik vaker bij deze leverancier zal bestellen. Telefonisch waren ze namelijk erg moeilijk bereikbaar, iets wat als de standaard techniek het niet doet wel erg belangrijk wordt!

Dag heer van Ginkel, Bedankt voor het beoordelen van onze webshop. Vervelend dat u ons niet zou aanraden en dat u geen fijne ervaring heeft gehad in onze webshop. We zien dat de zending na het weekend afgeleverd is, terwijl dit eigenlijk al voor het weekend had moeten plaatsvinden. Heeft u geen track and trace van ons ontvangen? De track and trace wordt eigenlijk altijd wel automatisch verzonden. Wij hebben u gemaild met de vraag of wij het op een bepaalde manier kunnen goedmaken met u, maar nog geen reactie ontvangen. Mvg, Haverkamp Deventer Rowin

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Kaliteit van materiaal echt heel fijn. Levering duurde paar dagen langer.

Snellere levering dan beloofd

Een cilinderslot op nummer bestellen zou 5 werkdagen duren. Maar onze bestelling werd al na twee dagen verstuurd.

Ze komen afspraken na!

Vriendelijk en prima communicatie!

Snel en correct

Al een paar keer besteld. Gaat altijd snel en correct

Snelle levering. Deskundig advies Nieuwe sloten passend maken met sloten die in 2018 bij hun zijn besteld. top

alles klopt

Cilinder besteld op nummer. Alles past perfect

Prima, mooi assortiment

Alles werkt prima. Levering zou net wat sneller mogen, dat is tegenwoordig de standaard. Meetinstructie voor de afwijkende cilindermaten is een tip.

Ik had een Puck Keysafe besteld en betaald. Bij nader inzien bleek die voorlopig niet leverbaar te zijn. Ik werd gebeld door een uiterst vriendelijke medewerker die mij een alternatieve kluis adviseerde: de Masterlock 5426. Daarbij legde hij mij uitvoerig uit waarom deze sleutelkluis net zo veilig is als de Puck. Bovendien was hij ook nog eens goedkoper. Ik ben akkoord gegaan met het advies. De medewerker bood tevens nog telefonische ondersteuning aan als ik problemen zou hebben met het coderen van de kluis. Twee dagen later werd de sleutelkluis bezorgd; daags daarna stond het verschilbedrag van de factuur op mijn bankrekening. Dat noem ik nog eens service!

Goede producten en dienstverlening

Sloten zijn snel geleverd, lopen soepel en zijn heel degelijk. Erg blij mee. Bij onze vorige woning ook deze sloten besteld en die zijn na 7 jaar nog als nieuw.

Goed geregeld

Ruime keuze en goede technische uitleg

Voor de tweede keer, na verhuizing, nieuw slot em deurbeslag gekocht. Goede uitleg en informatie wat aan te schaffen en daarbij ook nog voor een prima prijs.

Goede kwaliteit, geleverd volgens afspraak

Wij hebben twee cilinders besteld en die waren er, zoals aangegeven op de website, na 1 week. Goed verpakt, prima ervaring.

Vriendelijke mensen en snel

Ergens iets fout gegaan, maar meteen een oplossing.. telefonische wachttijd is niet lang.. asuper service