Top product en leverancier

Op de site word alles goed uitgelegd. Produckt snel geleverd en scherpe prijzen. Klein minpuntje: Had een vraag gesteld per mail alleen duurde het 4werkdagen voordat ik er antwoord op kreeg. Voor de rest zeker een aanrader!

De cilinders goed en snel bezorgd en voor een scherpe prijs.

De cilinders goed en snel bezorgd en voor een scherpe prijs. En er is veel keus.

goede sloten, snelle levering.

Ondanks met verschillende gelijksluitende deuren te zitten, had ik een werkdag later al de sloten. Top service.

Goed geprijsde artikelen die snel en correct bezorgd werden

Goed geprijsde artikelen die snel en correct bezorgd werden

Goed concept

Als een leek op slotgebied word je goed geholpen op de site met allerlei filmpjes over hoe je je oude slot kan demonteren en hoe je moet opmeten. Cylinder was besteld op zondag, verzonden op dinsdag en opgehaald bij de pakketshop op woensdag. Installeren was eenvoudig met behulp van de video’s.

Snelle service precies gekregen wat ik wilde hebben

Snel en makkelijk cilinderslot besteld

Direct besteld en geleverd met het gewenste aantal reservesleutels

TOP

Voor een leek toch wat zitten zoeken op de site om 2 verschillende cilinders met 1 enkel bijpassende sleutel te vinden. Misschien ligt dat aan mijn ondeskundigheid in deze materie? Uiteindelijk alles gevonden en snel geleverd in een afhaalpunt. Montage = fluitje van een cent

Snelle en juiste levering

Wel wat moeten zoeken op de site voor de aanduiding ,"bestelde sloten met 1 en de zelfdesleutel"

door een foutje verkeerde levering gekregen maar kon snel retour en snel geld terug. Prima zou ik zeggen

Goede kwaliteit zeer goede service

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en goede service.

Duidelijke webshop

Via het handige zoeksysteem heb ik op de site een aantal betaalbare cilinders besteld. En binnen een aantal dagen al in huis.

Veel keus op een overzichtelijke website

De website is duidelijk, ik heb makkelijk veel verschillende maten kunnen bestellen met dezelfde sleutel. Alleen was één schroef krom

Goede spullen en levering

Ook 2 keer gebeld voor vragen en goed geholpen.

Snelle reactie en levering, topservice

Nieuwe sleutels nodig voor bestaande sloten in een ver verleden bij hen gekocht. Had zelf geen bestelnummer of info meer maar was supersnel geregeld!

Klasse bedrijf met klasse service

Zeer goed geholpen en snelle levering

Korte levertijd en topproduct voor goede prijs.

Duidelijke omschrijving van het product, goede kwaliteit en snel geleverd!

Erg goed

Goede kwaliteit en snel geleverd !

Goede en duidelijke website en prima service

Op website alles duidelijk op te zoeken en te selecteren ,en vervolgens een dag later een pakketje met diverse cilindersloten. En kwaliteitsartikelen voor een prima prijs. Service is zoals beloofd.

perfect

goede kwaliteit prijs en volledig in orde geleverd als medegedeeld

zeer klantvriendelijk, goed service, hoge kennis van het product

Ik had een bestelling geplaatst, da dag erna kreeg ik een telefoontje dat het slot niet op voorraad was en er drie weken levertijd op zat. De medewerker bood mij een goed alternatief aan en na twee dagen kon ik het slot ophalen. De medewerker was zeer klantvriendelijk, wist waar die het overhad en heeft alles goed geregeld. Top !!

duidelijke website, levering zoals beloofd

de website is gebruikersvriendelijk niets meer aan veranderen.

Eenvoudig geregeld en alles klopt

Eenvoudig geregeld en alles klopt

Snelle levering service en prijs

Voor iedereen aan te bevelen

Over Profielcilinder.nl