topstoel voor kleinzoon

Fantastisch mooie Cars autostoel. Snelle levering en kleinzoon super blij!!

Snelle en goede service

Snelle afhandeling, goed telefonisch advies.

Snelle levering, mooi product

Hele snelle levering. Perfecte kwaliteit van het product

Uitstekende kwaiteit

Leuke en veilige stoeltjes

Zeer gebruiksvriendelijk

Heel fijn stoeltje, mijn kleindochter zit en ligt er lekker in. Mijn zoon zelf heeft zo'n dure maxoCosi maar daar zit geen lig stand op en ik vind het een geworstel om haar in die stoel te krijgen, erg blij met deze:)

Fantastische service

Fantastische service

Echt slecht

1 week na bestelling ik heb geen informatie gekregen waar mijn autostoel is. Drama. Ik heb twee keer gebeld. Niemand mee geholpen. Drama. Chaos in bedrijf. Op website informatie alles op voorraad.. Tot 15:00 betalen hetzelfde dag verstuurd. Bullshit...ik heb slecht trace&trace numer gekregen. Drama Kijk uit op deze bedrijf. Eerste en latste keer.. Nooit meer.

Hallo Maciej, Vervelend dat je een slechte ervaring bij ons hebt ervaren. Als het goed is heb je van ons een mailtje ontvangen met een update over je levering en wat we hebben gedaan met je feedback. Zoals in de mail uitgelegd leveren wij deels uit eigen voorraad (waarbij geldt: voor 15.00 besteld, dezelfde dag verzonden), maar bieden we ook een assortiment aan dat direct vanaf de fabrikant in Frankrijk wordt geleverd. Hierbij geldt dat we ongeveer 3 tot 5 werkdagen nodig hebben om de bestelling af te leveren. Wij zien dat je pakketje binnen de termijn van 5 werkdagen is afgeleverd. De verschillende levertijden geven we ook duidelijk op de product pagina aan. Wij zijn het geheel met je eens dat de informatie op onze homepagina verwarrend is omdat deze de impressie wekt dat wij het gehele assortiment de volgende dag leveren. Aan de hand van jouw feedback hebben wij dit aangepast zodat het voor toekomstige klanten duidelijker is. Excuses dus voor de onduidelijke info en bedankt voor je feedback!

my order was processed quickly and notified to me. Arrived virtually within 2 days. The child seat is very nice and of good quality.

Ziet er leuk uit

Net geinstalleerd dus even afwachten

Helaas kreeg ik niet de juiste bestelling binnen maar dit was binnen een dag geregeld. Items zijn zoals omschreven op de website.

Goed autostoel.

Goed en mooi autostoeltje. Eenvoudig te monteren.

Nog niet alle sterren want heb het autostoeltje nog niet kunnen gebruiken maar dat gaan vast en zeker 5 sterren worden. Bedankt voor de snelle levering!

Duidelijke website

De bestelling ging perfect en het product was goed verpakt en snel in huis.

vlugge aflevering, goed product

Heel fijn dat je aparte onderdelen kunt bestellen voor een autostoeltje.

Eerste aankoop....zeer tevreden

Snelle levering en naar wens

Product ontvangen zoals besteld.

Zag er allemaal mooi uit, en dat was het ook. Snel geleverd en netjes op de hoogte gehouden van begin tot eind. Mooi product.

Product was superb

My child loved the car seat, comfortable too.

Snel binnen en precies zoals omschreven

Snel binnen en precies zoals omschreven

Goede service en snel geleverd

Ga zo door

Goede kwaliteitsstoel en snel geleverd

Perfect.

Alles vlot verlopen. Mooi op tijd afgeleverd.

Prima en vlot

Uitstekend!

Snelle service en levering

Snelle levering en goed verpakt. Het bestelde kwam overeen met de omschrijving.

Over Autostoeltje.nl

Autostoeltje.nl richt zich op de verkoop van betaalbare en veilige autostoelen voor alle leeftijden. Wij werken inmiddels al ruim 25 jaar samen met de fabrikant van Nania, Disney en Migo autostoelen en verantwoordelijk voor de gehele Benelux. Autostoeltje.nl is een handelsnaam van Ellermeyer Trading B.V. Een echt familiebedrijf dat al vele jaren ervaring heeft met de verkoop van kinderveiligheids producten, waaronder dus autostoeltjes. Al onze producten voldoen aan de daarvoor gestelde Europese normen. Daarbij controleren wij continu of deze artikelen verantwoord zijn geproduceerd.