Zoals beloofd, houd wel rekening met aangegeven levertijd

Kwalitatief goede stoelverhoger, bij een was de verkeerde hoes geleverd maar dit wordt snel opgelost zonder veel moeite, vriendelijke Nederlandse klantenservice. De stoeltjes kwamen in ons geval uit fabriek in Frankrijk, aangegeven levertijd op website klopte. Al met al zoals beloofd, dus tevreden!

Netjes en snel.

Via Whatsapp mijn vraag gesteld en vervolgens bestelling geplaatst. Correcte levering!

Alles super!

Tolle Ware, faire Preise,, schneller Versand obwohl aus dem Ausland. Immer wieder gerne!

Prachtig

Zeer mooi wiegje gemakkelijk te monteren ligt heerlijk

Geven de klant de schuld van hun eigen fouten

Twee I-size zitverhogers besteld. Bij levering bleek bij een van de twee de isofix bevestiging te ontbreken. In de chat krijg ik vervolgens te horen dat ik de verkeerde stoeltjes besteld heb en ze helemaal geen i-size verhogers hebben. Terwijl deze toch echt in mijn orderbevestiging en op hun site staan. Inmiddels ben ik alweer bijna 2 weken aan het wachten tot het geld retour is. Daarnaast erg trage verzending met dpd vanuit Frankrijk, wat doet vermoeden dat dit enkel een reseller is die zelf helemaal niets met de producten heeft die ze verkopen, meestal geen goed voorteken voor service en garantie op lange termijn.

Past goed

Onmiddellijke reactie op de chat. Goede uitleg gekregen, correcte levering

Harder dan verwacht

Het autostoeltje is harder dan verwacht. Service en levering prima verder.

Lang gezocht maar eindelijk super blij. Veiligheid boven alles

Duidelijkheid over bezorging en vrder goede informatie over de stoeltjes op de site

Geweldige autostoel

Super makkelijk in de auto te bevestigen met Isofix! Zo uit de doos in de auto, niks te installeren. Mijn dochter is er super blij mee en kan lekker haar armen op de armsteunen laten rusten, ze kunnen omhoog voor in en uit stappen. En ze kan haar hoofd heerlijk tegen de hoofdsteun laten rusten om een slaapje te doen als het wat langer rijden is. Het stoeltje voelt stevig en kwaliteit. Heel blij mee.

Goed om daar te bestellen

Snelle service en zeer snelle verzending met leuke prijzen Telefonisch contact ook erg prettig

Alles positief

Van bestellen t/m afleveren ging perfect.

Niet zo goed

Eerst een doos met 10 i.p.v. met 1 artikel. Bij het pickup punt kon ik autostoeltje helemaal niet bereiken. Toen naar de mogelijke importeur gebeld, kreeg Marcel aan de telefoon, hij was zeer klantvriendelijk en toen was het probleem opgelost vanuit de verkoper.

Niet alleen leverbaar, maar goede kwaliteit product.

Niet alle dessins waren leverbaar, dat was lastigkiezen voor de kinderen. Eenmaal thuis was ik erg blij met de goede kwaliteit.

Zeer goed en tevreden

Snel bezorgd en prima en veilig autostoeltje voor onze dochter

All good.

Delivery was fast. Dispatch was not so fast. The chair is of average quality but expected, along with the price. It was easy to choose and navigate through the website. Pictures and photos were very explanatory. The tracking information was clear. Thanks for your service. Have a nice business!

Goede autostoel en snelle service

De autostoel is prima in gebruik en mijn dochter zit er prima op. Het ziet er ook nog eens leuk uit. De levering ging snel en netjes. Wij zijn tevreden!

Het stoeltje past niet in de sportstoelen van een Audi

Daardoor zullen we de stoeltjes weer retour zenden

Beste meneer Hauber, Vervelend dat de zitverhogers niet in de sportstoelen passen. Sportstoelen hebben doorgaans een smallere zitting en hogere wangen waardoor autostoelen in het algemeen hier niet goed in passen. U kunt contact met ons opnemen als we met u mogen meedenken over een alternatief dat wel past. Ik hoop dat u verder wel tevreden bent over hoe de bestelling in het algemeen is afgehandeld. De zitverhogers kunnen uiteraard gratis retour gestuurd worden. Onze klantenservice zal vandaag contact met u opnemen om dit verder af te handelen. Mvg, Marcel van Autostoeltje

Fast service, good product.

Very happy with the seat and I would recommend this seller!

slecht-goed

een rode nania autostoel besteld voor mij zoontje, vervolgens na een week krijg ik een totaal andere stoel binnen met spiderman erop, contact opgenomen en er zou een nieuwe gestuurd worden, week later een klein pakketje met enkeld rode bekleding erin. dit was nog niet wat ik besteld had want nu had ik 1 stoel met spiderman en rode bekleding maar geen stoel met gordeltjes erin (wat mijn zoontje wel nodig is) vervolgens weer contact opgenomen met dezelfde meneer en die stuurt mij gordeltjes op zodat ik de stoel in gebruik kan nemen ivm onze vakantie en krijg hoooopenlijk later eindelijkkkk de stoel opgestuurd die ik besteld had...... dus in eerste instantie geen goede zaken gedaan maar meneer doet er wel alles aan het op te lossen..... dus wie weet binnenkort na heel wat weken eindelijk onze stoel binnen.

Heel goede ervaringen

Vlotte bestelling en voldoet aan de eisen

Gewoon goed

Van bestelling tot levering gewoon uitstekend.Autostoeltje is precies wat we wilden.

Snelle levering, mooi autostoeltje

De dag erna werd mijn autostoeltje al geleverd. Dochter blij met haar mooie flamingostoel

Klasse Produkt und schneller Versand

Der Kindersitz sieht im Internet gut aus-also bestellt. Sah nach gut gepolstert aus, aber hier liegt wieder das Problem aller Sitze, ist er nicht! Da ist keine Polsterung! Da man aber genug Platz vom Stoff hat haben wir ein flaches Kissen rein gemacht. Die Höhe ist dennoch genial und durch Isofix ist er schnell im Auto verbaut. Ich würde ihn noch einmal kaufen

Snelle en fijne service

Ik had een vraag over een onderdeel en werd zeer goed geholpen en het universele onderdeel.past super

Over Autostoeltje.nl

Autostoeltje.nl richt zich op de verkoop van betaalbare en veilige autostoelen voor alle leeftijden. Wij werken inmiddels al ruim 25 jaar samen met de fabrikant van Nania, Disney en Migo autostoelen en verantwoordelijk voor de gehele Benelux. Autostoeltje.nl is een handelsnaam van Ellermeyer Trading B.V. Een echt familiebedrijf dat al vele jaren ervaring heeft met de verkoop van kinderveiligheids producten, waaronder dus autostoeltjes. Al onze producten voldoen aan de daarvoor gestelde Europese normen. Daarbij controleren wij continu of deze artikelen verantwoord zijn geproduceerd.