Snelle levering en super vriendelijke klanten servies

Snel geleverd, prima product

Product snel geleverd, ziet er ook goed en degelijk uit (zitverhoger)

Leuk isofix stoeltje voor een redelijke prijs

Vlot geleverd past goed en de kleinkinderen geven aan er goed in te zitten

Topbedrijf met een superservice

Super. Zeer snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling en bezorging. Zelfs bij het telefonisch contact na een misverstand van mezelf was de service top. Maurice de telefonist neemt de tijd om je te helpen en alles rustig en duidelijk uit te leggen. GEEN snel ''ik maak me er vanaf" praatje, maar gewoon alles duidelijk vertellen, en ook nog advies verstrekken over of voor onze volgende aankoop. Echt een topzaak met een topservice met persoonlijke touch. Waren er maar meer bedrijven met zo'n service. Zeer aangenaam om je aankoop bij te doen en zeer zeker een aanrader.

Heel tevreden

Heel tevrede

Prima ervaring, vlotte levering. Ze maken waar wat ze beloven.

Hartstikke goed.

Nette communicatie, snelle levering.

Redelijk

Ik vind de communicatie als je een stoeltje gekocht heb slecht. Na drie werkdagen nog niets gehoord. Je moet maar afwachten wanneer het geleverd wordt. En dan staan ze ineens voor de deur en kun je het bij de buren ophalen. Het stoeltje zelf ziet er wel goed uit.

Dag Eric, Bedankt voor je reactie. normaal gesproken zou je inderdaad wel een mailtje moeten krijgen met een verzendbevestiging en een track&trace link. We zullen gaan uitzoeken waarom je dit mailtje niet hebt ontvangen zodat toekomstige klanten hier geen last van hebben. Bedankt voor de feedback!

Snelle levering zoals beloofd

Moest snel een autostoel hebben en Autostoeltje zou het dezelfde dag nog versturen. Dat hebben ze gedaan. Ben tevreden. Product is ook zoals omschreven.

uitstekend, snelle levering, prettig online betalen.

Uitstekend, snel geleverd en voor een goede prijs. Zeer tevreden met de web shop een het betaal gemak.

ben zeer tevreden

Goede snelle service

topstoel voor kleinzoon

Fantastisch mooie Cars autostoel. Snelle levering en kleinzoon super blij!!

Snelle en goede service

Snelle afhandeling, goed telefonisch advies.

Snelle levering, mooi product

Hele snelle levering. Perfecte kwaliteit van het product

Uitstekende kwaiteit

Leuke en veilige stoeltjes

Zeer gebruiksvriendelijk

Heel fijn stoeltje, mijn kleindochter zit en ligt er lekker in. Mijn zoon zelf heeft zo'n dure maxoCosi maar daar zit geen lig stand op en ik vind het een geworstel om haar in die stoel te krijgen, erg blij met deze:)

Fantastische service

Fantastische service

Echt slecht

1 week na bestelling ik heb geen informatie gekregen waar mijn autostoel is. Drama. Ik heb twee keer gebeld. Niemand mee geholpen. Drama. Chaos in bedrijf. Op website informatie alles op voorraad.. Tot 15:00 betalen hetzelfde dag verstuurd. Bullshit...ik heb slecht trace&trace numer gekregen. Drama Kijk uit op deze bedrijf. Eerste en latste keer.. Nooit meer.

Hallo Maciej, Vervelend dat je een slechte ervaring bij ons hebt ervaren. Als het goed is heb je van ons een mailtje ontvangen met een update over je levering en wat we hebben gedaan met je feedback. Zoals in de mail uitgelegd leveren wij deels uit eigen voorraad (waarbij geldt: voor 15.00 besteld, dezelfde dag verzonden), maar bieden we ook een assortiment aan dat direct vanaf de fabrikant in Frankrijk wordt geleverd. Hierbij geldt dat we ongeveer 3 tot 5 werkdagen nodig hebben om de bestelling af te leveren. Wij zien dat je pakketje binnen de termijn van 5 werkdagen is afgeleverd. De verschillende levertijden geven we ook duidelijk op de product pagina aan. Wij zijn het geheel met je eens dat de informatie op onze homepagina verwarrend is omdat deze de impressie wekt dat wij het gehele assortiment de volgende dag leveren. Aan de hand van jouw feedback hebben wij dit aangepast zodat het voor toekomstige klanten duidelijker is. Excuses dus voor de onduidelijke info en bedankt voor je feedback!

my order was processed quickly and notified to me. Arrived virtually within 2 days. The child seat is very nice and of good quality.

Ziet er leuk uit

Net geinstalleerd dus even afwachten

Helaas kreeg ik niet de juiste bestelling binnen maar dit was binnen een dag geregeld. Items zijn zoals omschreven op de website.

Goed autostoel.

Goed en mooi autostoeltje. Eenvoudig te monteren.

Nog niet alle sterren want heb het autostoeltje nog niet kunnen gebruiken maar dat gaan vast en zeker 5 sterren worden. Bedankt voor de snelle levering!

Duidelijke website

De bestelling ging perfect en het product was goed verpakt en snel in huis.

Over Autostoeltje.nl

Autostoeltje.nl richt zich op de verkoop van betaalbare en veilige autostoelen voor alle leeftijden. Wij werken inmiddels al ruim 25 jaar samen met de fabrikant van Nania, Disney en Migo autostoelen en verantwoordelijk voor de gehele Benelux. Autostoeltje.nl is een handelsnaam van Ellermeyer Trading B.V. Een echt familiebedrijf dat al vele jaren ervaring heeft met de verkoop van kinderveiligheids producten, waaronder dus autostoeltjes. Al onze producten voldoen aan de daarvoor gestelde Europese normen. Daarbij controleren wij continu of deze artikelen verantwoord zijn geproduceerd.