Levering binnen de beloofde tijd

Artikel was snel geleverd

Fijne zitverhoger voor onze vakantie

Zitverhogertje besteld. Prima kwaliteit, kinderen de hele rit niet gehoord :-). Bestellen en leveren ging eenvoudig en snel.

Zit goed en ik kan erin slapen

Zie boven, uitspraak van dochter ;)

Snel het goede product geleverd

Precies wat ik zocht en snel geleverd.

Was heel goed

Ben heel goed geholpen had het autostoeltje tijger besteld maar om dat het pas later zou geleverd zou worden en ik dan niet thuis zou zijn ben ik gaan bellen als het eerder kon gelevert worden hebben ze gekeken wat ze voor me konden doen .wert er gezgt dat er nog 1 beschikbaar was en die ik toegestuurt kon krijgen .anders moest ik langer wachten dus was het snel beslist .2 dagen later had ik hem al in huis .bennheel goed geholpen zijn heel vrindelijk en behulp zaam .en mijn klein zoon vondt hem pratig en wou er ook niet meer ui

Alles goed, aangeraden!

Fijne stoeltjes alleen geen track en trace

De stoeltjes zijn erg fijn. Wel was het lastig dat we geen track en trace hadden omdat het pakketnummer niet bekend was.

Top kinderwagen dankjewel

Ik ben heel blij

Super makkelijk te bestellen en een super snelle levering

Verzend probleem heel goed opgelost

Initieel werd mijn bestelling heel snel verzonden, helaas maakte DHL er een potje van en raakte de bestelling kwijt. Na contact gezocht te hebben met Autostoeltje.nl hebben ze heel netjes gereageerd en een nieuwe opgestuurd (via PostNL deze keer).

Uitstekend!

Artikel die ik zocht was uitverkocht, ik heb geïnformeerd of het terug binnen kwam. Er werd snel en vriendelijk geantwoord en men zou mij op de hoogte brengen als het terug binnen was. Dit werd snel gedaan en goed opgevolgd. Goede prijs, vriendelijke en snelle service. Aanrader!

pretty good buy

The car seat is quite a good item. Fixes well and easy to manipulate. Lots of room for the child ( ours 2 years old) to grow. Found the cushioning a bit thin, but nothing that the extra cushion cannot solve). We hope the little one will enjoy it for some time to come. I would recommend it.

Snelle levering en goede communicatie

Duidelijke website die het bestellen makkelijk maakt. Goede communicatie na het bestellen en erg snelle levering.

Good seat

Oerall good purchase, for the price its really good, maybe next time i go for one with a thicker cushion, but I'm happy with the seat, so is my daughter

Snelle levering en makkelijk retourneren

We hadden een verhoger besteld, maar uiteindelijk niet nodig voor onze 7-jarige. Een whatsapp berichtje aan de klantenservice en gratis retourneren. Top service

Super tevreden

Werd heel goed geholpen aan de telefoon erg vriendelijke man Hij was duidelijk en super rustig wou ook nog wel wachten tot ik alles klaar had op mn laptop. Super geholpen zeer tevreden

Super curves

Omdat we juist verhuist waren, had ik per ongeluk het verkeerde huisnummer doorgegeven. Ik hep toen op een zondag contact gemaakt via WhatsApp. Ik heb toen meteen een super fijne conversatie gehad, en dat was heel fijn. Uiteindelijk is de autostoel voor onze kleine meid op het juiste huisnummer aangekomen. Super curves, heel tevreden heel erg bedankt allemaal.

makkelijk bestellen

Makkelijk is het bestellen en declevering vanuit Frankrijk was toch nog sneller dan verwacht.

Goed en correct

Zeer snelle levering van goederen en in eccelente staat ontvangen .

artikel zoals verwacht

Op vele websites gezocht naar deze gordelklem voor autostoeltje. Helaas bleken vele sites onbetrouwbaar. Door Autostoeltje.nl werd de klem binnen 2 dagen bezorgd. Voldoet aan de verwachting, dus heel tevreden.

Behulpzaam meedenkend

Zeer positief ben goed geïnformeerd en geholpen door autostoeltjes.nl zeker een aanrader

Snelle en correcte levering

Desite helpt om een keuze te maken uit het grote aanbod. Bestellen is makkelijk en de levering verliep prima.

Stoeltje was snel bezorgd en netjes

Mooi stoeltje voor mooie gangbare prijs ,

Prima auto stoeltje

Autostoeltje is goed en snel geleverd. Netjes ingepakt. Kwaliteit is in orde.

Over Autostoeltje.nl

Autostoeltje.nl richt zich op de verkoop van betaalbare en veilige autostoelen voor alle leeftijden. Wij werken inmiddels al ruim 25 jaar samen met de fabrikant van Nania, Disney en Migo autostoelen en verantwoordelijk voor de gehele Benelux. Autostoeltje.nl is een handelsnaam van Ellermeyer Trading B.V. Een echt familiebedrijf dat al vele jaren ervaring heeft met de verkoop van kinderveiligheids producten, waaronder dus autostoeltjes. Al onze producten voldoen aan de daarvoor gestelde Europese normen. Daarbij controleren wij continu of deze artikelen verantwoord zijn geproduceerd.