Artikel was zoals beschreven. Duidelijke communicatie over de levering.

Goed product en sneller geleverd dan gemeld

Deze Nania Beline autostoel voldoet volledig aan de verwachting. Mooi product : goede kwaliteit en degelijk gemaakt. Bovendien zijn er op YouTube veel videos gemaakt van juist deze stoel. Dus ook in een andere kleur wordt deze Nania weer gekocht bij Autostoeltje.nl

Goede en vriendelijke service

Werd geleverd zo als afgesproken

Duidelijk track en trace. Was binnen 2 week geleverd. Mooi stoeltje voor achter in de auto voor onze kleindochter.

Gewoon 1 woord : TOP

Zeer snelle levering. Goede communicatie zodat je weet wanneer het aankomt. Ik raad het iedereen aan.

Goede service en snel

Had eerst mijn twijfels omdat het uit het magazijn in Frankrijk kwam maar het was er inderdaad zoals geschreven met 5 a6 dagen mijn complimenten en omdat ik nog twijfelde had ik gekozen voor afterpay maar stoeltje binnen gelijk betaald

Vriendelijk en behulpzaam

Heel goed geholpen top service

Top kwaliteit, top cliënt service

Mijn dochter lekker aan het zitten en slaap met deze autostoeltjes.

Topervaring met heel correcte opvolging!

De eerste autostoel kwam beschadigd aan. Er werd dadelijk een oplossing geboden door een nieuw stoeltje op te sturen. Ook de zending werd goed opgevolgd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Het geleverde stoeltje is zoals in de informatie was beschreven. Een snelle levering en zonder mankementen aangekomen. Het kleinkind zit weer veilig in onze auto!

Niks op aan te merken....top!

Wat vertraagde levering maar verder fijne en correcte aflevering.

Nette en snelle whatsapp communicatie toen mijn pakket was vertraagd. En daarna keurige aflevering.

zeer goede ervaring

zeer tevreden over het product

Mooi comfortabel stoeltje

Mooi comfortabel stoeltje. In goed toestand afgeleverd, heeft wel een paar dage geduurd

Duidelijke pagina met goede bezorging

Goede ervaring. Duidelijke pagina en bestellen en bezorgen gaat snel. Ik ben tevreden

Laat geleverd maar verder prima

Er ging iets mis met mijn bestelling dat het niet dezelfde dag verstuurd werd. Dat heeft het bedrijf zelf gezien en je daarover gemaild. Maar toen het binnen kwam (een week later) was het prima in order.

Ik was vergeten een verkleiner te kopen bij het autostoeltje. Na een telefoontje werd dat meteen gestuurd en had ik het binnen 2 dagen

Er was iets mis gegaan met de bestelling en toen is het meer dan goed gemaakt. Super!!

Great and efficient service!

I wanted to just buy an inside seat (zitverkleiner) for a smaller child and through the chat I was directly guided to the exact page...quickly ordered and the following day it was delivered! Great service, thank you!

Snelle verzending fijn stoeltje

Stoeltje was snel binnen is een mooi stoeltje

Product goed retour genomen

Snelle reactie op retouraanvraag en bedrag met bezorgkosten terug gekregen. Netjes.

Het autostoeltje voldoet prima aan onze verwachtingen.

De informatie vooraf en de updates van de a.s. levering voldeden aan onze verwachtingen. Het autostoeltje, type Sydney (gr. 2-3), ziet er goed uit en het installeren was erg eenvoudig. Wij hadden nog 1 vraag over de buigzaamheid van de rugleuning. Deze vraag is netjes beantwoord door middel van het opsturen van een filmpje wat ons de nodige duidelijkheid verschafte.

Makkelijk in elkaar te zetten, letterlijk in 2 seconde gedaan en snel geleverd

Over Autostoeltje.nl

Autostoeltje.nl richt zich op de verkoop van betaalbare en veilige autostoelen voor alle leeftijden. Wij werken inmiddels al ruim 25 jaar samen met de fabrikant van Nania, Disney en Migo autostoelen en verantwoordelijk voor de gehele Benelux. Autostoeltje.nl is een handelsnaam van Ellermeyer Trading B.V. Een echt familiebedrijf dat al vele jaren ervaring heeft met de verkoop van kinderveiligheids producten, waaronder dus autostoeltjes. Al onze producten voldoen aan de daarvoor gestelde Europese normen. Daarbij controleren wij continu of deze artikelen verantwoord zijn geproduceerd.