Autostoel voor dochtertje aangekocht zeer tevreden

Gewoon goed

Gewoon goed.

Snelle en correcte levering

Prijs/kwaliteit prima. Snelle service en levering.

Prijs/kwaliteit prima. Snelle service en levering.

Veiligheidspin

Ik heb de stoel afgelopen zaterdag in mijn auto geinstalleed en mijn dochtertje vindt het super leuk. Wat ik een minpunt vond was de veiligheidpin waar de gordel vastgemaakt worden in het midden van van de stoel. Dus tussen de benen. Hier is een stoffen bekleding om de gesp wat het vast klikken heel erg moeilijk maakt. Voor derest een prima stoel.

Snelle levering. Top.

Mijn ervaring is heel goed met uw bedrijf. Het stoeltje is makkelijk te installeren en voldoet aan onze wensen. Verder is het van goede kwaliteit en het is betaalbaar.

Na het aankrijgen van een verkeerde autostoel, heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Dit contact verliep zeer vlot en meteen werd ik geholpen. De volgende dag werd de juiste autostoel geleverd. Wij zijn alvast zeer blij met onze aankoop!

Geweldige service Ondanks dat er met het transport iets mis was gegaan is gewoon opnieuw het product verstuurd zonder enige kosten had een slotje besteld en heb uiteindelijk een hele riemsetje gekregen geweldige service

Prima zitje!

Even zoeken voor installatie maar nu alles ok. Prima zitje!

Na eerst een defect stoeltje te hebben ontvangen ( was ook niet nieuw) 2 dagen later een nieuw en ongebruikt ontvangen.

Super mooie en vooral veilige autostoel

Mooie kleur ..stevige stof die goed op de zitting blijft zitten . Veilig door de zijsteun voor het hoofdje en het lijfje. Ook de 3punts gordel geleider is fijn. Glijd daardoor niet langs het nekje. Kortom heel tevreden een echte aanrader voor een goede prijs.

Is allemaal prima verlopen

Betrouwbaar!

Helpful, good communication

Very quick delivery.

Valse bestelling, super opgelost

Op onze naam en adres is een fake bestelling bij autostoeltje.nl gedaan door iemand. Marcel heeft goed meegedacht en geregeld dat het autostoeltje snel is opgehaald. Zeer prettig contact!

goed bedrijf

Prima stoeltje voor onze kleinkinderen.

Er wordt door 2 kleinkinderen gebruik gemaakt van de stoel. De 3punts gordel is eenvoudig te verstellen wat voor ons belangrijk was. Tevreden dus.

Prima, netjes en snel geleverd! Niks op aan te merken.

Fijn en snel contact

Over het autostoeltje kan ik nog niet veel zeggen, pas een week in gebruik. Het gaat tot nu tot allemaal goed en is gemakkelijk in gebruik. Contact verliep goed en snel, levering ook snel. Al met al een fijne ervaring gehad.

snelle levering en perfect verpakt

perfect

Fijne stoel met mooi design

Mooie kleurstelling en goede beschrijving he de stoel te monteren

Het was super makkelijk te bestellen en het pakketje kwam heel snel binnen. Het pakketje was goed te volgen via de link. Enige wat moeilijk was is een keuze maken tussen de leuke stoeltjes en printjes!

Snel en Correct

Was opzoek naar onderdeel voor één van stoeltjes van onze tweeling. Gemakkelijk gevonden op de site bestelt en snel geleverd ( volgende werkdag ) super tevreden.

Niet passend stoeltje

Ik heb een stoeltje bij jullie besteld die niet goed in mijn auto paste. Een idee om aan te geven bij welke auto’s de stoel wel past. Ik heb gemaild naar jullie en kreeg gelijk reactie terug. Zo blij mee. Ook was het geen probleem om retour te doen en ik kreeg netjes een mail dat het stoeltje weer ontvangen was en ik mijn geld terug krijg. Zo fijn dat er gelijk gehandeld wordt. Ik raad jullie zeker aan. Ook ivm de scherpe prijzen

Ziederij 1 1185ZD Amstelveen

+31 (0)85 - 06 00 891

Over Autostoeltje.nl

Autostoeltje.nl richt zich op de verkoop van betaalbare en veilige autostoelen voor alle leeftijden. Wij werken inmiddels al ruim 25 jaar samen met de fabrikant van Nania, Disney en Migo autostoelen en verantwoordelijk voor de gehele Benelux. Autostoeltje.nl is een handelsnaam van Ellermeyer Trading B.V. Een echt familiebedrijf dat al vele jaren ervaring heeft met de verkoop van kinderveiligheids producten, waaronder dus autostoeltjes. Al onze producten voldoen aan de daarvoor gestelde Europese normen. Daarbij controleren wij continu of deze artikelen verantwoord zijn geproduceerd.