Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

prima service, vlot geleverd

product beantwoord aan de verwachtingen

Ze doen wat ze zeggen

top

2021 Goed, snel verzonden! Ondanks corona, daar kunnen menig webshops een voorbeeld aan nemen! Gr uit brabant

Ideale mix van dreumes en peuter stoel

Als niet autobezitter ben je met een dreumes aangewezen op stoeltjes die snel uit de huur of leen auto gehaald kunnen worden. Deze stoel is de ideale mix dus we kunnen lang voort! Ook veilig door de Isofix (naast erg gemakkelijk)

Wij zijn super tevreden

Snelle levering en de communicatie met de klant is zeer goed

top

correcte levering

plaatsing in de auto gaat prima

Eeerste indruk is goed gebruik moet nog bewezen worden. Jullie vragen al een review terwijl er nog geen kind in heeft gezeten. Beetje geduld met een reactie, zeker met de feestdagen, heel vaak is het een geschenk voor een ander en daar gaat wat tijd overheen. Deze review heeft daardoor beperkte waarde, voorlopig het voordeel van de twijfel. En kijk eens naar jullie wijze van respons.

Dag Peter, bedankt voor de feedback. En je hebt helemaal gelijk! Wij hebben dit direct laten aanpassen zodat het nu langer duurt voordat mensen een berichtje van ons ontvangen met verzoek een review te plaatsen. Je bent de eerste die ons hierop wijst. Deze review verzoekjes worden automatisch verzonden en eerlijk gezegd zijn we vergeten deze aan te passen in deze drukke tijden. Bij deze dus alsnog gedaan. Bedankt dus! En we horen natuurlijk nog steeds graag als je vragen hebt (en of je je beoordeling naar beneden of naar boven wilt bijstellen) Fijne feestdagen!

Comfortabel en veilig voor het kind

Stoeltje was makkelijk om in de auto te plaatsen.

Uitstekende service en kwaliteit

Snel netjes en een goeie service zeer tevreden over het product

Geweldig geholpen!

Ik ben geweldig geholpen en ik heb daardoor een goede keus kunnen maken voor een nieuwe autostoel. We zijn er erg blij mee.

Goede kwaliteit, slechte communicatie

Met name de slechte communicatie blijft hangen. Geen beloofde track en trace, en niet bereikbaar. Bij bellen van het vaste nummer alleen voicemail van een 06 nummer. Nog geappt, maar nooit aan de lijn gekregen of een retourbericht op de app.

Advised and delivered

Iessaged the company for advice about which seat to get for my 4 year old. They replied within an hour and were very helpful, directing me to the correct page. I ordered that same evening. Ordered: Thursday evening Delivered: Tuesday Many thanks for great and speedy service

Snelle levering en super vriendelijke klanten servies

Snel geleverd, prima product

Product snel geleverd, ziet er ook goed en degelijk uit (zitverhoger)

Leuk isofix stoeltje voor een redelijke prijs

Vlot geleverd past goed en de kleinkinderen geven aan er goed in te zitten

Topbedrijf met een superservice

Super. Zeer snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling en bezorging. Zelfs bij het telefonisch contact na een misverstand van mezelf was de service top. Maurice de telefonist neemt de tijd om je te helpen en alles rustig en duidelijk uit te leggen. GEEN snel ''ik maak me er vanaf" praatje, maar gewoon alles duidelijk vertellen, en ook nog advies verstrekken over of voor onze volgende aankoop. Echt een topzaak met een topservice met persoonlijke touch. Waren er maar meer bedrijven met zo'n service. Zeer aangenaam om je aankoop bij te doen en zeer zeker een aanrader.

Heel tevreden

Heel tevrede

Prima ervaring, vlotte levering. Ze maken waar wat ze beloven.

Hartstikke goed.

Nette communicatie, snelle levering.

Redelijk

Ik vind de communicatie als je een stoeltje gekocht heb slecht. Na drie werkdagen nog niets gehoord. Je moet maar afwachten wanneer het geleverd wordt. En dan staan ze ineens voor de deur en kun je het bij de buren ophalen. Het stoeltje zelf ziet er wel goed uit.

Dag Eric, Bedankt voor je reactie. normaal gesproken zou je inderdaad wel een mailtje moeten krijgen met een verzendbevestiging en een track&trace link. We zullen gaan uitzoeken waarom je dit mailtje niet hebt ontvangen zodat toekomstige klanten hier geen last van hebben. Bedankt voor de feedback!

Snelle levering zoals beloofd

Moest snel een autostoel hebben en Autostoeltje zou het dezelfde dag nog versturen. Dat hebben ze gedaan. Ben tevreden. Product is ook zoals omschreven.

uitstekend, snelle levering, prettig online betalen.

Uitstekend, snel geleverd en voor een goede prijs. Zeer tevreden met de web shop een het betaal gemak.

ben zeer tevreden

Goede snelle service

topstoel voor kleinzoon

Fantastisch mooie Cars autostoel. Snelle levering en kleinzoon super blij!!

Ziederij 1

1185ZD Amstelveen

+31 (0)85 - 06 00 891

Over Autostoeltje.nl

Autostoeltje.nl richt zich op de verkoop van betaalbare en veilige autostoelen voor alle leeftijden. Wij werken inmiddels al ruim 25 jaar samen met de fabrikant van Nania, Disney en Migo autostoelen en verantwoordelijk voor de gehele Benelux. Autostoeltje.nl is een handelsnaam van Ellermeyer Trading B.V. Een echt familiebedrijf dat al vele jaren ervaring heeft met de verkoop van kinderveiligheids producten, waaronder dus autostoeltjes. Al onze producten voldoen aan de daarvoor gestelde Europese normen. Daarbij controleren wij continu of deze artikelen verantwoord zijn geproduceerd.