• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het personeel bij Starteenwinkel zijn echt toppers. Super snelle service en altijd keurig geholpen.

Geen, ga vooral zo door! En ook bedankt voor de hulp betreffende AVG.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Je zit er heel snel aan vast

Nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wij hebben een gratis webshop gemaakt, met een koppeling naar Mollie. Dat konden we snel regelen, maar de webshop ziet er wel erg gedateerd uit. Voor ons doel voldeed het.

Met een lulverhaal over "AVG regels" is onze webshop helemaal verwijderd, omdat we "te lang niet ingelogd hebben". Twee weken niet inloggen telt bij deze boeven dus als drie maanden als ze dat beter uitkomt. Ik denk dat ze gratis webshops niet als mooie service maar als fuik voor een upgrade zien en dan gooi je de boel gewoon weg als upgraden te lang duurt. Niks zo erg als een onbetrouwbare leverancier.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Medewerkers reageren altijd heel snel via de chatbox, dat is erg fijn.

De webshop werkt goed, maar het geheel doet wat ouderwets aan. Er zijn weinig 'do it yourself' opties om je site echt mooi te maken, je moet echt kennis van html hebben. Wix en Weebly hebben een veel fijnere bewerkingsmogelijkheid, maar daar kan je niet met ideal afrekenen. Ik heb dus de webshop van starteenwinkel.nl aan mijn weebly site gehangen. Niet ideaal, maar er is geen andere optie op t moment (die ook nog eens betaalbaar is). Niet iedere onderneming heeft een grote zak geld voor een mooie site.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb het niet gebruikt maar zit wel vast aan een contract en zijn niet echt behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Makkelijk zelf op te zetten webshop. In een dag de hele webshop in elkaar gezet en met producten gevuld. Soms toch technische puntjes tegengekomen. Chatfunctie tijdens kantooruren werkt erg goed. Snelle en to the point reactie.

Je moet wel met een standaard webshop kunnen werken. Het is gericht op het grote gemiddelde. Wil je iets bijzonders dan kan het niet in het standaardpakket. Maar dat is logisch, ook gezien de prijs. Wij hebben alles zo kunnen inrichten dat het uiteindelijk aan onze doelstellingen voldeed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg goede hulp van de collega's erg vriendelijk ook

Niet van toepassing

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb er wat moeite mee om de shop goed te maken, helaas krijg ik verschillende aanwijzingen als ik bel of chat. Het is tegenstrijdig dus wordt het alleen maar moeilijker om uit te zoeken hoe het werkt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

ik heb zelfs mij 2 winkels www.p-tac.nl en www.led-tac.nl bij www.starteenwinkel.nl ondergebracht en ben zeer te spreken over de helpdesk nooit lang wachten geen kuze menu. en de mogelijkheden zijn heel uitgebreid zekker een aanrader voor iedreen die start met een webshop.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit is een handig bedrijf die alle vragen goed beantwoord, en zelfs nog eens snel! dat is belangrijk!

Je moet iets meer kunnen veranderen aan je eigen webshop, ik weet niet of dat het komt doordat ik tot nu toe een demo gebruik, maar alsnog. Verder is het een Top Bedrijf!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een goede behulpzame support die direct bereikbaar is.Alles wat je nodig hebt om een webshop te runnen is aanwezig.

Ik kan het zo niet bedenken, want ben echt overal tevreden over.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas zijn die er niet.

Ik wil mijn abonnement opzeggen wat een problemen krijg een eindafrekening en ja hoor of de maand er voor nog even wil betalen en ik krijg een eindafrekening. Afspraken die daar gemaakt worden niet nagekomen helaas.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben meer als tevreden , ik ben pas begonnen en had soms vragen waar ik niet uitkwam en kreeg gelijk feedback ! Ook hoe je de webshop met behulp van strateenwinkel zelf kan ontwerpen ging makkelijker dan ik had gedacht. Ik zeg doen!! -:)

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een goede behulpzame support die direct bereikbaar is. Simpel om mee te werken en spot goedkoop voor wat er wordt geleverd. Alles wat je nodig hebt om een webshop te runnen is aanwezig.

Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De mensen achter de chat zijn zeer deskundig en vriendelijk en ook de webshop is snel te begrijpen en heeft heel veel mogelijkheden

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze staan altijd klaar om je te helpen. Makkelijke site om op te werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk bereikbaar, goede communicatie, lage kosten in verhouding met wat je ervoor terugkrijgt.

Iets betere technische kennis van klantenservice

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd erg behulpzaam, en zeer vriendelijk. Ruime tijden dat ze je kunnen helpen, denken met je mee.

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

------------------------------------------------------------------------------------------------ Ik beveel dit bedrijf niet aan ze willen voor alles geld... Je krijgt een slecht template je bent haast nergens te vinden op het internet. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Nu komt het feit dat Starteenwinkel oplichterij is! Je denkt waarschijnlijk wauw! 30 euro per maand nee nee nee. Lees de kleine lettertjes in de 'Algemene voorwaarden' Het is namelijk zo dat het 30 euro EXCLUSIEF!!! BTW is. Dus dan moet je 40 euro betalen. Belachelijk toch? ------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------- Doe wat aan de prijzen --------------------------------------------------------------------------------------------------

Over Starteenwinkel.nl

Filter op Taal