nul support en innovatie

Zeer slecht bereikbaar, achterhaalde technieken, geen vernieuwing en documentatie hopeloos verouderd. Tot 2015 waren ze echt perfect daar is niks meer van over.

Uitstekend zeer tevreden

zeer tevreden website makkelijk aan te passen

goede service en vriendelijk personeel.

De service is erg goed en het personeel erg vriendelijk. Wordt altijd super goed geholpen! Enige minpunt tegenwoordig is: is dat jullie heel slecht te bereiken zijn zowel via telefoon als via de mail. Dit zou wel verbeterd mogen worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het personeel bij Starteenwinkel zijn echt toppers. Super snelle service en altijd keurig geholpen.

Geen, ga vooral zo door! En ook bedankt voor de hulp betreffende AVG.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Je zit er heel snel aan vast

Nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wij hebben een gratis webshop gemaakt, met een koppeling naar Mollie. Dat konden we snel regelen, maar de webshop ziet er wel erg gedateerd uit. Voor ons doel voldeed het.

Met een lulverhaal over "AVG regels" is onze webshop helemaal verwijderd, omdat we "te lang niet ingelogd hebben". Twee weken niet inloggen telt bij deze boeven dus als drie maanden als ze dat beter uitkomt. Ik denk dat ze gratis webshops niet als mooie service maar als fuik voor een upgrade zien en dan gooi je de boel gewoon weg als upgraden te lang duurt. Niks zo erg als een onbetrouwbare leverancier.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Medewerkers reageren altijd heel snel via de chatbox, dat is erg fijn.

De webshop werkt goed, maar het geheel doet wat ouderwets aan. Er zijn weinig 'do it yourself' opties om je site echt mooi te maken, je moet echt kennis van html hebben. Wix en Weebly hebben een veel fijnere bewerkingsmogelijkheid, maar daar kan je niet met ideal afrekenen. Ik heb dus de webshop van starteenwinkel.nl aan mijn weebly site gehangen. Niet ideaal, maar er is geen andere optie op t moment (die ook nog eens betaalbaar is). Niet iedere onderneming heeft een grote zak geld voor een mooie site.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb het niet gebruikt maar zit wel vast aan een contract en zijn niet echt behulpzaam

Pluspunten

Makkelijk zelf op te zetten webshop. In een dag de hele webshop in elkaar gezet en met producten gevuld. Soms toch technische puntjes tegengekomen. Chatfunctie tijdens kantooruren werkt erg goed. Snelle en to the point reactie.

Je moet wel met een standaard webshop kunnen werken. Het is gericht op het grote gemiddelde. Wil je iets bijzonders dan kan het niet in het standaardpakket. Maar dat is logisch, ook gezien de prijs. Wij hebben alles zo kunnen inrichten dat het uiteindelijk aan onze doelstellingen voldeed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg goede hulp van de collega's erg vriendelijk ook

Niet van toepassing

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb er wat moeite mee om de shop goed te maken, helaas krijg ik verschillende aanwijzingen als ik bel of chat. Het is tegenstrijdig dus wordt het alleen maar moeilijker om uit te zoeken hoe het werkt.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Angela, Zoals zojuist telefonisch besproken helpen we je graag met je vragen met het toevoegen van de producten. We hopen samen tot een geschikte oplossing te komen en hopen je volgende week weer te spreken. Met vriendelijke groet, Team Starteenwinkel

Pluspunten

ik heb zelfs mij 2 winkels www.p-tac.nl en www.led-tac.nl bij www.starteenwinkel.nl ondergebracht en ben zeer te spreken over de helpdesk nooit lang wachten geen kuze menu. en de mogelijkheden zijn heel uitgebreid zekker een aanrader voor iedreen die start met een webshop.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit is een handig bedrijf die alle vragen goed beantwoord, en zelfs nog eens snel! dat is belangrijk!

Je moet iets meer kunnen veranderen aan je eigen webshop, ik weet niet of dat het komt doordat ik tot nu toe een demo gebruik, maar alsnog. Verder is het een Top Bedrijf!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een goede behulpzame support die direct bereikbaar is.Alles wat je nodig hebt om een webshop te runnen is aanwezig.

Ik kan het zo niet bedenken, want ben echt overal tevreden over.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas zijn die er niet.

Ik wil mijn abonnement opzeggen wat een problemen krijg een eindafrekening en ja hoor of de maand er voor nog even wil betalen en ik krijg een eindafrekening. Afspraken die daar gemaakt worden niet nagekomen helaas.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben meer als tevreden , ik ben pas begonnen en had soms vragen waar ik niet uitkwam en kreeg gelijk feedback ! Ook hoe je de webshop met behulp van strateenwinkel zelf kan ontwerpen ging makkelijker dan ik had gedacht. Ik zeg doen!! -:)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een goede behulpzame support die direct bereikbaar is. Simpel om mee te werken en spot goedkoop voor wat er wordt geleverd. Alles wat je nodig hebt om een webshop te runnen is aanwezig.

Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De mensen achter de chat zijn zeer deskundig en vriendelijk en ook de webshop is snel te begrijpen en heeft heel veel mogelijkheden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze staan altijd klaar om je te helpen. Makkelijke site om op te werken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk bereikbaar, goede communicatie, lage kosten in verhouding met wat je ervoor terugkrijgt.

Iets betere technische kennis van klantenservice