1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

------------------------------------------------------------------------------------------------ Ik beveel dit bedrijf niet aan ze willen voor alles geld... Je krijgt een slecht template je bent haast nergens te vinden op het internet. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Nu komt het feit dat Starteenwinkel oplichterij is! Je denkt waarschijnlijk wauw! 30 euro per maand nee nee nee. Lees de kleine lettertjes in de 'Algemene voorwaarden' Het is namelijk zo dat het 30 euro EXCLUSIEF!!! BTW is. Dus dan moet je 40 euro betalen. Belachelijk toch? ------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------- Doe wat aan de prijzen --------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi Sandra, Jammer dat je ontevreden bent over onze diensten. Het aanpassen van je template heb je zelf in de hand en wij bieden graag onze hulp aan als je hier niet uit komt. Wat betreft de bedragen die wij vermelden op onze website, alle bedragen worden altijd exclusief BTW vermeld. Met vriendelijke groet, Team Starteenwinkel.nl

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel en vakkundig, prima klantvriendelijk

te vaak mail met aanbiedingen om extra diensten af te nemen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, duidelijk en eenvoudig.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super snelle reacties via de chat bij vragen. Deskundig en erg vriendelijk personeel. Veel mogelijkheden om mijn webwinkel mijn eigen uitstraling te geven.

Ik kan het zo niet bedenken, want ben echt overal enorm tevreden over.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk mensen en goede samenwerking

Nee niks op aan te merken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altyd hebben ze tijd voor je

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed bereikbaar . Indien je een vraag hebt, wordt deze snel opgelost/ beantwoord

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uitmuntende support zowel via mail als telefoon.

Verbeteringen doorvoeren duren lang. Een mogelijkheid om toeslagen te berekenen, bijv. bij PayPal zijn - nog - niet mogelijk.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service!

Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare contacten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik was opzoek naar een bedrijf waar je gemakkelijk je eigen site kon bouwen. Toen ik Starteenwinkel.nl tegen kwam heb ik me gelijk voor die gratis proeftijd aangemeld en heb ervaren dat het super gemakkelijk gaat om alles aan te passen naar hoe je het zelf wilt hebben. Na die proeftijd ben ik gelijk verder gegaan met de site en ben super tevreden hoe ze mij helpen als ik vragen heb of iets niet snap. Dan lossen jullie het altijd voor mij op. TOP bedrijf dus!! :-D

N.v.t.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

leuk bedrijf, leuk behandeld aan de telefoon en mooie website voor ons gemaakt, persoonlijke benadering en erg vriendelijk.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

onwijs positief ben ik... bel je... wordt je meteen goed geholpen...stuur je bericht via die privechat...ook meteen antwoord!!!

voor nu even niks...ga zo door!!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Starteenwinkel.nl is een fijn bedrijf om mee samen te werken. Wanneer ik ergens niet uit kom staat er altijd meteen iemand voor mij klaar met support. Ook is het heel eenvoudig om de webshop bij te houden en te bewerken.

Pluspunten

Goede en snelle service, kennis van zaken. Erg goed vind ik de bereikbaarheid via de chat en telefoon, op allebei terreinen snel en accuraat geholpen. Lopen het hele proces met je door. Geven feedback en tips!! Echt een aanrader!!!!!

Tips!! Tsja eigenlijk niet, misschien hopen dat deze standaard minimaal gehandhaafd blijft.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele behulpzame medewerkers, krijgt altijd snel iemand aan de telefoon die je ook echt graag wil helpen.

Starteenwinkel ligt er nog wel eens uit, deze storingen zouden verbeterd kunnen worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Staan altijd voor je klaar. Was het enige bedrijf waar ik belde en dat er met me mee werd gedacht door de persoon van de sales uiteindelijk ben ik dermate gemotiveerd om te starten met me webshop. Bij dit bedrijf word er met je mee gedacht je word geholpen om zo het uiterste uit je webshop te kunnen halen.

Blijf zo doorgaan. Top bedrijf.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na mijn 6e of 7e probeersel bij een proefwinkel, kwam ik via google bij Starteenwinkel terecht. Bij Startenwinkel was de proefwinkel EINDELIJK écht een proefwinkel, omdat je tot en met het bestellen de winkel gewoon gratis kunt gebruiken. Alles wat je nodig hebt om de winkel goed in te delen en ook om de produkten tentoon te stellen kun je uitproberen voordat je op een betaalde versie overgaat. Als er vragen zijn (óók bij het gratis pakket !) krijg je via chat direct antwoord en mocht deze uitstaan, wordt je antwoord via een ticket of email altijd supervlug gegeven. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom een prima prijs/kwaliteitverhouding en fijne onderlinge communicatie maakt dit bedrijf voor mij een toppertje om te blijven!

Voor het bedrijf heb ik niet veel verbeterpunten, jullie doen het hartstikke goed, alleen mis ik nog een aantal mogelijkheden in het pakket die ik mis. Bijv. het kunnen wijzigen in gemaakte bestellingen en het maken van creditnota's zijn daar voorbeelden van.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer gebruikersvriendelijk! De vriendelijke werknemers van Starteenwinkel loodsen je als het ware door alle stappen heen. De chatfunctie hierbij is een hele fijne bijkomstigheid. Goed bereikbaar en niks is teveel gevraagd. Ook de kosten voor mijn webshop waren niet al hoog.

Vergroting van meerdere foto's, dus niet alleen van het betreffende product in de shop (bijvoorbeeld bij productomschrijving) Het zou mooi zijn als klanten bij het uitkiezen van meerdere producten een korting kunnen krijgen, dit kan nu alleen als de klant 3 dezelfde producten uitzoekt. De keuze geven of de foto's van de producten via een slider voorbijkomen of dat de foto's vastgezet kan worden, nu kan dit alleen via de slider, welke ook iets te snel gaat.