Pluspunten

Zeer gebruikersvriendelijk! De vriendelijke werknemers van Starteenwinkel loodsen je als het ware door alle stappen heen. De chatfunctie hierbij is een hele fijne bijkomstigheid. Goed bereikbaar en niks is teveel gevraagd. Ook de kosten voor mijn webshop waren niet al hoog.

Vergroting van meerdere foto's, dus niet alleen van het betreffende product in de shop (bijvoorbeeld bij productomschrijving) Het zou mooi zijn als klanten bij het uitkiezen van meerdere producten een korting kunnen krijgen, dit kan nu alleen als de klant 3 dezelfde producten uitzoekt. De keuze geven of de foto's van de producten via een slider voorbijkomen of dat de foto's vastgezet kan worden, nu kan dit alleen via de slider, welke ook iets te snel gaat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik word altijd snel geholpen ook als ik er niet uit kom hebben jullie goede tips. Vaak doen jullie het dan even voor mij zodat ik het niet zelf hoef te doen.

Blijf de service naar klanten zo behouden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd zeer behulpzaam en snel advies!

Die zou ik zou niet weten.....

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg goede service erg klantvriendelijk.

Geen. Zeer tevreden

Pluspunten

Laagdrempeligheid, professionaliteit, snelheid, accuraatheid

Aansluiting bij / samenwerking met MyParcel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We maken al bijna 3 jaar gebruik van starteenwinkel , de service is top en vooral snel! We hebben onlangs onze website laten ontwerpen door starteenwinkel met een fantastisch en verbluffend resultaat zoals we het graag wilden. Zeker een aanrader om hier je webwinkel te starten! Patricia & Melinda

De app vraagt telkens opnieuw om je in te loggen, ook als je de functie ingelogd blijven gebruikt.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor jullie positieve feedback! We zijn heel blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service! De app is onlangs geupdate dus dit probleem is inmiddels opgelost. We raden je aan de app te verwijderen en daarna weer opnieuw te downloaden. Met vriendelijke groet, Het team van Starteenwinkel

Pluspunten

Erg meedenkend, Vragen snel beantwoord en je wordt goed geholpen. En een hele fijne pagina om mee te werken, simpel en duidelijk. In "normale" mensentaal.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is een enorme tijdsbesparing om een template van Start een winkel te selecteren en vandaar uit verder te werken aan het vormgeven van je site. Veel formats kunnen simpelweg worden geïntegreerd. Heb je vragen? Geen probleem, even mailen of bellen en je kunt weer verder.

Geen, ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De medewerkers doen goed hun werk en helpen je bij alles wat je maar wilt weten. Kom je ergens niet uit dan doen ze het graag voor je.

We hebben een keer een miscommunicatie gehad, maar dat kan gebeuren en ligt ook aan mij.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Als je he in je hebt is starteenwinkel de weg naar succes!! Lief en toegewijd personeel en een super product!

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van Starteenwinkel

Pluspunten

Super vriendelijk, staan altijd voor je klaar.

Een kassa systeem ontwikkelen welke gekoppeld is aan de webshop met een Backoffice systeem.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Start een winkel heeft goed begrepen dat in een digitale wereld het menselijk contact essentieel blijft. Het bedrijf onderscheidt zich door heel toegankelijk te zijn voor de digitale amateur die toch een professionele website wilt hebben zonder onnodig op kosten te worden gejaagd. Er wordt goed naar je geluisterd en je uitdaging wordt vrijwel direct verholpen. Een verademing om mee te werken.

Blijf a.u.b. dit niveau van klantvriendelijkheid handhaven.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je positieve reactie! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het Team van Starteenwinkel.nl

Pluspunten

top service!

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je positieve reactie! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het Team van Starteenwinkel.nl

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Contact is erg fijn, medewerkers helpen erg vriendelijk. De chatfunctie op de site is ook erg fijn voor de hulp bij het vormgeven van de website. Ook de mogelijkheden om via Starteenwinkel de facturen en andere dingen bij te houden voor de webwinkel zijn heel handig. Bied zelfs mensen die minder technisch zijn de mogelijkheid om een online winkel te beginnen.

Het format van de websites is erg duidelijk maar misschien een tikje verouderd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De Chat balkje vind ik een positieve punt en dat de site makkelijk te gebruiken is.

Instagram koppeling

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede helpdesk en duidelijk systeem en vooral snel!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

super vriendelijk. Alle vragen worden beantwoord. Wij zijn zelf een webshop begonnen via starteenwinkel.nl en hadden totaal geen verstand van alles maar zijn aardig op weg nu door hun geduld en behulpzaamheid.

vooral zo doorgaan!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

ik heb vandaag meer als 2/3 uur tijd met Michel gezeten hij heeft me verder geholpen in de laatste puntjes om verder te kunnen komen en heeft zelf ook eens goed na de website gekeken of er eventueel dingetjes veranderd moesten worden goed mee denkend

zijn tot nu toe geen verbeter punten ben zeer tevreden misschien een id om een domeinnaam .nl los te kopen weet niet of het kan maar misschien is het een vooruitgang

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede, persoonlijke service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

we werken al een paar jaar met Starteenwinkel en zijn heel tevreden over de site. We worden altijd prima geholpen door het team als er problemen zouden zijn. Helaas werkt alles zeer soepel en hebben we haast geen problemen om op te lossen!! Super toch! We vinden het echt leuk om met hen samen te werken! Very Good!

Over een tijdje willen we onze site weer een beetje "pimpen". Ongetwijfeld zal hier de nodige assistentie verleent worden!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ontzettend klantvriendelijk. Niets is te veel. Snelle afhandeling van vragen. Goede bereikbaarheid, snelle reactie. Gebruiksvriendelijke software. Eigenlijk in de afgelopen 5 jaar geen problemen ondervonden.

De mobiele app heeft nog een paar kleine kinderziektes. Verder worden alle verbeterpunten direct opgepakt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Problemen worden snel verholpen Erg behulpzaam