Pluspunten

Erg goede service erg klantvriendelijk.

Geen. Zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Laagdrempeligheid, professionaliteit, snelheid, accuraatheid

Aansluiting bij / samenwerking met MyParcel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We maken al bijna 3 jaar gebruik van starteenwinkel , de service is top en vooral snel! We hebben onlangs onze website laten ontwerpen door starteenwinkel met een fantastisch en verbluffend resultaat zoals we het graag wilden. Zeker een aanrader om hier je webwinkel te starten! Patricia & Melinda

De app vraagt telkens opnieuw om je in te loggen, ook als je de functie ingelogd blijven gebruikt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg meedenkend, Vragen snel beantwoord en je wordt goed geholpen. En een hele fijne pagina om mee te werken, simpel en duidelijk. In "normale" mensentaal.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is een enorme tijdsbesparing om een template van Start een winkel te selecteren en vandaar uit verder te werken aan het vormgeven van je site. Veel formats kunnen simpelweg worden geïntegreerd. Heb je vragen? Geen probleem, even mailen of bellen en je kunt weer verder.

Geen, ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De medewerkers doen goed hun werk en helpen je bij alles wat je maar wilt weten. Kom je ergens niet uit dan doen ze het graag voor je.

We hebben een keer een miscommunicatie gehad, maar dat kan gebeuren en ligt ook aan mij.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Als je he in je hebt is starteenwinkel de weg naar succes!! Lief en toegewijd personeel en een super product!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super vriendelijk, staan altijd voor je klaar.

Een kassa systeem ontwikkelen welke gekoppeld is aan de webshop met een Backoffice systeem.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Start een winkel heeft goed begrepen dat in een digitale wereld het menselijk contact essentieel blijft. Het bedrijf onderscheidt zich door heel toegankelijk te zijn voor de digitale amateur die toch een professionele website wilt hebben zonder onnodig op kosten te worden gejaagd. Er wordt goed naar je geluisterd en je uitdaging wordt vrijwel direct verholpen. Een verademing om mee te werken.

Blijf a.u.b. dit niveau van klantvriendelijkheid handhaven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Contact is erg fijn, medewerkers helpen erg vriendelijk. De chatfunctie op de site is ook erg fijn voor de hulp bij het vormgeven van de website. Ook de mogelijkheden om via Starteenwinkel de facturen en andere dingen bij te houden voor de webwinkel zijn heel handig. Bied zelfs mensen die minder technisch zijn de mogelijkheid om een online winkel te beginnen.

Het format van de websites is erg duidelijk maar misschien een tikje verouderd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De Chat balkje vind ik een positieve punt en dat de site makkelijk te gebruiken is.

Instagram koppeling

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede helpdesk en duidelijk systeem en vooral snel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

super vriendelijk. Alle vragen worden beantwoord. Wij zijn zelf een webshop begonnen via starteenwinkel.nl en hadden totaal geen verstand van alles maar zijn aardig op weg nu door hun geduld en behulpzaamheid.

vooral zo doorgaan!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

ik heb vandaag meer als 2/3 uur tijd met Michel gezeten hij heeft me verder geholpen in de laatste puntjes om verder te kunnen komen en heeft zelf ook eens goed na de website gekeken of er eventueel dingetjes veranderd moesten worden goed mee denkend

zijn tot nu toe geen verbeter punten ben zeer tevreden misschien een id om een domeinnaam .nl los te kopen weet niet of het kan maar misschien is het een vooruitgang

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede, persoonlijke service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

we werken al een paar jaar met Starteenwinkel en zijn heel tevreden over de site. We worden altijd prima geholpen door het team als er problemen zouden zijn. Helaas werkt alles zeer soepel en hebben we haast geen problemen om op te lossen!! Super toch! We vinden het echt leuk om met hen samen te werken! Very Good!

Over een tijdje willen we onze site weer een beetje "pimpen". Ongetwijfeld zal hier de nodige assistentie verleent worden!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ontzettend klantvriendelijk. Niets is te veel. Snelle afhandeling van vragen. Goede bereikbaarheid, snelle reactie. Gebruiksvriendelijke software. Eigenlijk in de afgelopen 5 jaar geen problemen ondervonden.

De mobiele app heeft nog een paar kleine kinderziektes. Verder worden alle verbeterpunten direct opgepakt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Problemen worden snel verholpen Erg behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

gewoon goed, snelle service bij helpdesk

nou dat je je site toch iets meer kan opleuken zelf door bv met punaise tekens te werken of sterren...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Flexibel, reageren vrijwel altijd binnen 24 uur, eenvoudige manier van een webshop opzetten, redelijk gebruikersvriendelijk.

Technische aspecten, zoals categoriën ordenen, een interactievere vormgeving van de eigen webshop zouden wel verbeterpunten zijn, zoals het plaatsen van foto's en teksten op willekeurige plaatsen. Zou best een hoop van websitebuilder Weebly kunnen leren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk personeel proberen je altijd te helpen.

Beschikbaarheid in weekend. Vaak worden er veel bestellingen gedaan in het weekend wanneer er iets voor doet is sSarteenwinkel dan niet bereikbaar. Adequater omgaan met vragen.

Over Starteenwinkel.nl

Filter op Taal