Pluspunten

gewoon goed, snelle service bij helpdesk

nou dat je je site toch iets meer kan opleuken zelf door bv met punaise tekens te werken of sterren...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Flexibel, reageren vrijwel altijd binnen 24 uur, eenvoudige manier van een webshop opzetten, redelijk gebruikersvriendelijk.

Technische aspecten, zoals categoriën ordenen, een interactievere vormgeving van de eigen webshop zouden wel verbeterpunten zijn, zoals het plaatsen van foto's en teksten op willekeurige plaatsen. Zou best een hoop van websitebuilder Weebly kunnen leren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk personeel proberen je altijd te helpen.

Beschikbaarheid in weekend. Vaak worden er veel bestellingen gedaan in het weekend wanneer er iets voor doet is sSarteenwinkel dan niet bereikbaar. Adequater omgaan met vragen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Erg behulpzaam personeel

Zelf is een site bouwen is NIET te doen. De interface is een hel. Heb veel tijd geïnvesteerd maar ben afgehaakt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer hulpvaardig Snelle hulp bij chat Telefonisch goed bereikbaar Vriendelijk

Duidelijker communiceren hoe de templates naar wens kunnen worden aangepast. ik vond het nu best een zoekplaatje. Uploaden van nieuwe producten in de webshop gaat traag.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een webshop via Starteenwinkel.nl is een prima product. En er is een goede klantenservice die snel en adequaat reageert.

Meer opties m.b.t. klantbinding. Zoals account gekoppelde kortingen of spaarpunten. Meer templates (maar daar wordt geloof ik aan gewerkt) Meer 'zeggenschap' over de vormgeving m.b.t. responsive design. (wat wordt wel of juist niet getoond op een tablet of smartphone)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goede klantenservice en altijd snel advies bij vragen.

Ik heb geen verbeterpunten. Ga zo door.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mensen bellen regelmatig om je te begeleiden met het opzetten van de nieuwe web-shop.

Ik heb te weinig ervaring met de organisatie om een goed beeld te vormen.! Liefst zagen wij dat men een keuze kon maken uit verschillende web-schop zodat je een kon kiezen die het meest aansluit bij onze wensen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben benaderd voor het responsive maken van onze webwinkel. Hebben dit uiteindelijk besloten dat we dit toch wilde doen. Hele moeizame communicatie. Mailtjes die niet worden beantwoord. aanpassingen die niet worden uitgevoerd. Momenteel nog steeds in afwachting van aanpassingen van de site nav een bericht van 15 maart. Is niet uitgelijnd, links werken niet, geen communicatie ....

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je feedback.We vinden het enorm vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de geboden service. Graag willen we telefonisch contact met je opnemen om het een en ander te bespreken, maar helaas hebben we je nog niet kunnen bereiken. Zou je ons willen bellen op het telefoonnummer 0299 200 850? Alvast bedankt!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer handig systeem, ook erg geschikt voor ondernemers zonder kennis van het bouwen van webshops. Prettige en duidelijke hulp dmv livechat.

Enige verbeterpunt is wellicht de app. Deze werkt niet optimaal en is niet zo uitgebreid waardoor je geen acties of aanpassingen aan de site kunt doen. Het zou bijvoorbeeld handig zijn om informatie op de website aan te kunnen passen via de app. Al is het maar een prijs van een product omdat je niet altijd een computer bij de hand hebt.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je positieve feedback! Onze app is onlangs vernieuwd. Je kunt nu ook de prijzen van je producten aanpassen via de app. Met vriendelijke groet, Team Starteenwinkel.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie, redelijke prijzen

Standaardzaken zaol downloaden van goed bruiknare vooraadoverzichten prijzlijsteen ed zijn niet aanwezig, er kan Het productnummer is niet als index opgenomen in de database heel lastig als je wiklt dat klanten op productnummer de producten vinden moet het productnummer in de omschrijving worden opgeneomen. intracommutaire leveringen met 0% btw zijn niet mogelijk kreditnotas zijn niet mogelijk welliswaar het een en ander gedownload worden naar een "Excel sheet"mjaar dat is dermate slecht dat er geen bruikbaer voorraad of prijslijst mee gemaakt kan worden. in de besteloverzichten/orders is niet inzichtelijk welke producten via nalevering geleverd zijn/worden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk snelle oplossingen

Toen ik tussen de middag belde kreeg ik te horen: we hebben nu net even pauze kunt u straks terug bellen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk te werken ten aanzien van nieuwe producten toevoegen of weghalen. Goed te bereiken en vriendelijke medewerkers.

het overzicht per productgroep blijft niet openstaan als je een mutatie heb doorgevoerd. Dit levert heel veel vertraging op. Waarom kunnen de producten niet geselecteerd worden op het eigen gegeven artiekel nummer. Foto's zijn moeilijk toe te voegen. Assistentie bij support google vind ik niet toereikend! de stap van 50 produkten naar oneindig veel producten in tarief vind ik te groot. Waarom geen tussenstap van 250 produten voor EUR 20.00 per maand??

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je reactie! De gefilterde productgroep blijft inderdaad niet openstaan na een verandering, helaas kunnen wij daar niets aan veranderen. Dit is het systeem waarmee wij werken. Wij leveren support voor het koppelen van je webshop aan Google. Soms zijn er alleen vragen waarvoor wij je toch moeten doorverwijzen omdat wij geen Google experts zijn. De prijzen die wij hanteren hebben wij gedaan op basis van de prijsstellingen in de markt. Met vriendelijke groet, Team Starteenwinkel.nl

Pluspunten

Direct iemand aan de lijn met kennis van zaken en zeer vriendelijk geholpen altijd. Pakket werkt (tot nu toe) zonder uitzondering. Top!

Nog niets kunnen ontdekken dat verbetering behoeft.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke en snelle service. Er wordt met je meegedacht.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit bedrijf is zeker een aanrader. Zijn altijd goed telefonisch beschikbaar. helpen je wanneer het nodig is.

De samenwerking tot nu toe is super verlopen. Heb nog geen verbeter punten ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel en correct geholpen , duidelijke instructie's

op dit moment alles o.k.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima Service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

vriendelijke mensen, erg hulpvaardig.

Weet ik nog niet. Ik ga volgende week echt online met mijn webshop en zal dan ervaren hoe alles loopt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd telefonisch bereikbaar voor hulp op werkdagen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke en zeer klantvriendelijke klantenservice. Altijd snel antwoord op vragen.

- Fouten in het bestelproces oplossen (bezorgadres komt niet altijd door, terwijl klant het wel heeft ingevuld) - Ik zou nog graag willen dat je data kunt uitschakelen op de bezorgkalender Voor de rest: prima tevreden!