Pluspunten

Zowel personeel als vakmanschap is dit uitstekend. Men probeerd bij problemen altijd tot een oplossing te komen. Dit kunnen wij niet altijd over diverse zaken zoals strateenwinkel.nl zeggen. Binnen een zeer korte tijd zijn bij starteenwinkel.nl wanneer je problemen heb bij het opzetten van een webwinkel echt verholpen. Wij raden iederen dit bedrijf aan. Prijs technisch is dit bedrijf niet duur.

Wij hebben geen verbeterpunten kunnen ontdekken dit is een gewoon een zeer goed bedrijf en men is transparant. De medewerkers hebben veel geduld en begrijpen je help snel en men lost het direct op.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Richard, Bedankt voor je positieve reactie! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Team van Starteenwinkel.nl

Pluspunten

Service gericht, klantvriendelijk.

Meer opties aanbieden kwa mobile versie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle feedback op vragen. Zijn zeer klantgericht en staan altijd voor je klaar om je te helpen. Zijn ook makkelijk te bereiken via de chat, telefoon etc. Wanneer je een email stuurt heb je vaak dezelfde dag nog antwoord.

Weinig templates om uit te kiezen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

elke werkdag bereikbaar kundig personeel

euro tekens weg bij de webshop is nog niet mogelijk een een whatsapp module implantatie ook nog niet.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De medewerking voor het goede doel,Heel hartelijk bedankt!

Geen, ik ben heel erg tevrden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige samenwerking. Vriendelijke medewerkers. Duidelijke manier van werken. Staan open voor verbeteringen en/of vernieuwing. Dik tevreden.

Sneller ingaan op nieuwe ontwikkelingen qua mogelijkheden en layouts, maar dat is waarschijnlijk voor een leek makkelijker gezegd dan gedaan ;-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Medewerkers zijn altijd beschikbaar voor hulp en reactie via de chat is bijna altijd binnen enkele minuten. Toen ik een mail had gestuurd in de late avonduren kreeg de vorige morgen al om 9 uur een reactie. Ook denken ze met je mee als je een probleem hebt.

- Voeg het e-mail domein al gelijk toe aan het pakket. Het was erg lastig om je eigen e-mail te creëren en ook de app suit van hostedox is erg traag met laden. Maar hier kan starteenwinkel niets aan doen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede Service,Ze weten alles als je ergens problemen mee hebt.

Geen verbeterpunten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je krijgt nagenoeg altijd de mogelijkheid via chat iets te vragen, waardoor je direct weer door kunt ! Super personeel ! Proberen alles om tot een goed resultaat te komen.

Wat ik heel jammer vind, is dat ik maar 50 producten kan toevoegen, het fijnste zou zijn als het onbeperkt is, maar 100 zou al lucht geven.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Yvette, Bedankt voor je beoordeling! Het is echter wel mogelijk om te upgraden naar een pakket van 30 euro zodat je een onbeperkt aantal producten kan plaatsen in je shop. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dat natuurlijk graag. met vriendelijke groet, Team van Starteenwinkel.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

ze zijn vriendelijk, staan je graag te word en niets is teveel gevraagd, ze helpen je bij alles.

ook in de avond telefonisch bereikbaar, al is het maar een aantal avonden per week of een aantal uur per avond

• Kennis & Vakmanschap

Hi Bianca, Wist je dat wij tegenwoordig s'avond op de chat ook vaak te bereiken zijn? Met vriendelijke groet, Het Team van Starteenwinkel.nl

Pluspunten

Ik ben alleen maar blij geworden van Starteenwinkel.nl. Altijd vriendelijk, behulpzaam, geduldig, meedenkend en oplossingsgericht heb ik Pien ervaren. Bij toeval trof ik haar op een keer na telefonisch. Prima te gebruiken voor mensen zonder ervaring met een webshop of kennis van html. De helpdesk loodst je er wel stap voor stap doorheen! Voor een kortlopend project is het ook mogelijk om een shop te openen voor een korte periode.

Geen. Ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldige helpdesk! Heel goed en plezierig contact, ik was ook met een andere partij bezig om een webshop te maken. Maar vanwege de geweldige, snelle helpdesk en het prettige, zeer deskundige contact heb ik voor Starteenwinkel.nl gekozen. Die ik ook aan iedereen zal aanbevelen die een webshop wil beginnen!

Helaas heb ik alleen maar positieve ervaringen, de helpdesk reageert zeer deskundig en snel op al mijn vragen. En geeft ook de juiste oplossingen aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam. Pro-actieve begeleiding na starten webshop. Goede en snelle support, ook via chatbox. Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit. Helder en duidelijke communicatie.

Er is 1 punt wat ik minder prettig vindt. Dat is dat ik de factuur zelf moet downloaden voordat ik hem kan afdrukken. In vind het een omslachtige werkwijze. Liever ontvang ik hem per email zodat ik direct kan printen zonder eerste in te loggen en te downloaden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben super tevreden over starteenwinkel.nl Behulpzame personeel,altijd snel antwoord op mijn vragen. TOP

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, klantvriendelijk en vakkennis.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke benadering, meedenken aan oplossingen.

Meer uitgebreide opties bij plaatsen van een bestelling. ( vrije velden, uploadveld, etc ). Ook de extra kosten voor Ideal transacties moet in te stellen zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg, goed geholpen.

Tevreden, geen punten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Vriendelijke service -Goed en solide systeem -Aanpassen van HTML mogelijk -Vele functies en integraties aanwezig Sinds kort ben ik weg bij Starteenwinkel, maar ik raad iedereen Starteenwinkel aan die zelf een shop wilt beginnen en nog niet alles weet over het hosten en maken van je site.

Geen verbeterpunten. Ga vooral zo door met de klantvriendelijkheid en het toepassen van nieuwe functies en integraties! :)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk in gebruik t.o.v. diverse anderen die ik heb bezocht. Vriendelijk helpdesk en ter zake kundig.

Het kunnen uitdraaien c.q. exporteren naar XML van overzichtslijsten van artikelen of gedeelten hiervan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wat ik heel positief vind is dat je van begin af aan hulp krijgt via een chatvenster. Ter plekke stel je een vraag en krijgt meteen antwoord. Zover ik kan inschatten van heel professionele mensen en nog super aardig ook.

Ik heb niet echt tips, want zoals het tot nu toe gegaan is was het perfect.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Let op! Abonnementen worden zonder aan te geven automatisch verlengd met een jaar! Het staat inderdaad verborgen in de algemene voorwaarden. Maar ze laten niet van te voren weten dat hij verlengt word (wat dus niet klantvriendelijk is). Ik heb dus een jaar niets gedaan met heel de webshop, en het werd nergens duidelijk vermeld dat er een automatische verlenging is. Het lijkt er overal op dat je gewoon voor één jaar betaalt. En kreeg dus een een jaar later een rekening (nu dus 2 jaar betaalt voor maximaal een half jaar gebruik).

• Personeel

Pluspunten

Wat een super leuke vriendelije en geduldige medewerkers! Mijn webwinkel stond in mum van tijd en ze hebben me overal mee geholpen. Zelfs toen ik in een middag wel 5 keer belde bleven ze vriendelijk en behulpzaam! Wauw! Echt te gek, zo maak ik het nergens meer mee.

geen