Goede levering met daarbij duidelijke info

Werd keurig via de afgesproken tijd geleverd. Met zelfs handtekening zetten dat wij het zelf ontvangen hebben. Prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima, iets teveel vraag om beoordeling

Site en verkoop ok, alleen het scherm is te snel gekrast bij normaal gebruik en de positie van de volumeknoppen sluit niet goed aan

Perfecte webwinkel

Vriendelijke organisatie waar het prima kopen is. Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Prima voor elkaar

Snelle levering en een goede hoes! Kortom, gewoon goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over de service en kwaliteit van de iPad hoes

Wij hadden per ongeluk de verkeerd iPad hoes besteld, maar naar contact met de klantenservice zijn wij perfect geadviseerd en geholpen. Wij zijn zeer tevreden met de nieuwe iPad hoes en over de afwikkeling van het ruilen. Geen wachtrij en snel geleverd. Kortom een aanrader!

Voor herhaling vatbaar.

Snel geleverd. Mooie hoes ben er blij mee. Maar dit is de tweede keer dat ik jullie beoordeel.

Snel en netjes

Goed snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, goed product en een goede prijs

iPad hoes besteld, goede prijs en accuraat geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Bestelling is goed en snel verwerkt

Goede service . Goede kwaliteit en prijs

Tevreden met de iPad hoes die ik gekocht heb. Goede kwaliteit en prijsverhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De website is erg duidelijk, alle lof !

Fantastische snelle levering , geweldig product. Ik kan het iedereen aanraden.!!

Mooie producten, goede prijzen, goede service en goed telefonisch contact

Mooie producten, goede prijzen, goede service en goed telefonisch contact

Prima service!

Jammer dat ik mijn geschenkje mislopen heb door het feit dat mijn 2 aankopen binnen 2 dagen niet werden gecumuleerd. Ik moest echter zeker zijn dat de covers de juiste afmetingen hadden, vandaar eerst 1 en dan nog 2 besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben er blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levertijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering zonder bezorgkosten. Ik heb een hoes gekocht voor een IPad Air 2. Apple levert deze niet meer en dat vind ik voor zo'n merk onbegrijpelijk. De door IPadspullekes geleverde hoes is van een goede kwaliteit kunststof, verder volledig identiek aan de originele hoes en ook tegen een zeer redelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De bestelde iPad hoes kwam overeen met de getoonde en beschreven hoes op de website.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik heb de iPad hoes snel en keurig netjes verpakt ontvangen. Super bedankt!!! Ook voor de oplader die ik cadeau heb gehad. Helemaal top!!!

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

alles, de IPAD met toebehoren was voor mn oude moeder. Er zat een verkeerd snoertje bij de toetsenbord. Zonder probleem en kosten kreeg ze deze (na een telefoontje) thuisgestuurd. SUPER

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede snelle levering.

Product niet zo goed

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Klachten worden goed afgehandeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kreeg netjes een mail dat het artikel weer leverbaar was

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede garantie

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Over iPadspullekes.nl

iPadspullekes.nl is een webwinkel die gespecialiseerd is in iPad hoezen en accessoires. Deze webwinkel is opgericht in 2012 en heeft inmiddels al veel iPad hoezen geleverd aan bedrijven, scholen, ziekenhuizen, etc. Daarnaast zijn wij ook een trotse Partner van Bol.com, we leveren dagelijks iPad hoezen aan Bol.com. Zowel Bol.com als Kiyo geven ons een zeer hoge beoordeling omdat onze klantenservice, klachten afhandeling en korte levertijden zeer positief worden ervaren. Je kunt met ons contact opnemen via telefoonnummer 085 - 744 1084 of via e-mail adres info@ipadspullekes.nl. Geïnteresseerd? Ga direct naar onze webwinkel via https://www.ipadspullekes.nl/

Filter op Taal