Deze IPad hoes was moeilijk om te doen en nog vind ik het opladen moeilijk aangezien het “klepje” hardnekkig is...

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Op zoek naar een cover met toetsenbord voor mijn I-pad en via jullie website snel een goede aanbieding gevonden.

Ik had een foute keuze gemaakt maar binnen 1 week had ik het juiste ipadhoesje in huis

Prima herinneringsservice

Het product voldoet aan alle gewenste vereisten (ipad hoez/bescherming)

Ruim assortiment, probleemloze afhandeling

Ruim assortiment, correcte feedback na de bestellen, product ontvangen op afgesproken dag. Goede kwaliteit van de iPad hoes.

Snelle levering en niet moeilijk als je iets verkeerd besteld

Had 2 iPad hoezen besteld, waarvan 1 verkeerd, mijn fout, bleek te zijn. Binnen een week had ik de juiste hoes in huis en het verschil teruggekregen op mijn rekening

Supersnel bezorgd, kado ook nog erbij, netjes verpakt

Netjes verpakt, supersnel bezorgd, met een handig kadootje erbij ook nog

Ipadspullekes voor het juiste produkt en prima service!

Alles voor de Ipad? .Met Ipadspullekes vind je het gewoon!

Uitstekende kwaliteit

Al meermalen heb ik artikelen besteld. En altijd van uitstekende kwaliteit.

Snelle levering van een goede en stevige toetsenbord/cover.

Opgegeven tijdspad van levering door de verhuizing niet gehaald maar een dag later.

Snelle levering, goeie prijs en kwaliteit!

Goed!

Snel en goed!

snel besteld en geleverd

ondanks mijn verouderde model Ipad heb ik toch een passend hoes met toetsenbord kunnen krijgen

Mooi product

Eenvoudig te bestellen. Snelle levering.

Goed product

Zeer tevreden over de levering en een mooi en goede hoes met toetsenbord

zeer goed

verkeerde hoes besteld maar de heer aan telefoon wees mij erop welke ik wel moest hebben . Verkeerde is nu retour en nieuwe komt per omgaande als deze binnen is.

Zeer elegante kaft . Het lijkt dure kaft

Mooie kaft Zier duur uit

Veel keuze en snel geleverd

De keuze was reuze ;-) Dus was moeilijk kiezen, maar is zeker gelukt. Betaling ging soepel levering ging snel. top geregeld.

Snelle levering (volgende dag al in huis en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit van het ipad hoesje met toetsenbord en de Active stylus pen. Top!

1 dag te laat met de bestelling

Ik kreeg een verkeerde track en tracé zodat ik niet wist of het bezorgd was en er was iets met PostNL waardoor het een dag later zou komen. Ik ben verder tevreden

Snel geleverd en prima spullen

Snel geleverd en prima spullen

Snel geleverd, goede producten

Tijdens een kort telefoongesprek goed geholpen. Producten zijn snel geleverd en precies zoals beloofd.

Vandaag besteld, morgen in huis,

Goed bedrijf dat zijn belofte goed nakomt. Snelle levering en alles naar tevredenheid

Snelle bezorging

Product van zeer goede kwaliteit.

Zeer slecht!!

Op de website heb ik een weloverwogen keuze gemaakt om de juiste iPad houder incl. toetsenbord te bestellen. Mijn huidige Logitech toetsenbord was kapot gegaan. Afgelopen weekend is mijn pakket binnengekomen en wat blijkt, de iPad houder heeft een los toetsenbord, terwijl ik ervan uitgegaan was dat het één geheel zou zijn. Vanochtend heb ik telefonisch gesproken met uw medewerker voor een eventuele omruiling met een duurder exemplaar. Hij me vertelde dat dit kon, maar moest wel de iPad houder met toetsenbord terugsturen en deze kosten zelf betalen. Dit klonk voor mij vreemd, mede ook omdat ik al jarenlang gewend ben om spullen via internet aan te schaffen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, waarop de medewerker vertelde dat er geen andere mogelijkheid was. Ik heb hem vriendelijk bedankt en verteld dat mijn keuze voor het andere, duurdere model, niet meer van toepassing zou zijn. Na mijn jarenlange ervaring te hebben gehad in de commerciële verkoop was dit voor mij niet acceptabel! Dus wat mij betreft een zeer slechte keuze om via dit bedrijf je aankopen te doen. Jammer, want gebruik deze diensten binnen het onderwijs regelmatig, maar dit betekent voor mij een leverancier waar ik geen zaken meer mee zal doen.

Geachte heer, Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u er vanuit was gegaan dat u een iPad toetsenbord zou krijgen in een vast geheel. Terwijl het artikel de naam "iPad Air hoes met afneembaar toetsenbord" heeft. Ook in de tekst staat dit duidelijk vermeld met afbeeldingen. Ook hebben telefonisch contact gehad, en u gaf aan dat wij verplicht zijn om de retour kosten te betalen.. Zoals u weet zijn wij dat niet verplicht omdat wij onze producten al gratis verzenden. Als u een verkeerd artikel besteld en u wenst deze terug te sturen dan zijn de retour kosten voor u. De kosten hiervoor zijn € 3,95 als u het via het brievenbus pakketje van Post NL verstuurd. We zien dat u het via de pakket zending heeft verstuurd waarvan de kosten minimaal € 6,50 zijn. Dat de retour kosten voor de klant zijn staat duidelijk op onze website. https://www.ipadspullekes.nl/service/ruilen-en-retourneren/ Uiteraard zullen wij het bedrag van het toetsenbord terug storten zodra wij het product retour hebben. We vinden het jammer dat u ons slecht beoordeeld, naar onze mening is staat het duidelijk vermeld. Indien u nog vragen heeft dan kunt u ons bereiken via 085 744 1084 Met vriendelijke groet, Pieter

Over iPadspullekes.nl

iPadspullekes.nl is een webwinkel die gespecialiseerd is in iPad hoezen en accessoires. Deze webwinkel is opgericht in 2012 en heeft inmiddels al veel iPad hoezen geleverd aan bedrijven, scholen, ziekenhuizen, etc. Daarnaast zijn wij ook een trotse Partner van Bol.com, we leveren dagelijks iPad hoezen aan Bol.com. Zowel Bol.com als Kiyo geven ons een zeer hoge beoordeling omdat onze bereikbaarheid, klantenservice en korte klachten afhandeling zeer positief worden ervaren. Je kunt contact opnemen via tel. 085 - 744 1084 (geen wachtrij en binnen 10 sec altijd contact) of via e-mail adres info@ipadspullekes.nl. Ga direct naar onze webwinkel via https://www.ipadspullekes.nl/