Keurig

Netjes te woord gestaan was op zoek naar een brydge toetsenbord maar zat te twijfelen voor welke iPad die geschikt was heb toen gebeld medewerkers nam de tijd en gaf toen ook nog het advies dat je tegenwoordig ook je iPad met een muis kon bedienen

Veel aanbod en snel geleverd

Mijn zoontje mocht zelf een hoes hoor de iPad uitzoeken, fijn zo’n breed assortiment. Netjes en snel geleverd.

Eindelijk een echt goede IPad hoes.

Na een aantal flut hoesjes nu eindelijk bij IPad spullekes een echt goede IPad hoes van leer kunnen kopen. Je betaalt wel iets meer maar dan heb je ook wat. Ik beveel iedereen IPad spullekes aan. Ze hebben echt goede spullekes.

Aangeven dat er een korting is en deze niet geven.

Bridge iPad Air 2019 toetsenbord in alle kleuren staat voor een prijs van 139 tijdens het afrekenen. Bijgaande reclame film van Ipadspullekes.nl geeft aan dat deze vanaf nu tijdelijk 119 euro is. Gebeld met ipadspullekes en ze geven doodleuk aan dat het jammer is maar dat ze de prijs van 119 niet geven met de mededeling dat het een oud filmpje is!! met de mededeling dat het toch kneiterdruk is en we je bestelling niet nodig hebben terwijl ik aangeef ook nog een 2de product erbij wil bestellen. Goed bezig heren.

Hallo Geoffrey, Wat jammer dat hier een negatieve reactie voor gegeven is. In het filmpje word zoals aangegeven een beeld weergegeven met een Vanaf prijs dit is anders dan dat het toetsenbord €119 zou zijn (deze zijn er namelijk wel maar dan voor andere type iPad's) Dat het druk is inderdaad waar en ook wel begrijpelijk dat dat aangegeven word. Met vriendelijke groet, TEAM iPadspullekes

Klantvriendelijk en zeer goede service!

In november 2019 een hoes met keybord gekocht. Helaas ging deze stuk in februari 2020. Bij de afhandeling van het defect een kort lijntje met de medewerker van Ipadspullekes gehad. Ik heb het verzoek gedaan om een ander type hoes te ontvangen. Dit is gehonoreerd. Het aankoopbedrag van deze alternatieve hoes was 10,- euro goedkoper wat per ommegaande werd overgemaakt. Zeer tevreden over deze klantvriendelijke wijze van afhandelen. Ga zo door.

Goed kussen

Kussen is zacht en stevig tegelijkertijd. De strip die de iPad tegenhoud laat is alleen niet zo stevig. Contact over gehad. De leverancier gaat het oplossen. Goede service geboden door werknemer Ipadspullekes.

Snel, betaalbaar en goede kwaliteit

Net mijn tweede ipadhoes besteld. De eerste is enkele jaren intensief gebruikt, na een stevige val een tweede besteld. Ook die is binnen no time geleverd en bevalt erg goed.

Uitstekend!

Besteld en zeer snel geleverd diverse IPad Air 2019 spulletjes, waaronder een lederen omslag. Deze mooie omslag uitgevoerd in zwart/bruin leer is echt z'n geld dubbel en dwars waard. En dat voor slechts 39,99 euro! De aangeschafte screenprotector kan ik niet beoordelen omdat ik deze als reserve heb aangeschaft. Voor iPad accessoires beveel iPadspullekes van harte aan.

Ik ben perfect geholpen !

De juiste spullekes zeer snel keurig gekregen.

Al eerder hier spullekes gekocht en altijd perfect geregeld, thx

Gemakkelijk bestellen!

Na bij verschillende websites de verkeerde maat te hebben besteld, uiteindelijk via iPadspullekes de passende hoes gevonden door hun duidelijke website. Snel geleverd en als cadeautje nog een tweede lader erbij!

Perfecte ipadhoes

Wat een fijne en goede ipadhoes! Snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering

Idem

Precies zoals omschreven en razendsnel geleverd tegen ee goede prijs

Prima spullen maar..

Ik had een camera lightning besteld en een cover voor mijn oude iPad. Er stond licht blauw maar kennelijk heeft iemand niet goed opgelet want de cover past maar hij is hardstikke lichtgroen....

2 xbesteld en 2 snel geleverd

Zeer snelle levering en kwaliteit

Mooi en degelijk toetsenbord/cover voor de Ipad

Op een zeer correcte wijze op de hoogte gehouden omtrent de levering. Kwalitatief oogt het aangeschafte product erg goed! Tot nu toe zeer tevreden en zeker een aanrader om bij een vervolg aanschaf deze site opnieuw te raadplegen.

Zeer goede hoes!

Leren hoes gekocht voor mijn i-pad 2. Zeer goede kwaliteit, pracht kleur en lekker stroef leer, glijdt dus niet snel uit je handen, in 1 woord TOP !!!

Slecht

De screenprotector voor de ipad air 2019 was veel te klein. De gaatjes komen niet overeen. Hij is minstens 1 cm te klein. Weggegooid geld dus. Want je kan het niet zien zonder het pakket open te maken en dan kan je het ook niet meer terugsturen.

Mooi

Ziet er mooi uit. Snelle levering. Goed verzorgd.

De website functioneerde tot tweemaal toe niet goed, als ik bij betalingen was aanbeland. Lukte niet

1. ‘k heb het leren hoesje voor m’n iPhone 7 hier in Dronten aangeschaft, omdat betaling via ABNA niet lukte bij iPad spullekes. 2. De leren hoes voor de oude iPad van mijn partner Joke Kottman werd echter wel prompt geleverd. Betaling met VISA creditcard ging wel goed.

Keurig en goed!

Als er iets is word het ook direct opgelost en of verrekend! Klant is koning(in). Reageren meteen. Kunnen nog heel veel webshops iets van leren.

Fijn contact en uitleg gekregen.

De iPad hoes met toetsenbord werkt goed, moet zelf wennen aan intypen, soms mis ik een lettertje. Verder erg tevreden, mooie kleur de roze, lijkt toch een beetje op de roze goud, van de iPad zelf. Ben er erg blij mee.

Het werkt goed dus tevreden

Omlijsting Ipadhoes te fors!!

Heb een hoes gekocht voor de Ipad Air, helaas blijkt de omlijsting te fors, waardoor een deel van het scherm niet goed zichtbaar is, bijvoorbeeld de batterijlading. Ook de “thuisknop” is lastig te bedienen door de dikte van de hoes.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het vervelend te horen dat het product niet naar wens is en willen dit graag voor u oplossen. De hoes mag retour gestuurd worden zodat we kunnen kijken waar het probleem vandaan komt en hoe wij dit voor u op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, TEAM iPadspullekes

Over iPadspullekes.nl

iPadspullekes.nl is een webwinkel die gespecialiseerd is in iPad hoezen en accessoires. Deze webwinkel is opgericht in 2012 en heeft inmiddels al veel iPad hoezen geleverd aan bedrijven, scholen, ziekenhuizen, etc. Daarnaast zijn wij ook een trotse Partner van Bol.com, we leveren dagelijks iPad hoezen aan Bol.com. Zowel Bol.com als Kiyo geven ons een zeer hoge beoordeling omdat onze bereikbaarheid, klantenservice en korte klachten afhandeling zeer positief worden ervaren. Je kunt contact opnemen via tel. 085 - 744 1084 (geen wachtrij en binnen 10 sec altijd contact) of via e-mail adres info@ipadspullekes.nl. Ga direct naar onze webwinkel via https://www.ipadspullekes.nl/