Beschadigt artikel kosteloos vervangen

I padhoes was beschadigt aangekomen maar kosteloos vervangen voor nieuwe onbeschadigde, zeer tevreden

Goed toetsenbord met slechte afwerking, snel krassen erop.

Al meerdere keren geprobeerd mijn review op ipadspullekes te plaatsen, maar helaas worden de slechte niet geplaatst. Hier hopelijk wel. De leverering en werking van dit toetsenbord is goed, maar de afwerking is waardeloos. Na een week normaal gebruik al krassen en stukken verf eraf. Voor deze prijs moet dat niet kunnen vind ik.

Waardeloze kutzooi!

Levering 1 grote trieste waardeloze kutzooi waar niks van klopt wat ze op de website daarover zeggen en waar je niet over geïnformeerd wordt als ze dat anders doen dan dat je bij het bestellen aangegeven hebt (in mijn geval werd het pakketpost terwijl ik bij het bestellen brievenbuspost had aangegeven) en waar ook helemaal niks mee gedaan wordt als je daarover contact op neemt! Mijn advies, bestel hier niks!

Eindelijk een bedrijf die de boel op orde heeft.

Na een week oeverloze missers, eindelijk ook eens een vlot contact, Vriendelijk en vrolijk werd ik binnen 5 minuten geholpen aan het product dat ik zocht. Een dikke 10. Tenminste, als de levering net zo vlot gaat als er gezegd wordt. (Grapje!)

Voldoet niet aan de beschrijving, doet het niet, reageert niet

Beschrijving zegt "geschikt voor iPad Pro m.u.v. iPad Pro 11 inch (2020) iPad Pro 12,9 (2020), maar doet het ook niet op iPad Pro 2015. Verkoper reageert niet op mijn verzoek voor terugsturen.

Lekker snel alles binnen! Plus een extra kabel, denk een foutje maar bedankt!

Te duur voor de kwaliteit die geboden wordt.

Ik heb een draaiende Ipadhoes besteld die volgens de medewerker ook voor linkshandigen kon, maar dit was niet het geval. De hoes moest kunnen roteren en dat ging niet. Verder zat er binnen een dag bij normaal gebruik al krassen op. De levering was wel snel.

Moeizaam verlopen goed uiteindelijk opgelost.

In januari 2022 een verkeerde ipad hoes met toetsenbord t.w.v. ruim ** euro ontvangen. Betrof een hoes voor de verkeerde Ipad terwijl ik het toch goed aangegeven had. Op hun verzoek terug gestuurd ( weer verzendkosten) en ik zou een nieuwe ontvangen. Deze bleek later niet op voorraad en zou eind februari weer op voorraad zijn. Tot op heden niks ontvangen. Na een klacht werd ik gebeld en uiteindelijk is dit goed opgelost door Ipadspullekes. Na 1 dag een weliswaar andere maar ook goede hoes met toetsenbord ontvangen. Dus tevreden

Product was goed. Service afhandeling netjes.

Product iPad cover case. Beschermlaag op het scherm moet strak over het glas liggen anders kan je er niets mee beginnen. Bij het product wat ik heb gekocht was plastic gebubbeld geen beginnen aan. Product retour gestuurd. Ontvang geld en verzendkosten retour. Dus prima afhandeling.

Top product!

Snel bezorgd en super kwaliteit!

Mooi toetsenbord voor mijn iPad 2018

Super snel geleverd! Blij met mijn toetsenbord!

Terugbetaling gebeurt niet!

Zeer teleurstellend!

Onstabiele hoes

Na een aantal jaar bestel ik voor de 2de keer een kinderhoes voor Ipad 12 inch. Deze is zeer slecht. Hij blijft niet staan. Weken geleden heb ik een email gestuurd en geen reactie gekregen.

Knop op toetsenbord defect en dit werd direct opgelost door Ipadspullekes

Knop op toetsenbord defect bij aanschaf. Na een medewerker gesproken te hebben lag er de volgende dag een nieuwe op de mat. Goed en zeer snel opgelost!

top service!

had een ipad toestenbord via iPadspullekes, na bijna 1 jaar scharnier defect.. Kreeg direct reactie op mijn vraag, en kon gewoon opsturen & heb zonder gezeur - en snel - een nieuwe ontvangen, helemaal top!

Top zoals je de juiste cover kunt vinden op de site

Had een oude i-pad. Zocht een Bluetooth toetsenbord. Op de site kon ik exact de juiste vinden. Helemaal top de juiste informatie.

Goede kwaliteit producten, vriendelijk contact, super klantgericht! Fijne ervaring dus!

Goede kwaliteit en service

Omdat ik niet wist welke hoes het beste bij mijn Ipad paste, heb ik even gebeld met de klantenservice. De jongen die me hielp was heel behulpzaam en wist goed waar hij het over had. Uiteindelijk snel besteld en de volgende dag in huis. Aanrader!

Super producten!

Goede service en fijne producten van goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Super fijne service, snelle levering en top kwaliteit!

Ik had mijn bestelling super snel in huis en het was precies zoals ik had verwacht. Ik kreeg zelf een gratis adapter en kabel bij mijn bestelling, super handig! Ik zou zeker nogmaals bij Ipadspullekes kopen en het aanraden bij vrienden.

Veel keuze!

Voor mijn oude iPad een mooi toetsenbord aangeschaft. Ziet er weer mooi uit en werkt uitstekend.

Super goed geholpen

Ipad toetsenbord gekocht en super geholpen door de klantenservice! Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Goed product en snel geleverd! Top!

Slecht product en geen enkele reactie na retourzending

Mijn ipad toetsenbord begaf het reeds na enkele weken. Na telefonisch contact retourformulier toegestuurd gekregen en het toetsenbord op eigen kosten met ingevuld retourformulier opgestuurd. Ipadspullekes heeft dit toetsenbord op 21 september ontvangen, maar tot op heden (12 oktober) geen enkele reactie. Vorig week woensdag een mail gestuurd om te vragen naar de stand van zaken: geen reactie. Vanaf vrijdag meerdere keren gebeld: telefoon wordt niet beantwoord. Klantenservice is hier blijkbaar een onbekend begrip. Ben benieuwd of ik hier ooit nog iets van hoor. Geld kwijt en geen toetsenbord meer.

Geen reactie op garantie

De iPad pen van mij dochter was na enkele maanden stuk. Na mijn melding werd een gevraagd om een video van het probleem te sturen. Dat heb ik gestuurd en vervolgens 0 reactie na een week. Nogmaals een mail gestuurd om het probleem op te lossen en weer geen reactie. Levering ia vaak een stuk eenvoudiger dan service verlenen. Ik en mijn dochter zijn erg teurgesteld en ik zal hier niet meer bestellen in het vervolg.

Over iPadspullekes.nl

iPadspullekes.nl is een webwinkel die gespecialiseerd is in iPad hoezen en accessoires. Deze webwinkel is opgericht in 2012 en heeft inmiddels al veel iPad hoezen geleverd aan bedrijven, scholen, ziekenhuizen, etc. Daarnaast zijn wij ook een trotse Partner van Bol.com, we leveren dagelijks iPad hoezen aan Bol.com. Zowel Bol.com als Kiyo geven ons een zeer hoge beoordeling omdat onze bereikbaarheid, klantenservice en korte klachten afhandeling zeer positief worden ervaren. Je kunt contact opnemen via tel. 085 - 744 1084 (geen wachtrij en binnen 10 sec altijd contact) of via e-mail adres [email protected]. Ga direct naar onze webwinkel via https://www.ipadspullekes.nl/