Niet ontvangen bestelling

Verpakking werd redelijk op tijd geleverd alleen zonder het bestelde erin. Aantal malen gemaild, maar tot op heden geen reactie! Oplichters dus!!

Beste Daniëlle, Erg vervelend dat u onze service als onvoldoende hebt ervaren. Toen u de bestelling de volgende werkdag in huis hebt ontvangen, bleek een van de producten inderdaad te ontbreken. Zoals we meerdere malen per e-mail aan u hebben doorgegeven, is dit product tijdens de levering door de vervoersdienst vermist geraakt. Zij hebben een onderzoek naar deze vermissing ingesteld. De uitkomst hiervan hebben wij echter niet afgewacht, omdat wij op 20 augustus jl. reeds een nieuw toetsenbord naar u hebben opgestuurd. Aangezien u ons op 27 augustus nog als oplichters ziet, vragen wij ons af of dit nieuw verzonden toetsenbord wel juist is aangekomen. Helaas kunnen wij u per e-mail niet bereiken en ontbreekt een juist telefoonnummer bij uw bestelling. Wij komen graag alsnog met u in contact. Met vriendelijke groet, TEAM iPadspullekes

Uitstekende klantenservice

Ik twijfelde tussen twee verschillende iPad-hoezen. Na telefonisch contact en deskundig advies gekozen voor een hoes voor de iPad Pro 11-inch. De hoes kwam zoals beloofd de volgende dag binnen en deze paste perfect!

Uitstekende service, top kwaliteit!

Mijn ervaring met iPadspullekes is erg positief. Toen ik met een aantal vragen over mijn iPad naar de klantenservice belde, werd ik direct geholpen. Ik heb erg veel plezier van mijn nieuwe toetsenbord.

Alles snel bezorgd en kwaliteit is top!

Erg goede service

Service is uitstekend, had een defect artikel en mijn melding werd erg goed opgepakt. Kreeg vrij snel nieuw artikel toegestuurd met nog gratis lader en snoer erbij !!! TOP !!

Goed advies en perfecte service

Goed advies en perfecte service

Goede producten, mooie prijs kwaliteit verhouding

prettige afhandeling. Ook een goed nazorg.

Positief, klantvriendelijk, behulpzaam, deskundig en prettig

Wat een verademing om met de klantenservice van Ipadspullekes.nl te bellen. Jullie hebben het begrepen. Het was meteen duidelijk dat de medewerker goede kennis van de producten heeft. Hij was proactief, ging mijn gegevens opzoeken zodat ik wist welke ipad ik had. Iemand die meedenkt en niet je van het kastje naar de muur stuurt. Vooral in deze coronatijd lijken veel medewerkers van klantenservice afdelingen er geen zin in te hebben. Maar bij deze medewerker straalde de positiviteit door de telefoon. Niet alleen ben ik onwijs goed geholpen, ik heb het gesprek ook als een heel prettig gesprek ervaren. Dit soort gesprekken maken het verschil. Dank je wel voor de geweldige service.

Omslag iPad Pro 12.9 besteld, krijg veel te kleine omslag

Terug gestuurd met kopie bestel order en factuur. Nee ik heb fout bestald??? Retour kosten, jammer dan, moet ik voor mijn rekening nemen. Dit is een ronduit onbeschofte reactie en handeling die niet is te tollereren. Een omslag voor een iPad Pro 12.9 is 1 maat. Klip en klaar en niet een maast voor 9.7 inch !! iPadspullekes, U laat zich wel diep in de kaart kijken. Erken gewoon je fout o.b.v. een heldere orderbevestiging en los het op. Nee dus. Ik ben met dit bedrijf helemaal "klaar" mr. J de Kruif - de Kriuf Juridisch Advies B.V.

Geacht Heer, Zoals al eerder aangegeven heeft de iPad Pro 12,9 4 verschillende generaties met hierbij 2 verschillende maten voor de iPad Pro 12,9. Jammer dat u het zo opvat en ons geen kans geeft dit uit te leggen/op te lossen. We hebben de hoes terug genomen en u het aankoopbedrag terug betaald. Met vriendelijke groet, TEAM iPadspullekes

Top bedrijf met perfecte service

Ik zocht een iPad hoes voor mijn iPad, ik dacht dat ik een iPad Air 2 had maar het was een iPad Air 2019. Na telefonisch contact hebben ze mij geholpen hoe ik dit kon controleren en zodoende de juiste hoes kon bestellen. De hoes was netjes de volgende dag binnen. Kortom echt een aanrader!

Levering niks mis mee!

Heb een iPad cover besteld voor mijn iPad Juiste model nr.en type door gegeven Maar de bediening toetsen zitten verkeerd Ik kreeg als reactie dat zij het wisten maar Dat zij er niets aan konden doen!!!! Dit klopt niet,zo ga je niet met klanten om.

Goedemiddag Nico, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat de beoordeling nu zo neergezet word omdat we hebben aangegeven dat het wel eens voor kan komen dat een product een mankement bevat. Als oplossing hebben wij aangegeven dat de hoes terug gestuurd mag worden en dat u de retour en aankoopkosten zonder problemen vergoed krijgt, of dat u een ander product kunt selecteren. Met vriendelijke groet, TEAM iPadspullekes

heel erg slecht

Product ontvangen dat niet werkt. Teruggestuurd (ongebruikt) en geld niet terug gekregen en onbeschoft behandeld door de eigenaar

Beste Jan, Vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest bij iPadspullekes. Wij hebben het toetsenbord getest en deze werkt goed. Helaas zitten er gebruikers sporen en beschadigingen op het toetsenbord, waardoor wij het toetsenbord niet terug kunnen nemen en ook het geld niet terug kunnen storten. Wij willen graag het toetsenbord aan u retour zenden om dit probleem op te lossen. Helaas heeft u het telefoongesprek als vervelend ervaren echter delen wij deze mening niet en doen wij er alles aan om tot een goede oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team iPadspullekes

Snelle levering en correcte afhandeling.

Eerder heb ik een covercase met toetsenbord besteld en door eigen stommiteit heb ik de verkeerde maat besteld (ik had zelf beter moeten checken via de website waarop je kunt nagaan welke covercase geschikt is voor onze iPad). Ik ben ik heel vriendelijk geholpen en het was geen probleem om de IPadhoes te retourneren. Nu heb ik voor mijn dochter de juiste hoes met toetsenbord ontvangen via iPadspullekes.nl. Kortom, een goede service en snelle levering!

Keurig

Netjes te woord gestaan was op zoek naar een brydge toetsenbord maar zat te twijfelen voor welke iPad die geschikt was heb toen gebeld medewerkers nam de tijd en gaf toen ook nog het advies dat je tegenwoordig ook je iPad met een muis kon bedienen

Veel aanbod en snel geleverd

Mijn zoontje mocht zelf een hoes hoor de iPad uitzoeken, fijn zo’n breed assortiment. Netjes en snel geleverd.

Eindelijk een echt goede IPad hoes.

Na een aantal flut hoesjes nu eindelijk bij IPad spullekes een echt goede IPad hoes van leer kunnen kopen. Je betaalt wel iets meer maar dan heb je ook wat. Ik beveel iedereen IPad spullekes aan. Ze hebben echt goede spullekes.

Aangeven dat er een korting is en deze niet geven.

Bridge iPad Air 2019 toetsenbord in alle kleuren staat voor een prijs van 139 tijdens het afrekenen. Bijgaande reclame film van Ipadspullekes.nl geeft aan dat deze vanaf nu tijdelijk 119 euro is. Gebeld met ipadspullekes en ze geven doodleuk aan dat het jammer is maar dat ze de prijs van 119 niet geven met de mededeling dat het een oud filmpje is!! met de mededeling dat het toch kneiterdruk is en we je bestelling niet nodig hebben terwijl ik aangeef ook nog een 2de product erbij wil bestellen. Goed bezig heren.

Hallo Geoffrey, Wat jammer dat hier een negatieve reactie voor gegeven is. In het filmpje word zoals aangegeven een beeld weergegeven met een Vanaf prijs dit is anders dan dat het toetsenbord €119 zou zijn (deze zijn er namelijk wel maar dan voor andere type iPad's) Dat het druk is inderdaad waar en ook wel begrijpelijk dat dat aangegeven word. Met vriendelijke groet, TEAM iPadspullekes

Klantvriendelijk en zeer goede service!

In november 2019 een hoes met keybord gekocht. Helaas ging deze stuk in februari 2020. Bij de afhandeling van het defect een kort lijntje met de medewerker van Ipadspullekes gehad. Ik heb het verzoek gedaan om een ander type hoes te ontvangen. Dit is gehonoreerd. Het aankoopbedrag van deze alternatieve hoes was 10,- euro goedkoper wat per ommegaande werd overgemaakt. Zeer tevreden over deze klantvriendelijke wijze van afhandelen. Ga zo door.

Goed kussen

Kussen is zacht en stevig tegelijkertijd. De strip die de iPad tegenhoud laat is alleen niet zo stevig. Contact over gehad. De leverancier gaat het oplossen. Goede service geboden door werknemer Ipadspullekes.

Snel, betaalbaar en goede kwaliteit

Net mijn tweede ipadhoes besteld. De eerste is enkele jaren intensief gebruikt, na een stevige val een tweede besteld. Ook die is binnen no time geleverd en bevalt erg goed.

Uitstekend!

Besteld en zeer snel geleverd diverse IPad Air 2019 spulletjes, waaronder een lederen omslag. Deze mooie omslag uitgevoerd in zwart/bruin leer is echt z'n geld dubbel en dwars waard. En dat voor slechts 39,99 euro! De aangeschafte screenprotector kan ik niet beoordelen omdat ik deze als reserve heb aangeschaft. Voor iPad accessoires beveel iPadspullekes van harte aan.

Ik ben perfect geholpen !

De juiste spullekes zeer snel keurig gekregen.

Al eerder hier spullekes gekocht en altijd perfect geregeld, thx

Gemakkelijk bestellen!

Na bij verschillende websites de verkeerde maat te hebben besteld, uiteindelijk via iPadspullekes de passende hoes gevonden door hun duidelijke website. Snel geleverd en als cadeautje nog een tweede lader erbij!

Perfecte ipadhoes

Wat een fijne en goede ipadhoes! Snelle levering

Over iPadspullekes.nl

iPadspullekes.nl is een webwinkel die gespecialiseerd is in iPad hoezen en accessoires. Deze webwinkel is opgericht in 2012 en heeft inmiddels al veel iPad hoezen geleverd aan bedrijven, scholen, ziekenhuizen, etc. Daarnaast zijn wij ook een trotse Partner van Bol.com, we leveren dagelijks iPad hoezen aan Bol.com. Zowel Bol.com als Kiyo geven ons een zeer hoge beoordeling omdat onze bereikbaarheid, klantenservice en korte klachten afhandeling zeer positief worden ervaren. Je kunt contact opnemen via tel. 085 - 744 1084 (geen wachtrij en binnen 10 sec altijd contact) of via e-mail adres [email protected]. Ga direct naar onze webwinkel via https://www.ipadspullekes.nl/