Goede ervaring. De man aan de telefoon was meer dan behulpzaam en erg prettig en vriendelijk.

Snelle levering en mooie functionele ja

De jas was de volgende dag al binnen samen met het wasmiddel welke er gratis bijgeleverd wordt. De vele zakken zijn heel handig en dan vooral de uitneembare voor de beloningen.

Snelle levering mooie jas

Na lang zoeken en twijfelen de jas gekocht. Na weken regen, is de regen nu gestopt en hebben we mooi weer. Nou, ik verlang al naar de eerste de beste bui. Ik wil mijn nieuwe jas aan.

Super ervaring

Ik ben heel blij met de service van Owney. Goede en duidelijke communicatie ook toen ik een jas retour wilde zenden voor een andere. Ik ben zeer tevreden.

snelle service

Fijne jas van goede kwaliteit al meerdere keren een Owney jas besteld.

Super prettig weer

Twee artikelen besteld, 1 moest retour/geruild. Dit was geen probleem. Er was enige verwarring ontstaan over het product wat ik dan zou willen ontvangen. Toen werd ik gebeld door owney, super!

Super kwaliteit, super snelle levering

De jas die ik besteld heb is precies hoe ik hem verwacht had. Zit heel erg fijn en is een mooie jas. Ook de levering was boven verwachting. Ik had het op vrijdag namiddag besteld en zaterdag ochtend al binnen

Fijne duidelijke website

Goede website met mooie foto's en duidelijke beschrijvingen.

Heerlijke jas met alle gemakken!!

Deze jas zit comfortabel, is ideaal voor het buiten zijn. Door weer en wind ben je beschermd. Door de vele zakken heb je veel gemak. Super jas.

Prime shop voor goede kwaliteit kleding

Gewoon prima shop, en bloedsnelle levering top.

Perfect!

Ik heb een parka winterjas besteld. Ook tijdens de carona drukte bij post.nl, toch de dag erna geleverd. Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe jas! Zoveel vakjes meer zelfs als ik gehoopt had!

Bijzonder tevreden met mijn eerste winter Owney parka

Ik wandel al jaren met de honden van een asiel (en de eigen hond) en zocht een jas die ik hierbij met plezier kon dragen en die over veel opbergzakken beschikte, omdat ik toch altijd snoepjes en allerlei dingen meeneem. Had al veel over Owney jassen gehoord dus toch eindelijk de stap gezet en een winterparka aangeschaft. Werd reeds na amper 1 dag keurig geleverd en ben er heel blij mee, voldoet absoluut aan de verwachtingen. Ben zinnens om binnenkort ook een zomer versie aan te schaffen.

De afspraak keurig nagekomen.

Ik heb al vaker jassen van Owney gehad, ook aan kennissen geadviseerd. De jassen voldeden altijd prima. Wanneer ik weer aan een nieuwe toe ben, neem ik zonder aarzeling weer een Owney jas.

Supersnelle service

Via iemand die reeds bekend is met jullie jassen kwam ik op jullie site terecht. Ik zocht..zag en bestelde. Met als gevolg dat amper 2 dagen later mijn jas bezorgd was. Volledig aan de verwachtingen voldoet en ook nog een mooi is op de koop toe. Super praktische zakjes en plaatjes om alles bij de hand te hebben bij een wandeling of training met je honden

Goede service en prima advies

Goede service en prima advies bij het uitzoeken van het artikel en de maat.

Ik had de jas de volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit, mooie pasvorm, alleen vind ik hem persoonlijk rond de buik iets klein/strak uitvallen. Vrij duur, maar als je er jaren plezier van kan hebben valt de prijs mee. Ik hoop veel te wandelen met mijn nieuwe jas ,samen met onze labrador Max ,die door weer en wind graag lange wandelingen maakt. Groetjes van een tevreden klant.

Heerlijke jassen voor ieder weertype en wandelingen met de hond!

Heerlijke jassen! Goede kwaliteit en snelle levering!

Heel erg goed!

Bestelling volgende dag in huis, ik had daarvoor eerst telefonisch contact omdat ik een vraag had, en ook telefonisch prima geholpen!

perfect

Op de afgesproken tijd geleverd. En ik ben zo blij met de keuze dat ik het direct bij een afhaalpunt af kan halen.

Topjas

Al jaren fan van de Owney jassen. Prijs kwaliteit prima in orde. Net een nieuwe zomerparka besteld, mijn oude is nu 5 jaar oud en een beetje verkleurd. Omdat ik vrijwilligerswerk doe bij een hondenopvang kan ik de oude daar mooi afdragen. Wind en waterdicht, ook de winterjas heb ik van Owny.

Super fijne jassen

Van mijn zomerjas was de kleur iets anders . Maar vond het wel mooie kleur

kleur valt tegen

Ik was niet zo heel positief, maar ben later terug gebeld, en dat is netjes afgehandeld, ik blijf er bij dat je beter een afspraak kunt maken om de kleur daadwerkelijk te bekijken, maar bedankt voor het telefoontje dat stelde ik zeer op prijs, mijn klacht is heel netje behandeld, dus bedankt , ben nu weer positief gestemd over Owney.

Helemaal blij

Super tevreden over mijn nieuwe owney jas. Even getwijfeld omdat het toch een hele uitgave is, maar ik denk dat het zijn geld dubbel en dwars waard is. In iedersgeval mooie kwaliteit , en lekker warm met veel zakken, wat tijdens een boswandeling een extra tas overbodig maakt. Nog niet kunnen testen op waterdichtheid; als ook dat volgens verwachting is, is het een perfecte jas om door weer en wind fijn met mijn hond op pad te gaan

Prima service en product!

Fijne, snelle service. Zeer fijne jas.

Ideale wandeljas

De levering gebeurde zoals beloofd zeer snel! Jas voldoet perfekt aan de omschrijving, past precies, meer dan voldoende zakken en zeer licht van gewicht. Heb hem wel nog niet kunnen testen op wind- en waterdichtheid, maar daar heb ik wel vertrouwen in.