Super fijne jassen

Van mijn zomerjas was de kleur iets anders . Maar vond het wel mooie kleur

kleur valt tegen

Ik was niet zo heel positief, maar ben later terug gebeld, en dat is netjes afgehandeld, ik blijf er bij dat je beter een afspraak kunt maken om de kleur daadwerkelijk te bekijken, maar bedankt voor het telefoontje dat stelde ik zeer op prijs, mijn klacht is heel netje behandeld, dus bedankt , ben nu weer positief gestemd over Owney.

Helemaal blij

Super tevreden over mijn nieuwe owney jas. Even getwijfeld omdat het toch een hele uitgave is, maar ik denk dat het zijn geld dubbel en dwars waard is. In iedersgeval mooie kwaliteit , en lekker warm met veel zakken, wat tijdens een boswandeling een extra tas overbodig maakt. Nog niet kunnen testen op waterdichtheid; als ook dat volgens verwachting is, is het een perfecte jas om door weer en wind fijn met mijn hond op pad te gaan

Prima service en product!

Fijne, snelle service. Zeer fijne jas.

Ideale wandeljas

De levering gebeurde zoals beloofd zeer snel! Jas voldoet perfekt aan de omschrijving, past precies, meer dan voldoende zakken en zeer licht van gewicht. Heb hem wel nog niet kunnen testen op wind- en waterdichtheid, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Snelle en goede service

Inmiddels mijn 2e winterjas. Wil niks anders meer zit heerlijk. Ook heb ik de owney zomerjas zit ookal top. Mijn man heeft inmiddels ook een Owney jas en is er meer dan tevreden over. Geweldige jassen en een top service!!

Mooie jas, snelle levering

Mooie jas, snelle levering

Snelle levering. Blij met mijn aankoop en hoop er lang van te kunnen genieten. Alvast bedankt!

super

vlugge service !!!!

mijn 1 ste aankoop zeer goed er zullen er nog volgen

ik vindt de jas super zal heel goed van pas komen deze winter en de prijs is heel goed wat betreft de kwaliteit is super ! Wel 1 opmerking maar dat is niet persoonlijk de levering met post nl vindt ik niet goed ben nog nooit tevreden geweest heb al vele malen besteld uit Nederland en het postorder bedrijf laat te wensen over!

Super! Zowel de producten als service.

Een duidelijke website met mooie producten. Ik heb een zomerparka besteld, ideaal met al die zakken en echt waterdicht zonder te moeten zweten. Snelle levering.

Super snelle bezorging en zeer mooie kwaliteit

Dat wat je besteld ook daadwerkelijk overeenkomt met mijn wensen Ik ben zeer gelukkig met mijn jas

Zeer goede kwaliteit kleding.

Heb goede ervaring met dit merk het is van goede kwaliteit en heerlijk om te dragen.

De Owney jas voor de zomer had ik al, nu de winterjas óók aangeschaft, omdat ik er zó enthousiast over ben dat ik níet anders meer wil !

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

De jas is uitstekend , past perfect. Enkel de levertijd was een dag te laat en werd bij buren geleverd, alleen was papier niet ingevuld en wist ik niet waar

Prima service!

super blij met mijn nieuwe jas!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goede service, snelle verzending. had mijn jas de volgende dag al in huis

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super fijne jas. Net besteld een dames zomer regenjas. Handig als ik met de honden ga. En straks op vakantie naar Schotland. Plus hij staat ook heel netjes. Blij mee.

• Communicatie

Pluspunten

Prima site

Graag nog meer kleuren

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed advies en snelle levering