Super snelle levering van een mooie jas!

Mooie fijne jas ontvangen en ook nog eens snel. Fijn hoor! De jas is netjes verpakt en natuurlijk heb ik m meteen gepast. Zit als gegoten en voelt ook erg prettig aan. Kortom, ik ben erg blij met mijn aankoop!

Super fijn geholpen

Ik heb een jas besteld die perfect zit. Ik was zo handig om niet door te hebben hoe het poepzakjes systeem werkte en heb opgebeld en ben zeer fijn geholpen met goede uitleg.

Mooi afgewerkt product en uitstekende service

Ben heel tevreden over de producten die kocht van Owney. Aangenaam praktisch zowel tijdens de training als voor een ontspannen wandeling. Onze hond Rani staat altijd klaar om te vertrekken wanneer ze de Owneyjas ziet verschijnen.

Top kwaliteit

Top jas voor de hondensport Water en wind dicht Lekker warm Heel veel zakken

Top, snelle levering en super kwaliteit.

De levering was snel en correct. Bij aankoop van een winterjas kreeg je er een waslotion bij en dat zat er dus ook netjes in. De jas doe ik nu zelfs aan om naar het werk te gaan. Hij is van degelijke kwaliteit…. Lekker warm maar toch niet te dik qua stof waardoor je makkelijk kan bewegen en gaan zitten met die jas…… Ik ben fan!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

hele goeie ervaring met aankoop jas . ben er heel blij mee

zeer snelle levering van de jas . ben er heel erg blij mee.

Goed product en snel geleverd!

Snelle levering, prachtige kwaliteit

Ik mocht de jas na veel nadenken... Vind het best veel geld namelijk. Nu ik de jas in huis heb, heb ik er zeker geen spijt van, hij is prachtig, zit heerlijk en is ook nog heel practisch. Ben erg tevreden.

Goede en snelle service.

Snelle vriendelijke bediening en afhandeling.

Vriendelijke en snelle levering, ook bij het ruilen van mijn bestelling. Super

Alles snel en correct afgehandeld. Fijne klantenservice.

Goede communicatie en mooi product

Een jas besteld. Op de site stond al eengegeven dat de levertijd langer was. Netjes op de hoogte gehouden via e-mail en de jas sneller ontvangen dan verwacht.

Je word goed op de hoogte gehouden van de levering. Levering erg snel.

Héérlijke jas!

De jas die ik besteld heb is helemaal wat ik had gehoopt: goede kwaliteit, handig en leuk.

fijne jas, behulpzaam personeel

Diverse keren gebeld om tot de juiste maat te komen, 3 jassen opgestuurd, super kwaliteit en vriendelijk personeel. heel tevreden, een aanrader !

Mijn jas zit als gegoten super tevreden

Eerlijk behandeld ging vlug voor herhaling vatbaar

Goede ervaring. De man aan de telefoon was meer dan behulpzaam en erg prettig en vriendelijk.

Snelle levering en mooie functionele ja

De jas was de volgende dag al binnen samen met het wasmiddel welke er gratis bijgeleverd wordt. De vele zakken zijn heel handig en dan vooral de uitneembare voor de beloningen.

Snelle levering mooie jas

Na lang zoeken en twijfelen de jas gekocht. Na weken regen, is de regen nu gestopt en hebben we mooi weer. Nou, ik verlang al naar de eerste de beste bui. Ik wil mijn nieuwe jas aan.

Super ervaring

Ik ben heel blij met de service van Owney. Goede en duidelijke communicatie ook toen ik een jas retour wilde zenden voor een andere. Ik ben zeer tevreden.

snelle service

Fijne jas van goede kwaliteit al meerdere keren een Owney jas besteld.

Super prettig weer

Twee artikelen besteld, 1 moest retour/geruild. Dit was geen probleem. Er was enige verwarring ontstaan over het product wat ik dan zou willen ontvangen. Toen werd ik gebeld door owney, super!

Super kwaliteit, super snelle levering

De jas die ik besteld heb is precies hoe ik hem verwacht had. Zit heel erg fijn en is een mooie jas. Ook de levering was boven verwachting. Ik had het op vrijdag namiddag besteld en zaterdag ochtend al binnen

Fijne duidelijke website

Goede website met mooie foto's en duidelijke beschrijvingen.