• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Hellen, Super bedankt voor je mooie review! :) We zien je graag nog eens Twinkelen bij ons. Groetjes, Marlijn

Super winkel met top bezorging

Ik ben bekend met de winkel in den bosch waar een super service is en je altijd met een lach ontvangen wordt. De bezorging verloopt vlekkenloos en vrijwel meteen verstuurd. Al met al top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Laura, Super bedankt voor je mooie review, hier zijn wij heel erg blij mee :) We zien je graag nog eens Twinkelen bij ons. Groetjes, Marlijn

Leuke collectie die iedere week wordt vernieuwd! :)

Ik kan hier altijd slagen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Sascha, Super bedankt voor jou mooie 10! Wij zijn blij om te horen dat jij altijd kan slagen bij ons en zien je graag nog eens Twinkelen :) Groetjes, Marlijn

Mooie Jurken en niet duur

Bedankt voor aanbeveling Anita :) Groetjes, Marlijn

snelle service

Mooie en leuke spullen! service top! ik kijk wel elke maand op de site want ze hebben alles wat mijn kast nodig heeft :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Naomi, Super leuk om te horen! Bedankt voor de mooie review. We zien je graag nog eens Twinkelen bij ons :) Groetjes, Marlijn

Goede service!

Snelle en goede service. Netjes een bericht gehad dat de levering een dag later zou zijn. En goed verpakt!

Hoi Henderika, Super bedankt voor je mooie review:) Groetjes, Marlijn

Top shop!

Mooi (groot) aanbod, duidelijke- en realistische foto's en super snelle levering!

Hoi Debbie, Super bedankt voor je mooie review! Groetjes, Marlijn

Mooie kleding die vlot geleverd werd

Snelle levering, prima verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Jetske, Super bedankt voor je mooie review! Hier zijn wij blij mee :) Groetjes, Marlijn

Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Cindy, Super bedankt voor je mooie review! Nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer een 10 bij je scoren? Groetjes, Marlijn

Vlot eerlijk prachtig

Vlotte bestelling ... vlugge levering ... goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie review en 10 Karine! Hier zijn wij heel erg blij mee. Fijn weekend gewenst! Groetjes, Marlijn

Snelle levering , prijs kwaliteit erg goed

Pakket snel geleverd , mooie betaalbare Kleding .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

super vriendelijk,zeer goede kwaliteit,en betaalbaar

altijd super tevreden of het nu gaat om kleding,schoenen,of mooie dingen van lifestyle,levering altijd binnen 24 uur,klantvriendeljkheid ook super ,ik kan deze winkel echt aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Miranda, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn trots op een tevreden klant als jij : Groetjes, Marlijn

Super blij met mijn bestelling!

De eerstvolgende dag na de bestelling werd het pakketje geleverd. Supersnelle levering! Het jurkje zat heel mooi. Hij was precies hetzelfde als op de foto en de maat viel ook perfect. Zeer tevreden met deze bestelling bij Twinkels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Chaima, Super bedankt voor je mooie review! Blij zijn wij om te horen dat het jurkje perfect zit, dit horen wij natuurlijk het liefst :) Heel erg veel plezier ervan! Groetjes, Marlijn

Snelle levering / jurkjes zitten fantastisch

Een dag later kregen we het pakketje al, 5 jurkjes alle 5 stonden ze fantastisch .. Kwaliteit is bij het blauwe jurkje wat minder, ( afwerking) maar verder zijn we hier dik tevreden. Ze gaan mee de koffer in naar Griekenland !:)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Nance, Super bedankt voor je mooie review! Wij zijn heel blij om te horen dat alle 5 de jurkjes leuk staan en wensen jou daar heel erg veel plezier van! Nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer een 10 scoren bij je? Groetjes, Marlijn

Super fijne broeken

Altijd als ik nieuwe broeken nodig heb, denk ik aan jullie! De broeken vallen (meestal) goed naar maat, en zitten heerlijk. Daarnaast prima service, duidelijke website en snelle levering. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Hanna, Super fijn om te horen en super bedankt voor je mooie 10! Hier zijn wij heel erg blij mee. Groetjes, Marlijn

Pluspunten

Kwaliteit en actuele mode

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Bedankt voor de review Y :)

Pluspunten

Een heel fijn bedrijf om bij te winkelen. Leuke mensen met goede tips en altijd vriendelijk. De kleding is goed en heeft een goede prijs.

Ik zou graag een mail willen krijgen wanneer mijn bestelling in de winkel is. Het was nu op de gok.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Altijd erg leuke kleding voor een leuk prijsje

Had een rok besteld met kusjes erop maar kreeg een andere rok van het zelfde idee.. die stond helaas ook niet op de site om te bestellen. Heb hem gehouden omdat ik hem toch heel erg leuk vond

Nvt

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Love my fluffy slippers please get them back in pink soon!!!

Geen happy with product and service

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering. Producten zoals op de foto's.

Graag nog een mail na het bestellen over je bestelde items. Dan kan je even opnieuw opzoeken wat je ook alweer hebt besteld.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prettige overzichtelijke website, goede levering! Volgende dag in huis :)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super leuke winkel voor alle portemonnees iets en ook zeker hele leuke dingen

Geen verbeterpunten of tips ga zo door zou ik zeggen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Altijd sneller levering netjes alles door gekregen en vriendelijke service

Misschien de mail da bestelling klaar ligt heb ik niet gehad maar zodra ik mailde kreeg snel een reactie

Over Twinkels

Filter op Taal