Top geregeld!

Mijn bestelling bleek niet compleet te zin bij aflevering. Via het contactformulier kwam ik snel in contact met Daniek. Zij maakte het direct in orde zodat ik mijn top de volgende dag in huis had. Super goede service!

Geweldige service Bedankt Twinkels

Altijd snelle levering en retouren handelen ze netjes af! Mooie producten voor betaalbare prijs!!

Ons winkeltje

Ons winkeltje

1x maar nooit weer

Blazer besteld. Levering ging goed. Maar na 3 uur dragen, ging de blazer op verschillende plekken pillen. Echter komen ze je niet tegemoet met een klacht hierover. Jammer, want kan de blazer niet meer aan. Ziet er niet uit.

Mooie kleren en schoenen

Goede service snel antwoord op je vragen als iets niet goed is wordt het snel en netjes opgeleverd

mooie kleding voor mooie prijsjes

de laatste mode voor een mooi prijsje en de collectie word elke week aangevuld dus volop keus . er is voor iedereen wat te halen jong en oud slank en wat voller .deze winkel is een echte aanrader dus! zeker de moeite waard om een keer te komen kijken .

Slecht

Paket raakt zoek terwwl het al een keer geleverd was, maar winkel pakte het niet aan is het weer trug gestuurd , eind stand stuur ik het weer trug paket weg? Raar hoor bestel nooit meer wat daar . Hulp en medeleven geen! Is ook veel bel en mail contact geweest. Boos!!!!!

Gister sneaker Louis besteld en vandaag om 12.05 uur binnen.

Super dat de sneaker zoals belooft de volgende dag in huis is. Ik ga zeker nog weer eens wat bestellen. Dank voor de snelle levering.

uitstekend!!

jullie zijn echt de besten met online verkoop snelle levering netjes en het retour gemak die jullie stellen is geweldig bedankt!!

Verzenden gaat heel goed

Mooie kleding en schoenen . Ik ben heel blij mee

Geen goed eilanden service

18 dec laarzen besteld na 1 x dragen laat t leer los en dan krijg he bericht terug je hebt ze al 6 weken nou kunnen ze tellen nee dus nog geen 5 weken oud maar nooit meer ga ik er heen

Hi Conchita, Bedankt voor de review! Helaas is het niet zo'n mooie.. Ik ben de behandelaar van jouw klacht; en heb de foto's van de beschadigingen aan de laarzen gezien en jou naar aanleiding hiervan gesproken. Zoals gezegd, we helpen iedereen graag goed, juist (!) wanneer er een klacht is. Graag leg ik je daarom nogmaals uit waarom wij jou in dit geval helaas niet kunnen helpen: De laarzen zijn zo'n 4-6 weken geleden geleverd, en nu blijken de laarzen na 1x dragen te zijn beschadigd. De 'lak' is van beide punten van de geschaafd, en zo is een dergelijke schaaf ook te zien op de hak van een van de laarzen. Heel duidelijk gebruiksschade. Gebruiksschade is anders dan een productiefout. Een productfout zou bijv. het kapotgaan van de rits of loslaten van de zool zijn. Ik snap dat dit misschien niet het antwoord is waar je op hoopte, maar de telefoon opgooien lijkt mij in ieder geval het minst slim.. zo kunnen met zeker niet 'middelen' Ondanks dit, zien we je natuurlijk nog steeds graag terug in onze Twinkels! Groetjes Marlijn

Ik heb een super tof wikkelvest besteld! Was dezelfde dag nog verzonden & ik had het al de volgende dag binnen! Het enige minpuntje was dat het wikkelvestje niet in een zakje was maar gewoon los in de doos! Verder gewoon prima service!

Slechte service

Mijn vriend heeft hier een jurkje van Reinders gekocht voor Sinterklaas. Nu doe ik heb 2 weken geleden hem aan blijkt dat er een ladder in de stof zit in de achterkant. Hun gemaild met het verhaal ook vermeld wanneer het gekocht is toen vroegen ze om een foto. Daarna hoor ik niks meer dus ik weer een mail gestuurd. Krijg ik terug dat ze hier niks aan doen omdat het al een tijdje geleden besteld is. Je ziet echt dat dit nog nooit gedragen is anders had ik dit zeker begrepen. Aangezien deze tijd je op tijd moet zijn met cadeautjes kopen vind ik dit echt een hele slechte service. Ik zal hier nooit meer wat bestellen!!

Krijg gewoon mijn retour weer terug

Echt bijzonder, als je iets retour stuurt, sturen ze het weer netjes terug terwijl je het product niet wil.. kan nergens contact opnemen??? Bar slecht

leuke site, mooie kwaliteit

Heb zaterdag 2 mondkapjes besteld, deze kwamen vandaag binnen. Ze waren netjes verpakt en zien er heel leuk uit. Ze voelen ook heel fijn aan en zitten ook goed. Mooie kwaliteit, gewoon top.

Waardeloos

Matige kwaliteit, hoge retourkosten en slechte service

Nog steeds niets ontvangen

Ruim een week mondkapjes besteld. Na een mailtje de belofte gekregen dat ze dezelfde dag nog verstuurd worden. Inmiddels weer een paar dagen verder en nog steeds niets.

wacht nog op mijn bestelling

de belofte voor 5 uur besteld volgende dag bezorgd is niet gebeurd wel heel de morgen tot 1 uur smidags thuis gewacht dat is niet leuk

Nul

Gisteren bestelling geplaatst, ver voor 17.00 uur. Jullie adverteren met:voor 17.00 besteld, de volgende dag geleverd. Nog nix binnen, waardeloos. Via track and trace is er zelfs nog nix binnen.bij hun....dit is de 1e en tevens laatste keer dat ik iets bij jullie bestel!!!

Top!!

Super winkel koop er graag. Nu een paar keer online besteld. Snelle levering top!!

Wanneer iets niet past kan je zelf retour betalen

Ik heb 2 wikkelvesten besteld en gepast. Het zat me veelste ruim, de mouwen een stuk te lang.. normaalgesproken pas ik one size items wel. Deze dus niet. Kon helaas geen andere maat bestellen. Als je het retour doet betaal je daar nog wel 5-7 euro voor, dat is jammer en daarom zal ik niet snel weer bestellen.

Leuke prijs, snelle verzending

Leuke kleding voor een betaalbare prijs. Snelle levering

Kleding was zoals het hoorde, netjes verpakt, snelle levering met postNL.

Resultaten top

Netten klandizie..Top personeel