Snelle levering en goede kwaliteit

Bestelling was de volgende dag al in huis, jurkje ive en een trui beide goede kwaliteit!

Ik ben wat ouder en zal niet zoveel kopen, maar mijn Teddy Coat Sarah is helemaal goed!!

Goede service, leuke kleding voor mooie prijs

Snel geleverd. Leuke kleding, qua kwaliteit passend bij de prijs. Er was een naadje los bij een vest. Gelijk reactie gekregen met goed passende oplossing, top!

De service was super goed! Ik heb me pakketje netjes en op tijd ontvangen. Een verbeterpuntje de volgende keer zou kunnen zijn, dat het product dat ik bestel, in een zak zit. Het product zat nu namelijk los in de doos, waardoor die gemakkelijker had kunnen beschadigen. Verder ben ik enorm tevreden met het product en is het precies naar verwachting.

Leuke kleding,snelle bezorging...

Ideaal online, we treffen het maar want wij wonen in Friesland...

Goede kwaliteit mondkapjes

De prijs van 4.95is gewoon niet normaal is gewoon brievenbusxpost. Is echt op een bedrag van 7euro absurd. Geen woorden voor

prima, zowel bezorging als product

prima, zowel bezorging als product

Top kwaliteit en snelle levering

Ik had een jas gekocht echt top kwaliteit. Super snelle levering echt een aanrader.

Snelle levering.

Fijn

Snel en gemakkelijk besteld

Hele goede service en klantvriendelijk!

Persoonlijk, adviserend en meedenkend.

Superservice!!!

Wat een service! Gave winkel, maar dat wist ik allang! Toppers zijn jullie! Gr. van de Tilburgers!

Sneller service en goed contact.

Helaas pasten de one size vestjes mij niet. Maar daar kunnen zij niets aan doen. Prettige retourneer policy.

geweldige site

2 leuke wikkelvesten besteld en die waren er super snel. Daarnaast waren de vesten exact als op de foto en het kwam ook nog in een leuk doos en niet te duur, diezelfde vesten ergens anders voor 12 euro duurder gezien

Snelle verzending, manco werd direct hersteld, mooie producten, keurig verpakt

Mooie kleding, goede service zowel in de winkel (den bosch) als on line

Graag wat meer keuze in maatje meer

Snel en leuk

Leuk wikkelvest ontvangen. Snelle levering.

Goede service!!

online bestelling geplaatst. Keurig verpakt geleverd. Ruiling geen probleem.

Snel en overzichtelijk

Ging snel en overzichtelijk. Broek mooi, vestje viel anders uit, nu afwachten hoe retour verwerkt wordt..

Erg leuk trainingsvest gekocht

Erg leuk trainingsvest gekocht! Was postnl maar net zo snel als jullie! Kijk al 2 dagen tegen geen enkele update van mijn verzending aan..

Erg leuke kleding

Mooie kleren mooie prijs

Mooie kleren voor een mooie prijs en snel bezorgd. Graag zou ik iets meer beschrijving hebben van het product zoals maat tabel van omtrek en lengte. Ook waar van het gemaakt is met hoeveel procent stoffen verschil. Op die manier is het makkelijker je maat kiezen en hoef je geen 2 maten te bestellen en weer te retouren. Misschien een idee om dit te gaan gebruiken? Voor de rest super blij met jullie producten. Groetjes Gerda

Vlotte, correcte levering

Ik heb de ene dag mijn artikel besteld en de volgende dag had ik deze al in huis.

Mijn bestelling werd er snel geleverd! Top