Altijd tevreden en op tijd geleverd ben veer tevreden

Altijd tevreden en op tijd geleverd ben veer tevreden

Amazing shop / great service

Knappe webshop met supersnelle service!

Geweldige service!

Op de website zag ik een zwembroek van ES Collection die ik graag in de kleur groen wou hebben. Ze hadden alleen de andere kleuren op de website staan en heb dus een berichtje gestuurd of het mogelijk was om ook de groene te krijgen. Kreeg meteen antwoord en werd super goed geholpen. De groenen zwembroek werd meteen voor mij in bestelling gezet, zodra ze hem binnen hadden werd die direct naar mij gestuurd en kreeg er ook nog een cadeautje bij. Echt super klanten service! Het persoonlijk geschreven kaartje bij elke bestelling kan ik ook enorm waarderen. Ik bestel hier vaker en blijf sowieso vaste klant.

Altijd goed om hier iets te kopen.

De bestelling wordt altijd zorgvuldig afgehandeld. Het werd snel bezorgd en alles zag er weer prima uit.

Mooi en goede kwaliteit van de herenkleding.

Snel, meelevend en denken in mogelijkheden

Verzoeken worden zo goed als mogelijk ingewilligd. Binnen de mogelijkheden uiteraard. Denk aan verzendmogelijkheden. Gaat het niet lukken dan laten ze dat weten. Erg netjes en vlot afgehandeld. Top bedrijf met een vriendelijke eigenaar. Zeker een aanrader.

Alles top!

Wat ik verwachte, helemaal top!

Binnen 24 uur was mijn bestelling geleverd. Mooie broekjes, nog een leuke tas erbij en een persoonlijke groet. Jullie hebben er een klant bij

goede service

Mooie spullen

Perfekt

Immer wieder zufrieden

Top service en top kwaliteit! Mooie collectie.

Ben gewoon netjes en snel geholpen.

Snel geleverd, helaas niet mijn ding maar super snel retour verwerkt

Altijd leuke persoonlijke benadering. En spullen van kwaliteit. Dit keer was het niet helemaal mijn ding. Haast vervelend om een deel van de order terug te sturen aangezien alles altijd zo netjes verloopt, ook de retour werd netjes snel verwerkt. Aanrader dus.

Snelle service met altijd een personal touch!

Bibo heeft altijd leuke nieuwe items en blijft zich vernieuwen, snelle service en nog altijd met een personal touch van Luut. Top!

Snelle verzending, artikelen zijn kwaliteit!!

Perfecte service, vriendelijke noot bij het pakket, super!! Short iets groter dan verwacht, doch dat zal aan mezelf liggen. Thanks!!

Vertrouwd adres voor swimwear

Snelle levering zoals altijd!

geweldige service

Stond versteld dat het pakje er NU al was e-mail adres is wouterlourensdejong@gmail.com.......... dank voor de armband

Ik ben al een ruime tijd klant bij BiBo en het bevalt me zeer goed. Mooie producten, snel en correct geleverd.

Snel geleverd, maat was goed en leuke items

Dus een dikke plus!

Top service en kwaliteit!

Snelle levering en altijd persoonlijk

Mijn aankopen worden altijd snel verzonden en er komt altijd een leuk kleinigheidje bij en/of een leuk kaartje dat met de hand geschreven is. Geeft de site een persoonlijk en vriendelijke vibe. Zeker aan te raden.

awesome

I ordered this outfit for parade and it went so good that definitely I will recommend this website to my friends. Professional service, fast delivery and so friendly attitude!

Mooie kleding. Heel goede kwaliteit. Ben echt tevreden.

Snelle levering en erg goede service

Snelle levering en erg goede service. Ook modellen die niet standaard in het assortiment zitten maar wel door de fabrikant gemaakt worden, kunnen snel geleverd worden.

Altijd goed en snel verzonden

Weer paar leuke onderbroeken gekocht .Mooi afgeprijst . Dag erop al binnen .Bedankt tot volgende keer

Over BiBo Fashion

BIBO Fashion bestaat 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!