supper

sneller levering bij niet op voorraad telefoontje wat je wil geld trug of naar levering nu even wachten op naar levering ja kan even duren maar dat is de keus van klant niks op aan te merken erg tevreden

Goeie producten en uitstekende service

Zoals gewend van Luut is de levering snel, service uitstekend, bij een vraag na het bestellen werd dit direct geregeld en zijn de producten zoals verwacht conform de maattabel

Echt tevreden !

Dit is de derde keer dat ik op de site bestel en ik ben nooit teleurgesteld in de service. Er was een klein probleempje met de levering bij mijn laatste bestelling, maar alles was snel geregeld! Dank u wel!

Supersnelle levering goede prijs

Fijne webwinkel, mooi aanbod en fijne levering.

Bijzonder goed

Producten zijn TOP.

Mooie kwaliteit kleding/ondergoed.

Snelle goede levering

Bestelling kwam snel,gemakkelijk te bestellen op de website,meerdere betaalmogelijkheden en ruime keuze.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

SUPER

BIJ IEDERE BESTELLING GAAT HET STEEDS VLOT EN CORRECT. NOG VEEL SUCCES MET JULLIE SHOP.

Behoort tot de top van sexy kleding

Mysterie underwear besteld en was dit keer een hele mooie (sexy) underwear wat ik in mijn brievenbus vond. Naast het bestelde item nog wat extra's gekregen. Luut & co weten hoe ze hun klanten moeten verwennen. Bijna oktober, dan bestel ik weer een mysterie underwear.

Alles top en snelle levering g

Alles top en snelle levering

kwaliteit en prijs gaan goed samen in deze winkel.

weer zeer mooie kwaliteit boxer addicted gekocht, super pasvorm en een mooi model boxer

Top en snel

Snelle levering en alles perfect

Goede kwaliteit, klantvriendelijk, snelle service

Doordat ik besneden ben is de top gevoeliger geworden. Ondergoed zat niet altijd prettig. Lang gezocht naar goede ondergoed waarbij de x in het midden blijf zitten bij dagelijkse activiteiten. Aussie Bum is 1 van mijn favorieten geworden.

Snelle en persoonlijke levering

Binnen een aantal dagen heb je je bestelling altijd voorzien van een handgeschreven kaartje van eigenaar Luut die je veel plezier wens met je aankoopt. Je merkt dat hij met liefde en plezier de bestelling voor je klaarmaakt en moeite voor je doet. Dit maakt je eigen bestelling toch tot een soort cadeautje.

Altijd een verrassende collectie. Na meerdere malen hier besteld te hebben blijft de service en communicatie fantastisch! Ik kan daarom ook iedereen aanraden om hier te bestellen.

Prima service. bestelling op vrijdag geplaatst en zaterdag geleverd.

grote keuze snelle levering leuk extraatje ontvangen als kadootje

Ultimate customer experience!

Steeds leuk om bij BiBo Fashion te bestellen. Mooie collecties, snelle levering en altijd zo leuk die personal touch, een kaartje, verrassingscadeautje,... Steeds een schitterende customer experience. Dank jullie wel voor de topservice!

Altijd weer een feestje!

Vooraf goed advies gekregen en mijn bestelling was, zoals altijd, super snel in huis. Ik ben en blijf groot fan!

Snelle & correcte service

Aanrader!

Top Service und tolles Team

Nach dem ich meine Bestellung aufgegeben habe hatte ich mich auf meine neue Addicted Badehose schon gefreut, sollte innerhalb 4-7 Tagen da sein. Nach ca 14 Tage und meiner Ungeduld hat mir Luug von BiBo den Kaufpreis sofort erstattet. Nun was soll ich sagen nach ca 5 Wochen kam am Samstag ein Paket. Darin war meine bestellte Bade Hose und es war wie Luut es gesagt hat # sie ist auf dem Weg zu Dir! Tolles Stück die Badehose und nochmal Danke an das Team und Luut 5 Stars

Zeer vlotte levering en goederen zoals beschreven

Het was de eerst keer dat ik hier bestelde en zal dit nog doen. Zeer vlotte levering zelfs vroeger als eerst gezegd. En de boxershorts zitten als gegoten en zeer comfortabel

Super tevredenheid met bestelling

Hartelijk bedankt team BiBo fashion!

Zeer tevreden over producten, advies en levering

Als je besneden bent, heb je liever ondergoed waarbij je kruis in het midden blijft bij alle dagelijkse activiteiten, doordat deze gevoeliger is geworden. Eindelijk bij Bibo fashion het antwoord gevonden. Ik twijfelde over de accent van de push up, de uitdaging gewaagd en met een jeans valt dit best mee. Goede kwaliteit en breed assortiment voor alle gelegenheden.

Superb!

Altijd erg snelle levering, ook naar België. Steeds tevreden.

Over BiBo Fashion

Sexy Body & Sportswear for Men! Since 2012