Netjes afgeleverd

Bestellen , betalen gaat gemakkelijk. Ruime keuze. Netjes afgeleverd , pakje is via mail te volgen.

Prachtige actuele collectie underwear

Altijd mooi aanbod met de nieuwste modellen underwear voor liefhebbers.

Goede en snelle service! Zag bij de bestelling dat ik een verkeerde maat had ingevuld. Direct even een email gezonden en wordt snel veranderd.

Ik krijg altijd snel en keurig antwoord op mijn vragen via e-mail.

Ik had een vraag over mijn puntensaldo die ik niet meer kon zien. Dit is heel snel opgelost door de eigenaar. Bestellingen en verwerking daarvan vind ik super snel gaan.

Nette site, snelle service, bij vragen direct antwoord!

Snelle en correcte levering

Het is voor mij de 2e keer dat ik bij BiBo Fashion iets bestel vanuit België en telkens heel snel geleverd. Bovendien kocht ik nu iets van de nieuwe collectie van Pump! die in veel andere winkels nog niet verkrijgbaar is. Nieuwe collecties zijn dus ook snel verkrijgbaar bij BiBo.

Zou ook iets minder mail mogen genereren

Altijd goed

Goede kwaliteit, altijd op tijd!!

Alles is top geregeld, krijg alleen m’n account nooit goed, dus bestel ik als gast

Leuk om van alles uit te zoeken, als het besteld is kun je je pakketje prima volgen, alles netjes ingepakt en altijd een super leuk cadotje, t is echt n cadotje,… M’n account aanmaken is me niet gelukt doordat ik dit ooit vergeten ben en dit steeds terug pakt en dan kom ik niet verder, dus bestel dan als gast,… Dankjewel Luut en team!

Beste Wulf, Bedankt voor je prachtige beoordeling. Ik heb het even nagekeken maar er staat wel een account onder je emailadres. Ik heb je een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Luut BIBO Fashion

Altijd goede en snelle service!

Service zoals het hoort! Persoonlijk, snel en goed.

Vlotte levering

Makkelijke om te bestellen Netjes verpakt Voor de rest is het aan te bevelen. Leuk Catootje ook nog erbij

Producten zoals omschreven en snelle levering

Producten zoals omschreven en snelle levering

M’n bestelling werd heel snel afgehandeld en afgeleverd. Heel blij mee!

Excellent service

I picked Bibo because of their great selection of products. And the service is so good. Orders arrived really quickly, and I will definitely be shopping here again and again.

Het zijn fijne zwembroek

Heb al eens een zwemslip bestel het zijn fijne zwemslip passen gewoon goed

Super goede kwaliteit kleding en perfect geleverd!

Nadat de kleding via de zeer complete webwinkel was besteld, bleek de levering ook nog eens perfect te gaan en waren de geleverde kledingstukken, evenals in het verleden, weer van zeer goede kwaliteit!

Fantastische webshop, met een ontzettend leuke eigenaar!

Luut is een fantastische man, en zijn webshop helemaal geweldig!! Eerlijk ik bestel bijna al mijn kleding via Bibo fashion. Snelle levering, goede prijs, en voor vragen kan je altijd bij luut terecht en wordt je ontzettend goed geholpen. Een dikke aanrader dus!!

Vlotte levering en uitstekende service l!

Keurige afhandeling.

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Ik heb een bestelling geplaatst op de maandag vanwege een feestje op die vrijdag. Mijn stress of het wel op tijd zou zijn was totaal niet nodig... ade bestelling werd een dag later al geleverd! De kwaliteit is erg goed (Boxer en Bottomless) Het enige dat ik wil aangeven als verbetering is het duidelijk zichtbaar maken van de diverse modellen in dezelfde print. Ik wilde graag een bottomless in dezelfde print als de boxer, maar waar dat bij andere sites makkelijk te vinden is (aanbevolen) of (bekijk meer van hetzelfde) is dit bij jullie een uitdaging. Terwijl op de achterkant van de verpakking dit wel staat aangegeven. Voor de rest echt helemaal super!

Beste Vincent, Bedankt voor je beoordeling. Bij elk product op onze website staat ''Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook'' en daar staan de PUMP Drip Boxer en de backless bij elkaar. Met vriendelijke groet, Luut BIBO Fashion

Makkelijk

Makkelijke bestellen en vlotte levering. Dag na bestelling meteen al ontvangen! Netjes en neutraal verpakt. Goed geregeld Bibo Fashion!

Leuke ondermode voor uitstekende prijs. Snelle levering.

Snelle levering alles mooi verpakt goede kwaliteit

Snelle levering Alles keurig verpakt Goede kwaliteit Goede website

Top service!

Er was een item niet geleverd. Goede communicatie erover. En heb het alsnog mogen ontvangen!

Gewoon super!

Goede informatie voorziening mbt orderstatus, track&trace etc. Zeer snelle afhandeling en bezorging van de order

Snelle service en een perfect product

Mijn bestelling viel vrij snel in de brievenbus. De slip van Addicted Fetish is van mooie kwaliteit en heeft een perfecte pasvorm. Voor mij is dit een merk om in de gaten te houden!

Hanenburch 22

9298VS Kollumerzwaag

Over BIBO Fashion

BIBO Fashion bestaat 12,5 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!