Uitstekende winkel

Mooie spullen, supersnel bezorgd! Ben een heel tevreden klant!

Prima kwaliteit en snelle levering

Mooie producten Goede kwaliteit Snelle levering Leuke gratis extra's

Snelle verzending, met attentie. Drukte bij Post.nl, levering iets later, buiten schuld van Bibo, door hun goed op de hoogte gehouden. Retourzending snel verwerkt, goede service.

Super Service.

Bin erstbesteller, ich bin begeistert.

Snelle ongecompliceerde levering.

Heerlijk ondergoed, snel geleverd en betrouwbaar

Goed en modieus

Eerste aankoop , snel in huis en zit zeer comfortabel

Snel en netjes

Altijd snel geleverd en netjes verpakt.

Geweldige service

Geweldige service

Snelle levering, goede service berichtgeving

Great service & quick expedition

You may trust.

Top winkel

Goede customer service, en flitsende shorts!

perfect

Keurig volgens afspraak geleverd en zelfs nog een kleine attentie erbij. Dast is service/klantenbinding

Leuke webshop en een snelle levering

Bij iedere bestelling, lag het pakketje binnen 1 a 2 dagen in de brievenbus. Vaak een leuke kaart of een folder of een klein presentje erbij.

Goede en snelle service

Telefonisch goed bereikbaar voor advies en snelle levering

Top service!

Snelle levering & goede service!

Alles volgens afspraak prima verlopen

Product volgens bestelling. Levertijd bezorging volgens afspraak na 1 werkdag. Leuke kleine attentie en kaartje bijgesloten.

Klantvriendelijk

Leuk kaartje bij de bestelling , op voorhand verwittigd dat bestelling niet volledig zou zijn . Verder juiste items dus top . Wacht alleen nog io ontbrekend item . Jullie hebben in ieder geval een klant aan mij als ik nog iets nodig heb .

Gewoon zijn siert hen !

Ongelooflijk eerlijk en vriendelijk en behulpzaam Ik koop niet snel via internet maar hier bij hen voel ik me thuis Luc Bex

Veel keuze en snelle levering.

Altijd snel en goed geregeld

Zoals we niet anders gewend zijn. Duidelijk, vriendelijk, snel, correct.

Mooie 3-pack Addicted Mesh Trunk Tropical. Goede kwaliteit, mooi en comfortabel materiaal en snelle levering. Zeker de moeite waard om in je collectie te hebben.

Leuk assortiment en uitstekende service!

Groot en mooi assortiment met bekende merken. Ik bestel hier altijd graag! Met vragen wordt ik erg goed en snel geholpen. Hele fijne site!

Zeer mooi en lekkere jock

Zit heel lekker en cocring is heel leuk om er bij te krijgen

Mysterie underwear

Elke maand bestel ik een mysterie underwear en elke maand wordt die beter, mooier en sexyer. Kwaliteit en service staan voorop bij Bibo Fashion en dat dat zie je aan alles

Leuke ervaring

Vlotte en snelle levering. Uitstekende service en top kwaliteit

Over BiBo Fashion

Sexy Body & Sportswear for Men! Since 2012