Vlot snel en goed

Vlot snel en goed

Altijd goed

Snel, goede kwaliteit, leuke aanbieding.

Goed verzorgd

Ruim assortiment en super snelle levering

Zeer ruim assortiment en super snelle levering!

Super service en levering!

Snelle levering. Een artikel geretourneerd en ik had heel snel het geld terug. BiBo is mijn favoriete web-(under)-wear-shop!

Geheel Top geregeld

Alles netjes verpakt, goede qualiteit en service.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering. Service top

Prima website duidelijke omschrijvingen

Altijd super snel en betrouwbaar!

Altijd super leuke spullen en betrouwbaar!

Snel en secuur.

Er wordt meteen werk gemaakt van je bestelling.

Snelle reactie en super snelle actie

Bij vragen werd en snel gereageerd en meegedacht naar en een oplossing. Oplossing ook zeer snel gerealiseerd. Top

Fijne webshop met top service!

Fijne webshop met breed assortiment die je elders in NL niet (snel) vindt. De maten zijn iets kleiner dan in NL, dus ik had eerst alles te klein besteld, maar met het terug sturen stond binnen no-time het geld weer op mijn rekening en ik kon een nieuwe bestelling met een maatje groter daardoor weer snel plaatsen. Dank!

Servicegericht bedrijf!

Geweldige contactmogelijkheden! Snel en goed verzonden.

Snelle levering. Geweldige kwaliteit. Zit uitstekend.

Vlug leverbaar

Zeer goede kwaliteit en snel leverbaar

Goede service en snel geleverd

Ik had een vraag of een bepaalde maat nog op voorraad kwam. Deze werd per e-mail zeer snel beantwoord. Voor de rest snel geleverd en kwaliteit was top.

Uitstekend zoals altijd !

Wat kan je nog meer verwachten als alles perfect verloopt :-)

Top Service!

Top Service!

Mooie producten en zeer snel en juiste levering

Perfecte kwaliteit en service

Wederom een perfecte ervaring. Zelfs mijn verzoek voor een brievenbuspakket werd uitgevoerd

Super fijne service.

Bibo werkt super makkelijk. Snelle verzending en altijd een persoonlijk kaartje erbij meegestuurd.

Vlotte leveringen. Mooie merken hebben ze. Ben iedere x 100% tevreden

Mooie producten en supersnelle levering.

Fijne kleding, blijft mooi na wassen.

Zeer snelle service en communicatie

Bij iedere bestelling werd er zeer snel actie ondernomen. Ook als er vragen gesteld werden per mail was het antwoord snel en vriendelijk.

Uitstekend.

Klantvriendelijk zoals altijd,snelle levering,een wereld aan keuze,raad het iedere man aan.

Over BIBO Fashion

BIBO Fashion bestaat 12,5 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.