Goede service, snappen wat je wilt

Ik was op zoek naar een specifiek merk, even gemaild en toen kreeg ik precies wat ik wilden, een tweede surprisepakket was niet van het zelfde merk en dus heeft Luut gezorgd sat ik een prima alternatief kreeg geleverd. Kreeg het gevoel dat ik gewoon weer in de winkel in de noordstraat in tilburg was. Topzaak.

SUPER!

Klantvriendelijke en snelle levering van artikelen!

awesome webshop!

BiBo Fashion levert hele goede service en producten. top!

Via mail contact gehad. Erg fijn en persoonlijk

Snelle levering en makkelijk retour sturen

Super goede service

Alles goed geregeld met retour en nieuwe orde. Perfect

Door een technisch probleem kon ik mijn bestelling niet afrekenen. De dag nadien lukte het wel maar miste ik een korting, de klantenservice heeft dit snel rechtgezet en de korting verrekend. Men heeft me zelfs opgebeld om me te zeggen hoe Bibo het ging oplossen. Super klantenservice! Bedankt

Perfect! 🌈

Leuk

Super klantenservice en problemen worden direct opgelost. Snelle levering.

Fantastische collectie en fantastische service!

Regelmatig bestel ik iets bij Bibo Fashion. Altijd komt mijn bestelling zo snel als mogelijk, met een persoonlijke groet! Is er iets dan krijg je een echt antwoord van een echt persoon. Toezeggingen worden nagekomen. Zo kan online winkelen dus ook!

Een website die zich onderscheidt van vele anderen

Bibo heeft altijd de nieuwste collecties, en trouwens leuke deals!

Ontzettend comfortabel en kwalitatief goed product

Direct de dag na bestellen binnen gekregen. Zit erg comfortabel en ziet er sexy uit. een elastisch bandje voelt wat gedraaid maar dit hoort wel zo. Als het stiksel anders was bevestigd was dit denk ik voorkomen geweest. Maar dit drukt de pret zeer zeker niet!

perfecte service

Bestelling op tijd en goed bericht over wat niet leverbaar was

Super mooi alles

Gewoonweg super !

Dit is zowat de 4de keer dat ik boxers bestel bij Bibo. Gewoonweg superaanbiedingen en super sexy ondergoed en men partner is het er helemaal mee eens 😀😇

Héérlijke site...

Het blijft leuk om de site te bestuderen..vervolgens bestellen en dan na een paar dagen het resultaat te bekijken in de spiegel. De kwaliteit is Top..., nu ik nog...😉

Snelle levering van de producten.

Een top webshop.

Kwalitatief hoogstaande producten met zeer grote keus, en is een klantvriendelijk webshop, snelle levering en uitstekend advies.

Dankzij goede communicatie per mail alles perfect geregeld!

Even een mailtje met een vraag i.v.m. een bijzonder cadeautje voor iemand! Binnen 1 dag was alles geregeld en het cadeautje keurig verpakt op tijd geleverd! Wat wil een mens nog meer!!

geweldige shop winkel.

Ik bestel nu elke maand de mysterie boxer en elke keer wordt ik blij verrast met wat ik krijg. Is stukken goedkoper dan bij andere partijen die dit ook aanbieden. Wanneer komt de Bibo shop app? Shoppen bij bibo is stiekem best verslavend ;)

Supersnelle levering en top kwaliteit producten

Mooi assortiment van top kwaliteit producten. Supersnelle service en persoonlijk kaartje als finishing touch.

Super snelle service!

Bij Bibo bestellen is altijd binnen 2 dagen in huis. Ook retouren worden snel en probleemloos verwerkt en het aankoopbedrag weer teruggestort.

Goede service, kwaliteits kleding en snelle levering

Ik bestel regelmatig bij BiBo Fashion. Goede omschrijving van materialen, goede service en snelle reacties op eventuele vragen. Geweldig mooi underwear. Ik ben erg tevreden over BiBo Fashion

Top service!

Snelle levering en met een kleine persoonlijke attentie zeker een reden om snel weer een bestelling te plaatsen!

Afspraak is afspraak! Kwaliteit is kwaliteit!!

Over BiBo Fashion

Sexy Body & Sportswear for Men! Since 2012