Super gave broekjes & top service !

Snelle verzending , toffe collectie en super service Ik bestel hier zeker weer !

Altijd een goed product

Altijd een handgeschreven leuk briefje er bij

Mooie broekjes wel oud model. Maar blijven goed zitten. Groetjes

Altijd goed!

Al vele malen hier iets besteld. Nooit teleurgesteld!

super

enorm leuk ingepakt + de extra cockring als bonus

Mooie producten, snelle levering

Fijne webshop met mooie en spannende producten. Snelle levering met leuke extra's!

Top service !

Ik ben zeer tevreden over BiBo Fashion. Uitgebreide keuze en degelijke producten. Een overzichtelijke website en snelle afhandeling van de bestellingen. Kopen bij BiBo heeft ook iets persoonlijks, zoals steeds een bedankje of een attentie. Prima jongens, ik ben een fan van BiBo.

altijd goede communicatie en top service

Levering is altijd snel. Als er wat is wordt er goed meegedacht aan een oplossing. Verder vriendelijke heldere communicatie

Super fijn. Bestelling super-snel (op een zondag!) verzonden. En bij een vraag direct antwoord.

Goed!

Ontzettend blij met mijn aankoop

Heel tevreden

Snelle bezorging , ben heel tevreden over Bibo.

Goed en super snel geleverd

De bestelling was goed en super snel afgeleverd

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Bestelde producten voldoen aan mijn verwachting daarnaast is de verzending hiervan volgens de aangegeven richtlijn.

Mooi spul en kwaliteit zeer goed

Het belangrijkste is dat de prijs/kwaliteit-verhouding goed is. En die is goed. En ik zocht een keer contact voor een maatwissel. Je merkt dan dat het een kleine onderneming is. Snel contact, goeie service

Kan Beter

Hey Heel goede service Juist spijtig dat het aan Bod niet groot Is en nie veel stock Mvg wim

Uitstekend!

Wederom goede service,snel geleverd,klantvriendelijk,leuke cadeautjes,mooi verpakt,goede kwaliteit. Blijf bij jullie bestellen!

Veel keuze en snelle levering

Mooie en betaalbare producten. Ze leveren binnen 2 werkdagen.

Uit-ste-kend!!!

Wow wat een top service en top webshop!!! Wij kopen regelmatig hier iets en het is snel binnen en altijd een leuk kaartje van Luut erbij. Heel vaak nog een klein presentje zoals een pen, key hanger, .... Ik zou zeggen, kijk hier eens en bestel bij deze top webshop!!!!

Super snel verzonden en netjes verpakt. Goede prijzen en leuke producten op voorraad. Er wordt snel geantwoord bij vragen. Wat vertraging met levering, maar dat lag (zoals gewoonlijk) aan PostNL.

Alles netjes verzorgd

Mijn bestelling werd keurig op tijd bezorgd, Alles netjes verpakt, De kwaliteit van de boxers is bekend, voor een speciale gelegenheid gekocht en je maakt zeker indruk !

mooie kleding

Snelle levering en goede service

materiaal en degelijkheid zoals verwacht !

snel en goede waar

eigenlijk zegt de bovenstaande zin het allemaal. Mooie spullen (en goede variatie) en de levering is prompt.

Super aanbod & service

Het aanbod is geweldig, altijd keuze uit de nieuwste artikelen. De service is ook altijd top, snelle levering.

Over BiBo Fashion

Sexy Body & Sportswear for Men! Since 2012