Leuk assortiment, goede kwaliteit. Voor vragen zeer goed bereikbaar en zeer goede service. Echt top.

zeer vertrouwd

Ik vindt ES een top-merk, en vond een mooi kledingstuk in de barcelona winkel, luut heeft geregeld dat het in mijn bezit kwam, en dat heeft hij snel en adequaat geregeld, mijn vertrouwen in de Bibo fashion heeft een geweldige bootst ondergaan, ik kan een ieder met een lastige wens vertellen, stuur Luut bibo een mail, hij staat voor je klaar en regelt het tot in perfectie.

Super klantvriendelijk

Klachten worden serieus genomen en netjes opgelost. Dit is wat je wilt wanneer je iets online koopt.

Super goeie webshop

Super leuke artikelen, uitstekende kwaliteit. Vlotte service en levering.

Wauw!!!

Heel eerlijk... Ze zijn niet goedkoop. Maar ze zitten echt super lekker. Perfect fit. Ik zit nu stiekem al te kijken naar andere kleuren om te kopen.

Mooie kwaliteit, goede services

Mooie kwaliteit body en rok, snel antwoord op mail, en snelle levering, netjes verpakt. Super.

prim

snelle service

Discreet

Snelle levering. Alles mooi en apart ingepakt.

Super vlotte levering

Heel mooie kwaliteit

Altijd correcte , snelle levering

Vlotte en correcte levering, aanrader

Altijd een mooie en persoonlijke service op maat

Toffe en lekkere spullen

Shop mit toller Auswahl.

Darüberhinaus wird sehr schnell geliefert und auch die Rücksendung (auf eigene Kosten) wird schnell und unkompliziert bearbeitet und verrechnet. Freue mich auch immer auf das kleine Geschenk, was bisher immer dabei war. Gerne wieder;) Alex

Geweldig.

Mooie collectie, Snel geleverd.

Altijd goed behandeld Kei tevreden

Snelle levering, goed assortiment.

Overzichtelijke website, makkelijk en duidelijk. Bestelt is meestal na 2 dagen in huis.

Super service!

Altijd leuk om wat te bestellen en thuis te krijgen.

Perfecte servies al jaren klant

Het enige minpuntje is de levertijd.

Ik heb een trainingspak besteld in de online winkel Bibo. Mijn indruk van de aankoop is uitstekend! Het pak voldeed volledig aan mijn verwachtingen: de maat paste perfect en de kwaliteit van het materiaal en de afwerking is top. Het enige minpuntje is de levertijd. Op de website staat dat de levering 1-2 dagen duurt, maar ik moest bijna een week wachten. Bovendien kon ik de bestelling niet volgen via de PostNL-app. Desondanks kan ik deze winkel aanbevelen, gezien de kwaliteit van het product en mijn algehele tevredenheid over de aankoop. Ik hoop dat het leveringsprobleem in de toekomst wordt opgelost.

Beste Aleksandr, Bedankt voor je beoordeling. In verband met Pinksteren was het erg druk bij Post NL. Daardoor waren er veel pakketten vertraagd. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Luut BIBO Fashion

Professionnel

J'ai découvert ce site via Google. Service très professionnel, rapide, soigné, et avec un petit mot de remerciements. Beaucoup de choix dans les articles. Livraison rapide, même vers la Belgique.

Snelle levering en goede service!

Mijn favoriete site voor party kleding, zwembroeken en ondergoed! Erg tevreden!

Kwaliteit en goede service

Al een paar keer bestelt, producten zijn van goede kwaliteit, snelle levering en ook bij retour zending snel geld terug.

Niets op aan te merken.

Bestellen was eenvoudig, levering verliep volgens afspraak en de kwaliteit van het product is goed.

Good quality

Good quality, lots of discounts, fast delivery, friendly website.

Goeie service

Toffe webshop en een goeie service!

Bedrijfsgegevens

Hanenburch 22

9298VS Kollumerzwaag

085-4018324

[email protected]

Over BIBO Fashion

BIBO Fashion bestaat 12,5 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.