Prima service én snel!!!

Goede service en snel geleverd

Moooooie Site! ☆☆☆☆☆

Ze blijven super mooi

Perfect!

Alles zoals afgesproken

Alles zoals gesproken zowel levering als kwaliteit van het product.

Supper.

Alles was supper in orden. Bedankt BiBo Fashion

vlotte service,heerlijke stof ,sexy,het voelt prettig aan.Ook als anderen er met hun hand erover heen gaan

Snel verstuurd, verzorgd ingepakt en een top product gekregen!

Supersnelle levering !!

Ik beveel deze site zeker aan: mooi en overzichtelijk. De bestelling was snel geplaatst en daags nadien werd het reeds geleverd aan de deur. Zeker aan te raden !

Ben heel tevreden

Superbe kwaliteit en service.

Mooie artikelen. Goed geprijsd. En als er iets mis is dan is de service geweldig en snel. Keep it up this way. Heb tot nu toe 4x wat besteld en ze hebben in mij een vaste cliënt gevonden.

Top Producten!

Altijd leuke verrassingen bij de bestelling! Ga zo door!

goed geregeld

toch mijn pakje aangekregen na een telefoontje ne een weekje wachten ondanks post nl hebben ze mij een nieuwe pakje gestuurd super!!!

Zeer goed en snelle levering

Addicted Cockring MESH Trunk navy, Maat : S, zit perfect

Groot assortiment en snelle levering

Makkelijk te bestellen. Veel merken.

Snelle service met n persoonlijke touch

top site

top bestelling

Altijd geweldige service en super snel

Iedere keer als ik hier wat bestel is service super snel. Het kaartje van Luut maakt de bestelling persoonlijke. Vorige week donderdag besteld met inpakken en vrijdag netjes ingepakt in huis. In een woord top!!

Snelle levering en uitstekende service

Ik had artikel besteld maar dit was te klein! In overleg kon ik het zonder problemen terugsturen en kreeg mn geld terug en had zelfs met een tegoedbon al genoegen genomen! Zeel klantvriendelijk en servicegericht

Goede service.

Superkwaliteit, leuke prijs, snelle goede service

Zo af en toe bestel ik bij bibo , er zijn mooie spullen regen leuke prijzen.

topkwaliteit

goede kwaliteit

Magnifiek

Vlot en goed

Snel, betrouwbaar en correct. Steeds uitkijken welke geweldige surprise erbij zit ❤️

Snelle levering en goed product

De levering was erg snel en leuk dat je ook kan kiezen voor een brievenbus pakketje. Het product was naar wens en van goede kwaliteit

Koop graag kwaliteit ondergoed bij Luut.

Over BiBo Fashion

Sexy Body & Sportswear for Men! Since 2012