Goede website, snelle levering.

Heb er al meerdere keren besteld. Fijne website en snelle levering.

Service is gewoon goed.

Goede service, gewoon zoals het hoort.

Prima en vlot geregeld.

Leuke aanbieding!!

Levering had sneller gemogen

Levering had sneller gemogen

Uitstekend.

Snelle levering. Handgeschreven kaart een leuke attentie.

Snel,zorgvuldig,en persoonlijke aandacht

Ik bestel graag bij BiBo, bestelling wordt snel bezorgt,correct en persoonlijke aandacht.

Topper!

Meerdere artikelen besteld, geruild en nu met veel plezier gedragen. Luut is geduldig en denkt met je mee! Top!

Goede kwaliteit, klantvriendelijk, snelle levering

Snel, betrouwbaar, mooi verpakt

Goed ondergoed en snelle levering. Super!

Zeer goed en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over Bibo Fashion

Top bedrijf met super services!!!!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte van status van je bestelling via de mail.

Snelle levering, mooie prijs

Goed product, mooie prijs, snelle levering.

Ik had de rubberlook body van Addict Fetish besteld. Snelle levering zoals altijd het geval. Het materiaal is perfect en beweegt soepel mee. En voelt alsof het een 2e huid is. Super product. Zeker aan te bevelen, ook al ben je niet into een rubber fetish.

Super afhandeling

Mijn bestelde producten kwamen geheel volgens mijn opgave en zeer snel bij mij thuis

Zeer goede ervaring!

Goede info over verzending en zeer snel geleverd. Uitgebreide en telkens wisselende collectie.

Eerste keer iets besteld bij BiBo Fashion. Hele goede service en snel geleverd. 1 artikel was niet voorradig, maar vrijwel direct een mail gekregen met een andere optie. Heel fijn contact, geweldige service en super kwaliteit!

Service etc en vriendschap

Prachtig ondergoed zit als gegoten

Voor mijn man wat leuke boxers besteld. Leuke diverse kleuren. Eerst een een paar en in dezelfde week nog eens 6 bij besteld. De boxers zittej als gegoten en mooi afgewerkt en erg comfortabel. Snelle levering. Alleen moest ik iets terug sturen en de verzend kosten voor retour 7,95 vond ik jammer.

Helaas had ik mijn bestelling geplaatst voor een feestje (48 uur van tevoren) en werd deze erna pas geleverd. Bezorging was wel prima en de kwaliteit is ook top! Maat lijkt iets te klein, maattabel zou dus nog wat verbeterd kunnen worden, maar verder zou ik zeker nog een keer bestellen.

Snelle verzending / goede service

Mooie collectie, die regelmatig wordt uitgebreid. Persoonlijk contact altijd mogelijk, indien nodig

Zit heerlijk

Lekkere strakke boxers die heerlijk zit

Snel een mooi product thuis

Binnen 2dagen in huis . Netjes verpakt en wat je besteld krijg je . Een feestje om te bestellen

Snelle vlotte service

Snelle en vlotte service! Een leuk extraatje gevonden in de doos. Wel jammer van de verzendkosten aan de dure kant.

Over BiBo Fashion

Sexy Body & Sportswear for Men! Since 2012