In één woord geweldig die boxershorts!

Nooit meer wat anders.

Goede website, snelle service, retour snel afgehandeld.

Zo zouden meer webshops het moeten doen!

Snele levering

Goede maatvoering

Absoluut geweldig

Al een paar jaar klant bij Bibo. En deze keer had ik een speciaal verzoek aan Luut en Luut kennende heeft hij dit op een fantastische manier voor mij geregeld waarvoor ik hem heel dankbaar ben. Dit is nog eens een bedrijf die vriendelijkheid en klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Thanks Luut

Zoals altijd perfect verzorgd

Het wordt saai, maar ook deze bestelling goed verzorgd.

Heel mooi ondergoed

Snelle levering en heel mooi ondergoed. Zat zelfs een attentie bij...dankjewel !!!!

Goede en snelle service

Uitgebreide keuze en stipte afhandeling van de bestelling.

zeer goed

Snelle levering, mooie spullen...vriendelijke service

Topp

M

Ga zo door

Super snel met een persoonlijke touch

Ik bestelde per abuis een maatje te klein, maar nadat ik het had ontdek en gelijk gemeld heb, werd het super snel en correct opgelost. Normaal heb ik altijd maat M, maar bij Addiction heb ik opeens maat L.

Top klanten service!

Ze verkopen goede merken en je word altijd vriendelijk geholpen. Leuk dat het met een handgeschreven kaartje en folder komt. Soms krijg je er ook een pen of iets anders gratis bij. Als er iets aan de hand is, wordt het meteen netjes opgelost. Echt super! Ik bestel hier vaker en blijft dit ook zeker doen!

Zeer klantvriendelijk!

Goede service en super vriendelijk. Prima collectie en zeer goede webshop

Veel keus en goede kwsliteit

Veel keus voor heren ondergoed en goede kwaliteitgewoon bij bibofashion bestellen als je heren ondergoed xoekt

Prima natuurlijk!

Net als de andere keren, keurig op tijd en met een persoonlijke noot :)

Prima kwaliteit en keurig verpakt

snelle nette levering met een leuke extra.

Ik had uit de mooie collectie een paar leuke items uitgezocht en die werden snel, goed verpakt en netjes geleverd. Er zat nog zelfs een leuke tas bij(die ik niet besteld had).

Top service, goede kwaliteit, snelle levering!

Website functioneert goed, makkelijke zoek service en alles wijst zich vanzelf. Ik bestel altijd ondergoed bij BiBo vanwege de goede en persoonlijke service.

Snel, behulpzaam en vriendelijk!

Vragen werden snel , prettig en volledig beantwoord. De levering en producten waren uitstekend.

Snelle levering.

perfect

alles kwam weer goed binnen en de bestelling zag er weer goed uit.

Vlotte service mooie producten

Blij met m’n aankopen. Vlot geleverd en mooie kwaliteit

Prima op tijd en goede kwaliteit

Levering zoals aangegeven binnen 1 dag. En goede kwaliteit.

Gewoonweg geweldig

Super kwaliteit en prijzen. Verzending was snel. Zelfs het speciale verzoek werd opgevolgd.

Over BiBo Fashion

Sexy Body & Sportswear for Men! Since 2012