Top service.

Ik werd persoonlijk benaderd dat een artikel niet was en werd voor dezelfde prijs vervangen voor ander iets duurdere. Top service en vriendelijk personeel!! Ben altijd tevreden over de producten

Snel afgewikkeld

Goede en snelle levering!

Supersnelle levering! geweldig

Eerste keer dat ik hier bestelde maar ben helemaal onder de indruk van de service. Levering in België op 23uur tijd!! een aanrader.

100% tevreden

Ik heb reeds een aantal keer een bestelling geplaatst bij BiBoFashion en steeds naar volle tevredenheid. Is dus zeker niet de laatste keer. Verzending en service zijn altijd prima in orde. Onverhoopt ruilen of retourneren (mits natuurlijk ongedragen) is geen probleem en wordt snel behandeld. Wat mij betreft een 100% score.

Snelle levering, uitgebreide website, prijs-kwaliteit in orde

TOP Service!!!

Kijk mooie spannende "slips" kan je overal kopen. Maar er is ook zoiets als een "gunfactor"...En dat bereik je door een goede service te verlenen en dat doet BiBo Fashion. Was, per ongeluk, te weinig uitgeleverd. Een mailtje en de volgende dag lagen de "verloren" slips in de brievenbus inclusief een spannend presentje!!!! Dank Luut😘😘

Vlotte service EN ZEER VRIENDELIJK

Fantastisch service! Discreet en snel geleverd

Problemen bij de levering door PostNL in België werden perfect opgelost. Goede opvolging en naverkoop service!

Goede en snelle service:-)

Goede webshop, goede kwaliteit en snelle service!

Mooie spullen, goede service en snelle levering

Blij met de service en de snelle levering. Alles naar keuring naar wens en een leuk cadeau!

Goede en snelle levering

Eerste keer besteld, dit is misgegaan door PostNL, dit is snel en keurig opgelost en snel alternatief gekregen en dit ging heel vlot, topservice!!

Zoals altijd supersnel geleverd!

Volgende keer bestel ik weer bij Bibo. Ben altijd blij met de service!

Uitstekende levering

Uitstekende levering voor onze bestelling uit Frankrijk.

opnieuw perfecte levering...

Perfecte snelle levering en altijd met een persoonlijke touche ;-)

Perfect as usual

Gewoon weer perfect!!!!!

Bestelling geplaatst, maar bij PostNL was er het een en ander misgegaan. Per mail contact op genomen en perfect opgelost! Betere service is er haast niet mogelijk!

De best gay winkel

Verschillende keer iets besteld mooie colectie goeie service

Goede en bijzonder snelle service!

Voor het eerst bestelling gedaan. Dank voor duidelijke website en snelle levering! Helaas zat het model er niet bij....

Uitstekend service en mooie spullen

De bestelling super snel gegaan en het artikel is helemaal naar wens! Ik zeg tot de volgende X.

Zeer goede ervaring

klasse

super service

Super service en uitdagende collectie

Altijd iets moois te vinden. Goed merken en uitdagende collecties.

Altijd persoonlijke topservice en kwaliteitsproducten

Snelle verzending en aantrekkelijke prijzen. Items zijn van topkwaliteit. Vriendelijke communicatie!

Zeer tevreden over levering en artikels

Snelle levering, leuke trunks en zwemshort, comfortabel en maat zit perfect. Ook bedankt voor de leuke attentie (rugzakje)

Prettige site, goed assortiment

Snelle levering. Discreet