Alles op voorraad snelle levering

Super fijn dat ze alles van Addicted op voorraad hebben, en daarbij snelle levering top­čĹŹ­čĆ╗

Goede service!

Tevreden klant!!

goede en duidelijke site, snelle levering

goede en duidelijke site, snelle levering

Perfecte site voor ES en Addicted

Leuk adres voor aansprekende merken. Overzichtelijke website, prima communicatie, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima en snel en mooi sexy model

De algehele afhandeling is zoals het hoort. Accuraat en zoals aangeven op de site

Bestelling makkelijk, bezorging snel

Prima, vlot en persoonlijke touch door middel van kaartje is aardig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijk bestellen en snel thuis.

Top winkel!

En weer geslaagd, zoals altijd! Succes Luut, ook straks in het hoge noorden. x

Goede ervaring, snelle levering

perfect

door een domme fout die ik zelf gemaakt heb was er een probleem met mijn bestelling en na het even te vermelden hebben ze alles in het werk gesteld dat ze toch zou aankomen waar ik jullie zeer dankbaar voor ben goede zorgen en perfecte levering dank u daarvoor

Vlotte levering

Vlotte levering

kundig

snel en kundig in de shop geholpen

Top bedrijf

Ik vind dit een heel fijn om er online te bestellen, heel snel verzonden en de kwaliteit is zeer goed

Wederom fantastisch

Bij Luut en zijn team valt niets op aan te merken. Perfecte service

Goede service!

Mijn pakket is door toedoen van PostNL retour gezonden. De goede service van Bibo heeft dit opgevangen en meteen actie ondernomen om mijn pakket opnieuw te verzenden.

Ik ben nog wachtende

Graag had ik hier mijn ervaring neergepend , maar helaas is mijn bestelling nog niet toegekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed, betrouwbaar en discreet.

Tijdige levering en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, precies zoals afgesproken, leuke verrassing en leuke verpakking

Vreemde gang van zaken.

Eigenlijk wilde ik deze beoordeling niet schrijven, maar ik blijf maar bestookt worden met mailtjes van Bibo dat ik op dit aandringen toch maar reageer. 4 juni besteld. Geen idee of ik dat bericht gemist heb, maar vanwege vakantie wordt er blijkbaar niks verstuurd. Wel vreemd dat er dan een robot op 5 juni bevestigd dat mijn bestelling wel is verzonden, althans dat is de titel van het mailtje. Dagen daarna verschoof de bezorging per dag en sprong toen ineens naar 14 juni. In reactie op mijn mail dat er iets mis gaat, een excuses want nieuwe bestellingen worden blijkbaar pas vanaf 16 juni weer verstuurd. Okay kan gebeuren... 13 juni toch een pakketje van Bibo, yippie!!! Oh nee, is niet voor mij maar voor mijn man. Bestelling later geplaatst maar eerder bezorgd. En mijn bestelling? Onbekend want nog steeds niet aangeboden. Ik ben beledigd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service en gewoon de beste

Zeker weten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer prettig om met deze zaak samen te werken

mooie produkten, prima levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Slechte start met een goed einde

Helaas was mijn start bij BiBo Fashion niet vlekkeloos. Na wat miscommunicaties via mailverkeer ben ik telefonisch super geholpen en is het toch nog succesvol afgerond. Ik weet zeker dat een volgende bestelling wel goed zal verlopen.

Altijd top service!!!

Elke bestelling wordt met zorg ingepakt en super snel verzonden! Maatvoering klopt altijd. Ook als er iets is met de bestelling, wordt het altijd super goed opgelost!

Verrassend goed.

Nog niet veel ervaring met BiBo maar de eerste bestelling was top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Boven de verwachting goede pasvorm en ziet er mooi uit

Over BiBo Fashion

Filter op Taal