Kwaliteit

Duidelijke site, mooie en goede producten

Goede kwaliteit boxershorts

Niet snel geleverd helaas, maar dat ligt meer aan PostNL (ivm drukte). Verder wel erg tevreden over de boxershorts alleen een beetje prijzig.

Super snel verzonden

Heel fijn dat mijn bestelling snel werd verzonden, en hij lag de volgende dag al bij me in de brievenbus.

Zeer goede service

Inmiddels 3x besteld en 2x contact gehad. Je wordt netjes en persoonlijk geadviseerd. Ze leveren snel uit. Weinig webshops die je toch een fysiek winkel gevoel geven. Top dus!

Nooit teleurgesteld!

Ik bestel gewoon mijn favoriete artikelen en ontvang deze na 3 werkdagen altijd keurig verpakt!

Altijd goed

Alleen maar goede ervaringen mogen waarnemen bij deze webshop. Betrouwbaar, discreet, zeer vriendelijk en snelle levering. Gewoon top.

Fantastische webshop, supersnelle levering!

Super webshop met een leuke persoonlijke eigenaar!

Snelle service, goede kwaliteit

Ik had al eerder gevraagd voor andere merken jocks hadden en werd verteld dat ze andere zouden krijgen in de toekomst. Ze hadden van het merk AussieBum nieuw ontangen, The Cup Jock . Ik heb de gok gewaagd om 3 te kopen en moet zeggen dat ze perfect zitten. Het materiaal is erg zacht wardoor je het gevoel hebt dat je geen ondergoed draagt en ziet erg sexy uit. Is wel gewaagd om te dragen. Ben heel tevreden over dit merk.

Goeie kwaliteit en snel geleverd gewoon top

super blij elke keer weer

snelle levering, perfecte shorts .. so good .. en heel fijn dat het etiketje er makkelijk uit kan want dat juikt altijd zo .. heeeel blij dat dat irritante label er makkelijk zonder beschadiging uit kan.

Prima service en snelle levering. Je krijgt er leuke dingen en wanneer er een probleem ontstaat wordt dit gelijk opgelost. Een en al lof aan BIBO fashion.

Een misverstand van levering pakje werd supper professioneel opgevolgd. Bedankt bibo team.

Goede webshop die een uitstekende service biedt met snelle bezorging

snel en netjes

snel en netjes

Geweldige service en topkwaliteit spullen. Een aanrader!

Geweldige service en topkwaliteit spullen. Een aanrader!

Super snelle levering en mooie producten

perfect!

perfect!

slecht retourbeleid

ik betaalde 7.5 retourkosten voor het artikel daar ik naar Nederland ben gereden om het via post nl naar jullie terug te sturen, als ik het in belgie terugstuur moet ik 17 euro betalen, Het artikel staat op fot precies als een body gefotografeerd, en het was een top.

Beste Paul, Bedankt voor u beoordeling. U heeft mij hier over gebeld en ik heb u verteld dat u het ook zonder verzekering kunt versturen. Dit is een stuk goedkoper. Wat betreft het artikel, dit staat goed op de foto. Het artikel wat u wilde had ook een andere prijs. Dus deze fout ligt niet bij ons. Met vriendelijke groet, Luut BIBO Fashion

Snelle levering goed product

Sympathieke persoonlijke benadering zelfs met de groeten van Luuk

Goed product

Overzichtelijke website en snelle levering!

Overzichtelijke website en super snelle levering! Eventuele retour wordt netjes en snel afgewikkeld, ga zo door :) :)

Geweldig aanbod, snelle levering en goede service.

Omdat ik het lekker vind om regelmatig sexy herenkleding en opwindende onderkleding te dragen, kwam ik "lang" geleden terecht op de internetsite van BIBO Fashion. BIBO Fashion is een prima internetwinkel met een prettige en overzichtelijke site, altijd nieuw aanbod en de merken en kleding die worden aangeboden zijn precies datgene wat ik zoek. Omdat ik regelmatig fotoshoots doe, heb ik ook vaak wat nieuws nodig en dan is een goed en wisselend aanbod ook erg belangrijk. Maar een perfect aanbod en goede site zegt natuurlijk niet alles. Krijg je je bestelling op tijd? Klopt het allemaal? BIBO Fashion heeft mij nooit teleurgesteld. De levering is razendsnel, vaak sneller dan op de internetsite staat en het klopt altijd. Dus, ik kan BIBO Fashion absoluut aanraden.

Snel geleverd , nog niet eerder gehad dus de meeste artikelen in 2 maten besteld. Diverse artikelen retour en dat was ook snel afgehandeld en geld retour Mooie strings en jockstraps . Mooie kwaliteit en materialen . De maat valt klein uit , maar dat staat er bij Zeker een aanrader

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering en gemakkelijk terug te sturen. En een goede communicatie tussen elkaar.

Goede en snelle service

Het bestellen op de website verliep soepel. Bestelling volgende dag verzonden en dag erna in huis. Product netjes verpakt en voldeed aan omschrijving. Personal touch in pakket werd zeer gewaardeers!

Over BiBo Fashion

BIBO Fashion bestaat 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!