Uitstekende kwaliteit en snelle levering!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering!

leuke ondergoed met sexy tint voor heren

leuke ondergoed met sexy modellen en kleuren voor medebewuste heren

Uitmuntend

Zou het nog beter kunnen ,want het is altijd gewoon goed. Goede service snelle bezorging en bij vragen over iets altijd netjes antwoord.

Top persoonlijke service

Mijn bestelling was binnen 2 dagen binnen, met een persoonlijke boodschap! De (gedeeltelijke) retour werd tevens binnen twee dagen verwerkt en verzonden. Mooie kleding en een perfecte persoonlijke service. Aanrader!

Great products, speedy delivery, and great service!

I purchased some products in one order first. Unfortunately, some of the products didn't have the best fit, so I made a second order with new sizes. Both orders were delivered fast, Luut from BiBo was very quick to respond to my emails, and as soon as I returned the products, money was returned to my account, no questions asked. Great service and high-quality products. Will absolutely recommend to others and definitely come back in the future.

Mooie collectie en heel snel geleverd

Artikelen hebben goede pasvorm en zien er goed uit . Snel bestellen en snel in huis

Veel keuze, overzichtelijke website

Veel keuze, leuke acties en snel geleverd!

Perfect!

Altijd super snel, netjes en correct

Goede ervaring met bibo fashion

Vind ze een goede en snelle levering hebben. Vaak een extraatje bij je bestelling. En denken evt mee als artikel niet op voorraad is voor alternatief en geven anders aan wanneer er dan geleverd kan worden als je toch het artikel wiltwat je had besteld. Zo al verschillende bestellingen geplaatst, en ook de spullen zijn van goede kwaliteit. Bedankt Bibo Fashion

Top zaak

Altijd snel bezorgd en uitstekende service

Dat niet klop wat er sta

Ik bestel voor meer dan 50€ en dan krijg ik gratis levering tot betaal dan kom er nog eens 5€ bij dat klop niet

Beste Karl, Bedankt voor u beoordeling. Voor verzendingen naar België rekenen wij €4,95 voor de verzendkosten. Boven de €100,- is dit gratis. Dit staat ook op onze website vermeld. Met vriendelijke groet, Luut van der Bij

Snelle levering en goede aftersales

Klacht snel in behandeling genomen en super opgelost!! Bedankt!

Snel en professioneel

Ruime leuke collectie, en ook nog met snelle levering. Zal snel weer iets bestellen.

Altijd betrouwbaar

Ben al einige tijd klant bij Luut en zijn Crew, top in aanbiedingen, en Service! Bedankt ervoor!

11/10, beste service en hele fijne kwaliteit!

Luut is een ontzettend aardige kerel die met je mee denkt en de tijd voor je neemt om vragen te beantwoorden. Bezorging kan soms wat langer duren, maar dat komt gewoon door PostNL. Ik heb alle kleding nu binnen, nog even werken aan die summer body en dan op naar de volgende bestelling!

goede service, snelle levering. top !!

ondanks de drukte met Pasen toch mijn bestelling snel mogen ontvangen.

Je wordt hier als klant heel serieus genomen!

Het is steeds slechter gesteld met de pakketbezorgdiensten. Voor de klant en voor BIBO Fashion is dit heel vervelend. Ondanks dat blijft het BIBO team achter zijn klanten staan en zijn goed bereikbaar en staan je onmiddellijk te woord en desnoods zoeken ze naar oplossingen. Chapeau!!!! Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen.

Top shop!

Altijd super snel en netjes geleverd.

Goede service, snelle levering

Prijs kwaliteit is super. Snelle levering. Vriendelijke communicatie.

Snel en goede service

Alles was snel binnen, artikelen zijn perfect gelijk op de foto. Ik raad Bibo zeker aan!

Top service als altijd

Snel netjes en overzichtelijk ❤️

Vlotte levering met een perfecte service!

Altijd fijn om hier te bestellen.

Guter Support und schnelle Lieferung

E-Mail-Anfrage wurde schnell beantwortet und die Ware kam innerhalb von drei Werktagen an. Ware wie beschrieben.

Een webshop met een heel uitgebreide collectie sexy ondergoed. Ik bestel er elke maand en de levering is altijd de volgende dag. Indien nodig word je telefonisch deskundig geadviseerd. Eén van m’n lievelingswinkels om online te shoppen!

Perfecte service

Perfect geholpen en ook toen ik er niet uitkwam keurig geholpen via de telefoon

Over BIBO Fashion

BIBO Fashion bestaat 12,5 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!