kwalitatieve string/jock

mooi erotisch ondergoed. Jammer alleen dat vaak bij dit ondergoed voor een ' punt ' zit ipv strak om je juwelen.

Vlotte levering met altijd een kaartje erbij

Very good

Fast, previce, free calendar(as per free Promotion) , but No free cockring as per First order...

Wederom super service! Snel Al vaker besteld Aanrader!!!

Uitstekende service!

Meerdere keren heb ik al bij Bibo besteld. Soms krijg je er een leuk extraatje bij, maar altijd krijg je snelle en goede service. Via de mail heb je makkelijk contact als je vragen hebt en word je snel geholpen. Helemaal top dus!

Uitermate tevreden

Eenvoudig bestellen op de website, en als je snel geleverd

Retour beleid valt tegen

Één artikel terugzenden vanuit België is voor eigen rekening. Ik betaalde op mijn bestelling van meer dan 50 euro ook al eens 5€ verzendkosten, en om een artikel te retourneren betaalde nog een 15€. Dit weerhoudt me ervan om in de toekomst nog iets te bestellen

Beste Piet, Bedankt voor je beoordeling. Voor ons is het niet mogelijk om gratis te versturen naar België onder de €50,-. Boven de €100,- is het gratis. Je kunt 1 artikel ook retour sturen als brievenbuspost, dit is een stuk goedkoper. Met vriendelijke groet, Luut BIBO Fashion

Top webshop!

Al jaren lang onze vaste store, Met zorg en aandacht verpakt , en altijd iets leuks om te bekijken! Thanks Luut !!

Leuke collectie en vlotte levering

Bibo heeft een mooie collectie met mooie merken. De service is goed en de levering vlot.

Zeer snelle, correcte en verzorgde levering.. top kwaliteit!!

Heel mooie tanktops. Topkwaliteit... Zeer tevreden. Weer een tevreden klant meer!!! Bedankt, Grtn Gregory

Zoals altijd top!

ZOals steeds een leuk aanbod aan correcte prijzen en snelle levering!

Goede kwaliteit met de juiste pasvorm en snelle levering

Zeer aangenaam

Ruime keuze en snelle levering

altijd correct!!

een klein dingetje , de nieuwe kalender val in het niet bij 2022 sorry

In goede handen.

De webshop heeft een groot assortiment en klantenservice is enorm begripvol en vriendelijk.

super goed,

Snelle levering, goede kwalitijd. Zeer tevreden.

Zeer goede service!

Bestelling zoals altijd snel, correct en vriendelijk bezorgd! Top!

Zeer goede service, snelle levering

De levering van de producten was erg snel, goed en de service was super. De eigenaar is pro-actief en handelt snel. Top service, mooie producten en zeker de moeite waard om te bestellen!

Bibo Fashion is nu typisch een onderneming/winkel die weten wat service betekent!

Supersnelle levering, of antwoord op mails en de service is vakkundig, vriendelijk en zeer klantgericht……..kunnen de grote winkelketens nog altijd iets van leren!!

Pakje was niet aangekomen na contact is dit goed opgelost

Snele levering Bij retour ook snel

Snelle levering en een leuke verrassing

Mooie producten en snelle levering,met een leuke attentie erbij van bibo

Boven standaard goed.

Perfect op de hoogte gehouden van binnenkomst van de nieuwe levering. Zelfs toen het bij de eerstvolgende levering er niet bij zat werd ik goed geïnformeerd. En zelfs met terugwerkende kracht kon ik nog gebruik maken van de actie. E-mails kwamen ook buiten kantoortijden. Dit soort dingen maken van mij een terugkerende klant.

Goede kwaliteit, goede service, goede prijzen

Op een heldere website krijg je een goed overzicht. Zoekfunctie werkt prima, goede beschrijving en duidelijke foto's. Een 1 woord prima dus!

Gave undies

Leuke keuze uit spannend ondergoed

Over BiBo Fashion

BIBO Fashion bestaat 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!