Nette afhandeling

Altijd een goede afhandeling producten zien er netjes uit!

Heel tevreden

Mooie website en veel keus

super in alle keuzes

Vlotte service en levering. Veel keus op de site.

Goed op de hoogte gehouden en prima service

Goed op de hoogte gehouden en prima service

altijd goed en naar verwachting

Een snelle bezorging en altijd een persoonlijke noot door een kaartje, leuk!!

Alles perfect

Geen enkel probleem ondervonden en snelle levering

Mijn bestelling van aussiebum kwam vrij snel aan, goed verpakt en op het juiste vermelde moment underwear was separaat verpakt. Van de pasvorm ben ik gewent dat aussiebum geweldig zit. Wel vindt ik t jammer dat je als nieuwe klant geen welkomstgeschenk krijgt zoals andere webwinkels dat doen dmv een tegoedbon! Misschien zit dat er nog aan te komen maar tot nu heb ik hier nog niks van gezien.. Al bij al krijgt deze site 5 sterren van mij. Thijs

Prachtige collectie underwear

Absoluut mooie kwaliteit, fijne afhandeling en maak vooral gebruik van de regelmatige sales...

wederom geweldig. mooie korting op fijne artikelen

Dit keer een nauwsluitende joggingpant gekocht en een mooie rode string van pump. Heerlijk comfortabel zittende pant en string. En weer snel geleverd. goed gedaan mensen van Bibo Fashion

Ze zijn geweldig

Ze komen de belofte na die ze maken en de bestellingen die ik heb gedaan zijn makkelijk en goed verlopen. Ga zo door.

Alles liep prima en snel

Bestelling ging heel makkelijk! Producten zijn zoals op foto geleverd en levering ging heel snel. Enige probleem: ik was niet thuis en pakket is in de papiervak geplaatst - die net zo makkelijk onbewust naar de prullenbak kon gaan. Dit vind ik een groot risico!

+ tevreden met aankoop mooie kwaliteit en pasvorm. - maattabel en 1 maat groter dan je normaal hebt klopte niet.

erg prettig

Zeer snel en goed bezorgd.

betrouwbaar en snel!!

De bestellingen komen over het algemeen een dag later aan. Retourneren gaat eenvoudig, wordt bevestigd en binnen paar dagen je geld terug. Ook vragen worden snel behandeld en het leuke is bij iedere bestelling zit weer een kleine verrassing :) Kom zeker bij jullie terug voor wat nieuws. Geef nooit 5 sterren want er is altijd ruimte voor nog meer verbetering maar 5,99 ster is niet te selecteren hahaha

Ruime keuze , snelle levering

Goede & snelle service

Goede shop, bestel met regelmaat. Kwaliteit producten is goed en uitstekende service.

Top service!

De slip die ik wilde was niet in mijn maat. Bij het navragen kreeg ik te horen dat deze binnenkort wel weer zou komen. Super netjes kreeg ik een berichtje toen deze weer op voorraad was! Echt fijn! Daarnaast erg mooie kwaliteit van de spullen en snel verwerkt en geleverd!

Helemaal goed

Goede ervaringen bij jullie

Fijne service, fijn persoonlijk contact. Goede collectie.

Service als altijd

Mooie undies, snel geleverd. Bedankt weer

Mooie zwembroeken

Snel geleverd en goed verpakt

Perfecte en vriendelijke service

Bij Bibo is er altijd een collectie om hebberig van te worden. Alles is sexy en mooi. De jongens zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Altijd leuke producten.

Het blijft leuk om bij BIBO een bestelling te plaatsen. Hier kan ik altijd leuke slips, strings en of jocks vinden. Zie je iets leuks? Twijfel dan niet, je hebt het ook super snel in huis.

Alles mooi op tijd en in goed overleg

Super Colllectie!

Super collectie, hele hippe mooie shirts en shorts. Snel verstuurd, en hele leuke proffesionele zaak. Aanrader.

Over BIBO Fashion

BIBO Fashion bestaat 12,5 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!