Altijd leuke producten.

Het blijft leuk om bij BIBO een bestelling te plaatsen. Hier kan ik altijd leuke slips, strings en of jocks vinden. Zie je iets leuks? Twijfel dan niet, je hebt het ook super snel in huis.

Alles mooi op tijd en in goed overleg

Super Colllectie!

Super collectie, hele hippe mooie shirts en shorts. Snel verstuurd, en hele leuke proffesionele zaak. Aanrader.

Snelle en goede service, ruime keuze

Fijn bedrijf! Ruime keuze aan artikelen, snelle verzending en (ook als er wat is) goede service.

Zo als altijd weer snel geleverd

Weer keurig verpakt en snel op het gewenste adres geleverd en er zat ook nog een kadootje in het doosje.

Top bediening

Super goed en snel geleverd

Fijne webshop met groot assortiment en snelle levering

Ik heb bij Bibi Fashion meerder bestellingen gedaan. De webshop is overzichtelijk en heeft een groot assortiment die geregeld vernieuwd. De levering is snel vaak 2 dagen na bestelling al in huis.En vaak een persoonlijke attentie bijgevoegd .

Snelle levering, ruime keus uit veel kwaliteitsproducten

Twee sets ondergoed besteld. Snel geleverd en op de site ruime keuze uit veel mooie producten. Eerder al eens besteld en tot zover niet teleurgesteld.

Hele fijne webwinkel. Koop hier graag.

Altijd tevreden

Héél fijne webshop, sexy ontdeugende collecties en topservice always!

ruim assortiment goede prijzen

Goede service, mooie producten, snelle verzending

Heel snel

Jullie zijn Topper.

Snelle en goede service

Na mijn besteding nog een tweede item besteld en in de opmerkingen gevraagd of deze nog kon worden toegevoegd aan de eerste zending, waarna ik beitel meteen een mail kreeg van Luut. Vervolgens bleek erv en gaat in de bestelde broek te zitten. Ik hier kreeg ik weet meteen antwoord op mijn mail en binnen een paar dagen en nieuwe broek. En de verzendkosten werden vergoed. Kortom, vlotte, goede en fijne service

Leuke producten, goede service

Snelle bezorging, uniek aanbod voor Nederland

goede merken, duidelijke website en correcte levering

Het aanbod van merken (en stijlen) is goed en divers en de website van Bibifashion is duidelijk. Qua levering houden ze zich ook aan hun belofte dus helemaal prima.

Service top

Bekijken, klikken bestellen, betallen, een wachten tot het thuis aan komt, wat ook binnen de verwachte lever termijn is. Dus kort top service.

Zoals altijd, snel en correct geleverd. Bedankt wederom !

Snel, betrouwbaar en persoonlijk

Snelle reactie op mijn vraag. Topservice!

topper

de service en advies die Luut aanbied is geweldig, ik hoef nooit iets retour te zenden.

ik heb voor de eerste keer besteld maar snelle levering en als je met vragen zit er word altijd netjes op geantwoord en de onderbroeken zitten lekker is goed kwaliteit stof ik zou zeggen ga shoppen allemaal hier

Vlot snel en goed

Vlot snel en goed

Altijd goed

Snel, goede kwaliteit, leuke aanbieding.

Goed verzorgd

Over BIBO Fashion

BIBO Fashion bestaat 12,5 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!