Prima website duidelijke omschrijvingen

Altijd super snel en betrouwbaar!

Altijd super leuke spullen en betrouwbaar!

Snel en secuur.

Er wordt meteen werk gemaakt van je bestelling.

Snelle reactie en super snelle actie

Bij vragen werd en snel gereageerd en meegedacht naar en een oplossing. Oplossing ook zeer snel gerealiseerd. Top

Fijne webshop met top service!

Fijne webshop met breed assortiment die je elders in NL niet (snel) vindt. De maten zijn iets kleiner dan in NL, dus ik had eerst alles te klein besteld, maar met het terug sturen stond binnen no-time het geld weer op mijn rekening en ik kon een nieuwe bestelling met een maatje groter daardoor weer snel plaatsen. Dank!

Servicegericht bedrijf!

Geweldige contactmogelijkheden! Snel en goed verzonden.

Snelle levering. Geweldige kwaliteit. Zit uitstekend.

Vlug leverbaar

Zeer goede kwaliteit en snel leverbaar

Goede service en snel geleverd

Ik had een vraag of een bepaalde maat nog op voorraad kwam. Deze werd per e-mail zeer snel beantwoord. Voor de rest snel geleverd en kwaliteit was top.

Uitstekend zoals altijd !

Wat kan je nog meer verwachten als alles perfect verloopt :-)

Top Service!

Top Service!

Mooie producten en zeer snel en juiste levering

Perfecte kwaliteit en service

Wederom een perfecte ervaring. Zelfs mijn verzoek voor een brievenbuspakket werd uitgevoerd

Super fijne service.

Bibo werkt super makkelijk. Snelle verzending en altijd een persoonlijk kaartje erbij meegestuurd.

Vlotte leveringen. Mooie merken hebben ze. Ben iedere x 100% tevreden

Mooie producten en supersnelle levering.

Fijne kleding, blijft mooi na wassen.

Zeer snelle service en communicatie

Bij iedere bestelling werd er zeer snel actie ondernomen. Ook als er vragen gesteld werden per mail was het antwoord snel en vriendelijk.

Uitstekend.

Klantvriendelijk zoals altijd,snelle levering,een wereld aan keuze,raad het iedere man aan.

Snelle levering, echter verkeerde transporteur

Ik zou alles al binnen moeten hebben ,is ook bevestigd echter niet geleverd.

TOPbedrijf

Iedereen kan “underwear”verkopen maar Luut en zijn collega’s doen dit met passie. Snelle communicatie indien nodig, snelle levering en ontving, per omgaande, een bedrag teruggestort op mijn bankrekening. Bij het openen van het pakket bleek het te gaan om een Valentijns korting. Zo doe je dus zaken!!! Dus wil je lekker in je broek zitten…koop dan bij BIBO Fashion!!!

Super serves

Altijd keurig geleverd en super serves

Fijne service

Ik heb goede en fijne service en altijd op tijd de verzending

Alles goed mooie kwaliteit

Addicted

Zeer tevreden over de snelheid van de levering van Nederland naar Frankrijk. Beveilig een discrete verpakking met trackingupdates. Maatvoering van de kleding was correct en past erg goed. Cockring van Oxballs is geweldig en comfortabel om de hele dag te dragen. Bedankt voor de meegeleverde cadeaus bij mijn bestelling.

Top, snel geleverd

Top, snel geleverd

Hanenburch 22

9298VS Kollumerzwaag

Over BIBO Fashion

BIBO Fashion bestaat 12,5 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip onder mannen. Wat ooit begon met een winkel in Tilburg is BIBO Fashion nu dé online webshop voor heren die op zoek zijn naar sexy herenkleding. Het aanbod is uniek voor Nederland: door de uitstekende relaties met (wereldwijd) de meest trendy kledingmerken, is en blijft BIBO Fashion toonaangevend binnen het segment sexy mannenkleding. In onze webshop vind je voor ieder wat wils, of je nu op zoek bent naar een sexy outfit voor een clubnight, een unieke zwemshort voor op vakantie of kwalitatief hoogwaardig en trendy ondergoed waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt. Met een zeer ruime keuze uit verschillende merken (o.a. ADDICTED, ES Collection, aussieBum en PUMP!), stijlen, kleuren en maten zal jij zeker vinden wat je zoekt. Duizenden mannen gingen je al voor!