snelle afhandeling

Goede service en snelle afhandeling

Mijn ervaring bij de echtscheidingswinkel was dat ze open stonden voor vragen en hier wordt ook naar geluisterd. Ze denken mee met oplossingen als je hier niet uit komt en geven goede adviezen.

Alles goed geregeld

Vlot en snel geregeld prima

Het is allemaal netjes en vlot afgehandeld

Bij vragen netjes een telefoontje of mail. Zelf ook bij vragen netjes beantwoord

Perfect!

Heel erg fijn geholpen! Vriendelijk personeel en snelle afhandeling!

Snel en duidelijk geholpen

Door via de site een vraag te stellen ben ik gelijk terug gebeld .Fijn zo snel en prettig antwoord te krijgen op je vraag. Dank je wel .

Niet slecht ik vind het redelijk

Ging snel heeft goeie informatie gekregen

Een goede begeleiding met de juiste expertise.

Zeer goed.

Alles vlot en correct geregeld.

Alles vlot en correct geregeld

Wat geregeld moet worden, wordt ook daadwerkelijk wel geregeld, maar ik vond het contact erg onpersoonlijk en soms zelfs onvriendelijk. Daarnaast vond ik het heel raar dat er contact werd gezocht met mij voor iets mbt de bankrekening van mijn exman. Het was bij de eerste aanvraag al duidelijk dat hij op die rekening door zou gaan en dat ik uitgeschreven was. Toch werd ik gebeld én, toen bleek dat ik niet bij de gevraagde gegevens kon, werd mij gevraagd om contact met hem te zoeken om de gevraagde gegevens op te laten sturen naar de echtscheidingswinkel. Wij hadden geen vechtscheiding, dus ik heb dit inderdaad aan hem gevraagd... maar dit is jullie werk toch?

Duidelijk, behulpzaam, informatief

Ik ben keurig geholpen, ging ook allemaal vrij snel. Begripvol en meedenkend

Gewoon goed

Erg netjes en accuraat. Je weet precies wat er nog moet en gaat gebeuren. Goede terugkoppeling en advies.

Goede en snelle afhandeling.

Het enige nadeel in mijn geval is: Als je heel veel werkt om een schuld af te lossen wordt dat je aangerekend in het bedrag dat je moet betalen voor je scheiding.

Wordt niet goed gekeken naar aangeleverde informatie

De meerwaarde van de echtscheidingswinkel bij dit traject is mij niet duidelijk geworden. Zeker als ik kijk naar de kosten. Er werd onnauwkeurig gewerkt waardoor wij veel fouten uit de stukken moesten halen. Daarnaast werd er niet goed gekeken naar de aangeleverde informatie. En werd deze verkeerd geïnterpreteerd. Ook vroeg men meerdere keren om stukken die al ingeleverd waren. Wellicht was het beter geweest om een gezamenlijk gesprek te plannen om de stukken toe te lichten. De voortgang van de scheiding moesten wij zelf bewaken, ook na meermalen aangegeven te hebben dat we het graag voor een bepaalde datum rond wilde hebben. Verder wel vriendelijk en er wordt zo neutraal mogelijk gekeken naar beide partijen.

Bedankt voor uw reactie. Deze zullen wij intern ter harte nemen. Zonder inhoudelijk in te kunnen gaan op uw situatie, wil ik nog wel aangeven dat u beiden verkeerde in een zeer bijzondere situatie met ook een zeer bijzondere oplossing. Dit verklaart dat wij ook vaker hebben verzocht om nadere stukken, die soms wel aanwezig waren, maar waarbij sommige details ontbraken. Meerdere juristen hebben u beiden geholpen om toch de afspraken passend op schrift te krijgen. Dus extra jammer dat u de dienstverlening zo ervaart. Verrassend is, dat u nu achteraf aangeeft dat u nadere toelichting wilde geven in gezamenlijke gesprekken. Hiertoe bent u meermalen uitgenodigd, maar u gaf (toen) aan dat u dat niet wilde. Tenslotte merk ik op dat de scheiding tijdig tot stand is gekomen, zoals door u beiden verzocht, ondanks de vakantieperiode en een lagere bezetting op ons kantoor.

Heel goed geholpen zou het zo aan bevelen

Een Heel goede service en klant vriendelijk heel goed ervaring mee gehad

Snel geregeld

Ik vind dat ik goed geholpen ben met de scheiding. Je moet wel veel zelf aanleveren maar alles wat onduidelijk is wordt goed uitgelegd en ze zijn onpartijdig en netjes. Je vragen worden meteen beantwoordt. Ook de begeleiding tijdens de gesprekken samen die al zo ongemakkelijk waren vond ik heel professioneel. Ondanks een moeilijke periode uit mijn leven ben ik blij dat dit nare gedeelte goed en snel geregeld is.

Snel, menselijk en accuraat

Zeer snel geregelde echtscheiding, soms te snel voor mijn gevoel. Gelukkig werd rekening gehouden met gelijke rechten voor man en vrouw en eerlijke verdeling inkomen en goederen.

Alles ging volgens afspraak en redelijk op tijd.

Ongevraagd werd advies gegeven waar we toch wel blij mee waren.

Positieve ervaring met de echtscheidingswinkel.

Ik heb snel en duidelijk een antwoord gekregen op mijn vraag.

Je krijgt handvaten maar je moet toch zelf oplossingen bedenken.

Ik had meer concretere begeleiding verwacht. Met drie advocaten gesproken. Laatste advocate was wat meer doortastender. Hiermee kwamen we dan ook verder.. Uiteindelijk ben ik tevreden met het behaalde resultaat.

Prima begeleiding en voor 100% klantvriendelijk.

De echtscheidingwinkel heeft mij begeleid van het begin tot het einde van mijn scheiding.

goed, duidelijk en makkelijk

alles ging soepel en makkelijk

Goed geholpen

Met een malig gesprek allees geregeld.

Hebben ons super geholpen

Een goede en voordelige manier om een van de moeilijkste dingen te regelen in ons leven maar op een top manier gedaan