Prima en duidelijk antwoord op mijn vraag!

Prima en duidelijk antwoord op mijn vraag!

Het proces is heel duidelijk en bij vragen was er altijd hele goede bereikbaarheid via de telefoon. de scheiding eind januari aangevraagd en begin april hetzelfde jaar ingeschreven bij de gemeente. Dat noem ik nog eens scheiden zonder zorgen! Als je dan toch gaat scheiden, raad ik de echtscheidingswinkel zeker aan. Het is al moeilijk genoeg, maar zij helpen ontzorgen!

goed, gemakkelijk geregeld

goed, gemakkelijk geregeld

Goeie service

Goeie service en fijn contact

Alles is prima verlopen

Het gehele proces is goed verlopen.Alleen er is een enkel moment geweest dat we een stukje communicatie misten over dat iets langer zou duren.

Dankbaar voor goede ondersteuning.

Ik ben zeer vriendelijk en prettig geholpen, tijdens het hele scheidingsproces.

Zorgvuldig en snel

Onze procedure verliep vlot. Dankzij de echtscheidingswinkel is alles goed en snel geregeld. Binnen twee maanden was onze scheiding rond.

Ik ben tevreden over de echtscheidingswinkel

Wij zijn goed geholpen door jullie. Duidelijk en snel konden we dit afhandelen. Jullie zijn vriendelijk. Bedankt voor de goede zorg.

Slechte communicatie

Na een fout van een medewerker zijn onze papieren naar een fout adres gestuurd waardoor er nu bij vreemde al onze gegevens liggen. Eenmaal toen alles rond was reageerde ze nergens meer op en negeerde ze onze mails. Ja, fijn dat alles geregeld is. Maar afgehandeld, nee.

Spijtig dat u zo reageert. U had gewoon ons normale postadres kunnen gebruiken en dan was er niets aan de hand. De door u toegezonden post is teruggekomen en niet zoekgeraakt. Desondanks heb ik u €25,- terugbetaald als vergoeding voor de extra postzegels. Hierover is herhaaldelijk contact geweest en aan u is gevraagd of het verder zo goed was, hetgeen u bevestigde. Verder is uw dossier extreem bewerkelijk geweest, met meer dan 150 email en briefwisselingen, alles voor een laag vast bedrag. Al uw berichten zijn meestal dezelfde dag beantwoord. Wij begrijpen niet waarom u ontevreden bent. Telefonisch kunnen wij u niet bereiken. Wellicht wilt u ons aangeven, hoe wij dan wel aan uw verwachtingen hadden kunnen voldoen? Met vriendelijke groet, Bart Appels

Goede inhoudelijke adviezen en ondersteuning bij de hele afwikkeling

Proces wordt van begin tot eind zorgvuldig en duidelijk begeleid. Prettig is dat je de diverse stappen in je eigen tempo kan zetten.

Prima service en luisteren naar wat de klant wilt

Prima ervaring

Prima afhandeling

Snel antwoord op vragen, duidelijk in communicatie

Niet echt tevreden, sommige komen niet echt professioneel over

Er waren dingen, die ik minder heb ervaart, niet echt tevreden van de begeleiding, heel veel dingen moet je zelf doen, verleidelijke informatie, ik vond ze niet echt professioneel. Wel een prima firma, als je alles in order hebt, alles is akkoord en niet te veel hebt om te verdelen. Dan gaat het alles snel en makkelijk.

Als u de echtscheiding aanvraagt, moet er inderdaad veel zelf worden gedaan. Er zijn nu eenmaal best een hoop stukken van u beiden nodig om de scheiding rond te maken. Ook veel afspraken moet u uiteindelijk samen zelf maken. Zijn er andere specifieke zaken aangaande de begeleiding die u (alsnog) verbeterd wil zien? Dan kan ik kijken wat wij voor u kunnen doen om u alsnog goed te kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Bart Appels.

Snelle afhandeling

Leuk personeel!! Ik voel me goed geïnformeerd

Wist uit ervaring dat dit snel en goed geregeld zou worden.

Voor de 2e keer van dezelfde man gescheiden. Nu waren de kinderen echter een stukje ouder zodat het ouderschapsplan anders verliep.

Gemakkelijk

De communicatie was vrij helder, alles werd vlot geregeld. Alleen na inschrijving van de gemeente moesten we nu een tijdje zelf mailen of dat nu al is gebeurt was.

niet geheel onpartijdig

mijn ervaring was dat er vooral werd gekeken naar de vrouw en haar belangen maar weinig naar de belangen van de man. er waren veel ontwijkende antwoorden. er werd niet actief meegedacht over het probleem dat een van de partijen fysiek niet in staat was om een handtekening te kunnen zetten. mijn gevoel was dat wij het samen moesten oplossen en dat jullie dat dan opschrijven. ipv een bemiddelende en adviserende rol.

Jammer dat u dit zo heeft ervaren en dat u na afloop uw bezwaren pas kenbaar maakt. De behandeling van uw echtscheiding is langdurig geweest, arbeidsintensief en ook zeer bijzonder verlopen, gelet op de kwetsbare positie waarin uw ex-partner verkeert. Daarom zijn wij herhaaldelijk naar het verzorgingshuis geweest, waar dan moeizaam toch overleg met u beiden plaatsvond. Dit is gedaan zonder extra kosten in rekening te brengen. Verder is de verdeling en de alimentatie uiteindelijk neutraal vastgesteld volgens de wet en de richtlijnen die ook de rechtbank hanteert. Echter begrijp ik wel degelijk dat u dit als onrechtvaardig heeft ervaren. U heeft echter veel geld bespaard, door niet twee advocaten in te schakelen.

Goed geregeld

Is de eerste en laatste keer dat ik jullie nodig heb. Bedankt!!!

Snel en vriendelijk

Snelle antwoorden snel gereageerd correct afgehandeld

Duidelijke uitleg van de te gane stappen omtrent de echtscheiding.

Goede website, deskundige medewerkers en alles prima geregeld.

Veel gemak gehad van de uitgebreide informatie op de website. De medewerkers zijn deskundig en werken efficiënt. Verbeterpunt: vaak wisselende contactpersonen, 1 vaste persoon zou ik prettiger hebben gevonden.

Snel,professioneel, niet teveel gedoe

wanneer je een ongecompliceerde scheiding wilt zonder teveel gedoe aan het juiste adres.

Dit is ook een snelle manier van communiceren

Correct, vriendelijk, recht door zee. Bekommerd om beide partijen.