Snel geregeld

Ik vind dat ik goed geholpen ben met de scheiding. Je moet wel veel zelf aanleveren maar alles wat onduidelijk is wordt goed uitgelegd en ze zijn onpartijdig en netjes. Je vragen worden meteen beantwoordt. Ook de begeleiding tijdens de gesprekken samen die al zo ongemakkelijk waren vond ik heel professioneel. Ondanks een moeilijke periode uit mijn leven ben ik blij dat dit nare gedeelte goed en snel geregeld is.

Snel, menselijk en accuraat

Zeer snel geregelde echtscheiding, soms te snel voor mijn gevoel. Gelukkig werd rekening gehouden met gelijke rechten voor man en vrouw en eerlijke verdeling inkomen en goederen.

Alles ging volgens afspraak en redelijk op tijd.

Ongevraagd werd advies gegeven waar we toch wel blij mee waren.

Positieve ervaring met de echtscheidingswinkel.

Ik heb snel en duidelijk een antwoord gekregen op mijn vraag.

Je krijgt handvaten maar je moet toch zelf oplossingen bedenken.

Ik had meer concretere begeleiding verwacht. Met drie advocaten gesproken. Laatste advocate was wat meer doortastender. Hiermee kwamen we dan ook verder.. Uiteindelijk ben ik tevreden met het behaalde resultaat.

Prima begeleiding en voor 100% klantvriendelijk.

De echtscheidingwinkel heeft mij begeleid van het begin tot het einde van mijn scheiding.

goed, duidelijk en makkelijk

alles ging soepel en makkelijk

Goed geholpen

Met een malig gesprek allees geregeld.

Hebben ons super geholpen

Een goede en voordelige manier om een van de moeilijkste dingen te regelen in ons leven maar op een top manier gedaan

prettig geregeld

alles via mail, goed geregeld.

In zeer korte tijd antwoord op mijn vraag

Goed en snelle reactie

Heldere uitleg

Op mijn vraag kreeg ik uitgebreid antwoord waar ik ook wat aan heb

Netjes alles afgerond en geregeld

Netjes geholpen met alles en goed geregeld . Vooral in een periode waar het niet soms makkelijk was is het fijn dat je goed word geholpen.

Snel en duidelijk

Mijn ervaring is dat het laagdrempelig was om de vraag te stelen. Gezien er geen kosten aan verbonden zijn . De vraag werd snel beantwoord zeer tevreden

Altijd bereikbaar voor vragen

Vanaf het moment dat wij een afspraak wilde maken, en dit kon snel, gewoon altijd bereikbaar én altijd antwoord. Als de juiste persoon niet aanwezig was werden we altijd teruggebeld. Alles netjes, duidelijk en snel afgehandeld.

snelle, informatieve beantwoording.

Uiteraard kunt u niet de keuze voor mij maken, maar dank voor uw toelichting. Inmiddels heb ik mijn keuze gemaakt: wettelijke verevening.

Positief. Antwoord op mijn vraag kwam binnen 24uur

Korte vraag over de herberekening van kinderalimentatie bij de geboorte van een kind uit een nieuwe relatie werd duidelijk beantwoord.

Prima snel en duidelijke feedback

Goed en antwoord gekregen.

Snel en kundig advies

Ivm een noodsituatie aangaande een echtscheiding een prangende vraag neergelegd. Deze werd zeer snel beantwoord tot grote tevredenheid! Zeer prettig!

Duidelijke en snelle service!

Goede ondersteuning gegeven met onderbouwing. Bedankt!

Helder dus duidelijk en vriendelijk geholpen

Helder en vriendelijk geholpen !

Snelle reactie....

Fijn dat er zo snel gereageerd wordt op mijn vraag.

Super snel en duidelijk antwoord gekregen

Flut

Krijg geen duidelijk antwoord, wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Jammer dat u dit zo ervaart. Uw vraag hebben wij beantwoord, maar ik begreep dat u niet tevreden bent met het antwoord (ook al is deze juist). Als u partneralimentatie afkoopt met de overwaarde van de woning, dan heeft dat fiscale consequenties. Daar kunnen wij niets aan veranderen. Een fiscalist kan u wellicht verder helpen, maar als het een constructie is om de fiscus te misleiden, dan loopt u een risico op naheffing en boete.