Professioneel

Goed overleg en snelle afhandeling.

Goed uitgezocht alles is niet eenvoudig

Echtscheiding is niet mijn ding, had liever doodgegaan. Maar zo op afstand , is heel goedgedaan. Ben er zeer tevreden over

Snelle actie, afstandelijke bejegening

Bij vragen is de Echtscheidingswinkel goed bereikbaar en wordt er snel gehandeld als dat nodig is. Jammer vond ik dat in de communicatie een enkele medewerker zich defensief opstelde, terwijl ik een persoonlijke vraag stelde. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik me moest verdedigen, terwijl dat helemaal niet paste bij de vraag die ik had.

Maken iets moeilijks toch wat makkelijker

Denken neutraal met je mee, makkelijk bereikbaar, heldere uitleg

makkelijk van huis uit te regelen

Prijs ligt erg hoog, meer dan 2000 euro betaald voor 1 beeldgesprek en paar keer aanpassen convenant

Alles is correct afgehandeld

Hoewel alles prima geregeld is, had ik aan het begin van het traject wat persoonlijk contact wel fijn gevonden. Even een telefoontje om je persoonlijke situatie en wensen uit te leggen. Alles per email is toch wel erg onpersoonlijk, hoewel het uiteindelijk wel allemaal goed en snel geregeld is. Het enige persoonlijke contact was bij de uiteindelijke ondertekening van het convenant.

Onze tarieven zijn all-in zodat u zonder beperking ons veel vaker had kunnen (video-)bellen. Iedere werkdag tot 22:00 uur en ook in het weekend tot 17:00 uur kunt u ons daarvoor bereiken. Ik merk op dat er tijdens het begin van het werk wel telefonisch overleg is geweest en ook aan het einde. Niet al onze klanten stellen prijs op regelmatig telefonisch en/of video overleg en zijn eerder tevreden met email contact. Het blijft een persoonlijke voorkeur.

Klantvriendelijk, vlot, accuraat, soms is extra aandacht vragen lonend en voorkomt misverstanden

Prettig en adequaat opererend bureau waarbij het doorvragen op hun mogelijkheden in de verschillende fases van het (voor mij als leek meestal onbekend maar altijd spannende) proces soms lonend kan zijn om misverstanden te voorkomen er ervoor te zorgen dat zaken eerder in een versnelling komen. Het hele proces blijft uiteindelijk toch je eigen verantwoordelijkheid. Zeer prettige, sympathieke en (niet onbelangrijk aspect in een dergelijk, meestal, emotioneel proces) geduldige fijne advocaat met verstand van zaken.

Vriendelijk algemene kennis ruimvoldoende aanwezig maar specialistische kennis niet.

Onze scheiding was gebaseerd op een speciale constructie, eigendom huis uitruilen tegen partneralimentatie. Dit is een fiscaal aangelegeheid en dat werd niet goed begrepen/begeleid door onze advocaat. Zelfs na inschakelen van een fiscaal advocaat, die hiervoor een notitie + tekst voor het convenant had opgesteld, hadden we nog steeds discussie aangaande de inhoudelijkheid hierdoor hebben wij uiteindelijk nog veel kostbare tijd besteed/verspilt. Al met al is alles goed verlopen en denk dat de Echtscheidingswinkel weer veel heeft opgestoken van deze case. Aanbevelen: Ja, maar.... Als je een speciale constructie wil dan eerst vooraf goed bespreken of dit door de Echtscheidingswinkel geboden kan worden. Alle standaard cases geen probleem.

Het klopt inderdaad dat wij niet zomaar meewerken aan het optuigen van bijzondere constructies met de daarbij komende risico's die voor ieder van u ook verschillend kunnen uitwerken. Omdat wij voor u beiden optreden, waren wij genoodzaakt meermalen de kwestie met u beiden te bespreken. Ik begrijp dat u dit nu ziet als verspilde tijd, maar zorgvuldigheid en balans in de onderlinge verhoudingen zijn minstens zo belangrijk. Een van beiden moet niet later spijt krijgen van de gemaakte afspraken, die na de scheiding meestal niet meer te herstellen zijn.

Fijne service op 1 centrale plek

Goed bereikbaar en fijn dat alles vanaf thuis geregeld kan worden, met de juiste ondersteuning.

Netjes geholpen

Snel antwoord

Uitstekend!!!!!

Zonder dat ze er een vergoeding voor vragen heb ik snel en professioneel een antwoord gekregen op een moeilijke en voor mij zeer belangrijke vraag. Zelf heb ik online urenlang zitten speuren naar een antwoord, en dit niet kunnen vinden. Ik zou het volste vertrouwen in hun hebben als ik nogmaals professionele hulp nodig zou hebben. Dank jullie wel!

Veel geduld en goede begeleiding

Echtscheiding duurde lang maar de advocaat was geduldig en behulpzaam. Goed bereikbaar en snelle communicatie.

Persoonlijk en snel

Vanwege aankoop nieuwe woning was het van belang onze scheiding zo snel mogelijk te regelen en de Echtscheidingswinkel heeft ons hier heel prettig bij geholpen. Alle stappen zijn overzichtelijk en wanneer je zelf je steentje bijdraagt met snelle aanlevering van de stukken die de advocaat nodig heeft, dan kan het ook allemaal snel. Elk telefoontje of mailtje wordt snel, persoonlijk en heel vriendelijk opgepakt. Wij kozen ervoor beiden dezelfde advocaat te nemen en daar hebben we zeker geen spijt van. Echt heel fijn want een scheiding op zich is al lastig genoeg.

Snel en duidelijk geregeld

Mits beide mee eens zijn kan het snel worden geregeld.

Wat een fijne service in lastige tijden!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik echtscheidingswinkel erg kan aanbevelen, ze zijn professioneel, duidelijk, snel , super bereikbaar en nooit in de wacht gezet en prettige mensen om mee te communiceren......in 1 woord "fantastisch" in toch al moeilijke tijden! Bedankt voor jullie hulp

Redelijk goed.

Door het corona virus was het moeilijk contact te hebben maar dat is dóór hun goed opgepakt.

Altijd goede communicatie geweest per email en telefoon. Uitstekend geholpen vanaf dag 1. Alles is netjes begeleid tot de laatste dag. Dank jullie wel nogmaals!

Alles erg netjes en duidelijk, bedankt.

Zie boven, duidelijker kan niet.

Kort maar krachtig, to the point

Kort maar krachtig, to the point Ook omdat we niet ruziënd uit elkaar gaan.....is het m.i. een proces dat vlot gelopen heeft.

Communicatie met de echtscheidingswinkel was perfect,gesprek met Bart Appels was schandalig.

Hoewel mijn ex-vrouw zeer duidelijk was dat ze geen partneralimentatie,de helft van mijn spaarrekening en pensioen wilde, bleef Bart Appels tot minstens 5 keer toe aandringen om het wel te doen. Dat was niet adviseren en of attenderen maar doordrammen! Toen hij op een gegeven moment zei dat het niet alleen een ''feestje'' voor mij hoefde te worden verloor hij mijnsinziens compleet zijn neutraliteit als onze gezamelijke advocaat. Een scheiding is een ingrijpende gebeurtenis,hoe heeft die man het in zijn hoofd gehaald om het over een ''feestje'' te hebben!!!??

Uw reactie kan ik mij geheel voorstellen! Tijdens het overleg met u beiden had ik het woord "feestje" niet moeten gebruiken, waarvoor mijn excuus. Ik had een ander woord moeten gebruiken om duidelijk te maken dat bepaalde keuzen in het nadeel van een van u beiden zouden uitpakken. Deze meldingsplicht van benadelingen behoort overigens tot de kerntaak. In een scheidingssituatie worden vaak financiële keuzen gemaakt, op basis van emotie. Hiervan kan je na de scheiding spijt krijgen, maar dan is het niet meer herstelbaar. Om u beiden te behoeden verkeerde keuzen te maken, wordt daarom bewust herhaaldelijk gewezen op een bepaald nadeel. Ik begrijp dat u hiervan niet gediend was, maar het gaat hier tevens om het belang van uw aanstaande ex-partner.

Heel goed en netjes geholpen

Duidelijk en netjes geholpen waarvoor veel dank

een snelle afwikkeling van de procedure

Doordat mijn ex-partner en ik samen goed afspraken konden maken, is de online manier van het afhandelen van onze echtscheiding ons prima bevallen. Er was een duidelijk communicatie en het proces is snel en soepel verlopen.

Snel en duidelijk

Alles verliep goed. Het was snel en duidelijk.

Heel behulpzaam!

Ik vond deze advocaten bureau heel goed, ze luisteren goed naar je en geven je zoveel informatie over de procedure van de scheiding. Ze geven aan waar je rechten op heb, kortom ik ben zeer tevreden over Echtscheiding bureau!

Duidelijk

Afhandeling ging goed en correct