Goede directe hulp

Vrijwel direct antwoord gekregen op mijn vraag. Daarna ook nog vervolgvragen gesteld en ook hier werd snel op gereageerd.

snel en duidelijk antwoord op mijn vraag

Ik had een vraag over alimentatie en heb daar de volgende dag al een helder en duidelijk antwoord op gekregen.

Is een antwoord waar ik niet veel mee kan

Ik heb volgens mij heel duidelijk de vraag gesteld wat ik moet betalen. Ik weet zelf wel dat ik de helft moet afstaan voor de tijd dat ik getrouwd ben geweest. Simpele vraag is wat ik moet betalen, niet de stelling erbij, als er verevening heeft plaatsgevonden of dat er een andere verdeling plaats kan vinden.

Super geholpen

Alles is hem vlot verlopen

Snel en een vast bedrag

alles was duidelijk en snel geregeld

Wordt netjes op de hoogte gehouden

Dat ze contact opnemen, zodra er veranderingen zijn.

Ging weinig van uit, zeer afwachtend, liet ons het zelf uitzoeken, regelen enz

Makkelijk geld verdienen zo

Inmiddels had ik met u telefonisch overleg. Het dossier heb ik met mijn collega's nagelopen en de klacht intern besproken. Hieruit bleek niet dat er fouten waren gemaakt, of dat er andere dingen niet juist waren. Ik begrijp met name dat u andere verwachtingen had met betrekking tot de begeleiding. Dit kan ik moeilijk plaatsen, omdat wij juist veel contact hadden en wij werken met onbeperkt advies zonder extra kosten. Achteraf gezien had u dus veel meer gebruik kunnen maken van telefoon, email of extra mondeling overleg. Graag had ik eerder geweten dat u ontevreden was, dan hadden wij nog wat kunnen doen voor u beiden. Mocht u hierover nog verder vragen hebben, dan verneem ik dat graag. Tenslotte merk ik op dat als u een klacht wenst voor te leggen aan derden, u gebruik kunt maken van de Geschillencommissie Advocatuur.

Duidelijk en efficient

Ik ben helemaal niet thuis in deze materie, dus mijn ex heeft alles opgestart en dat heb ik daarna doorgenomen. Om veel narigheid te voorkomen heb ik een aantal zaken zoals verdeling van de waarde van de auto's en inkomen maar voor lief genomen.

Ik heb iets aan dit antwoord!

Met het antwoord kan ik iets mee, al ben ik altijd enigszins terughoudend omdat het (nog) niet tot een echte zaak is gekomen waarvan de uitkomst mij nog kan bevreemden...

Goede ervaring

Na een vraag gesteld te hebben over de kinder alimentatie keurige mail ontvangen met een verhelderend antwoord.

fijn geholpen

Altijd goed bereikbaar,zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen vraag is teveel.

heel veel geduld

door allerlei omstandig heden , heeft het ongeveer 7 jaar geduurd, dit was allemaal onze schuld. maar ze zijn altijd geduldig gebleven en hebben ons uitstekend geholpen.

Super goed afgehandelde scheiding en goed bijgestaan in woord en daad

Hele goede advocaten wie luisteren naar de client

Duidelijk, snel en goed geholpen.

Ik wist niet waar te beginnen met een scheiding aanvragen . Hier werd ik goed geïnformeerd, alles was duidelijk en had ik alsnog een vraag kon ik altijd bellen of mailen . En redelijk snel kreeg je antwoord of werd je terug gebeld .

Snel en deskundig

Dezelfde dag dat ik een mail had verstuurd met mijn vraag werd ik al gebeld met een zeer uitgebreid en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Dienstverlenend, adviserend en praktisch.

Hoewel een echtscheiding niet iets is wat je zomaar doet, vond ik het prettig dat Bart regelmatig belde en advies gaf in het verloop van het proces. Achteraf had ik het wél prettig gevonden als er tijdens de procedure één verplicht moment is dat je elkaar ontmoet. Nu is het contact alleen telefonisch en via de digitale snelweg verlopen.

Duidelijk en snel.

Mijn ex-man en ik wisten precies hoe en wat, dat maakte dat de scheiding zonder problemen verliep. De mail contact was snel en duidelijk.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden, het is allemaal snel en goed gegaan

goed en snel af gewerkt

samen werking was goed een 7

Formeel en vastomlijnd proces

Er is duidelijk omschreven en gestructureerd hoe het proces loopt. Vanwege Corona werd er flexibiliteit geboden om te kunnen videobellen. We hebben veel zelfstandig opgelost en geregeld. Soms was er verschillende informatie, tegelijkertijd is dat begrijpelijk als er meerdere mensen in een team werken en alles werd netjes opgelost.

Goed geregeld

Goed advies en soepele afwikkeling van alles

Uitstekend!

We zijn goed geholpen, voorzien van duidelijke communicatie en afhandeling. Zeer fijne mensen die hun werk met plezier doen.

Snelle behandeling

Niks om aan te merken. Desondanks alles op afstand geregeld wordt, kan ik wel zeggen dat alles zeer soepel en snel was afgehandeld. Een vooraf afgesproken vast tarief heb ik ook heel fijn ervaren.

Prima en duidelijk antwoord op mijn vraag!

Prima en duidelijk antwoord op mijn vraag!

Het proces is heel duidelijk en bij vragen was er altijd hele goede bereikbaarheid via de telefoon. de scheiding eind januari aangevraagd en begin april hetzelfde jaar ingeschreven bij de gemeente. Dat noem ik nog eens scheiden zonder zorgen! Als je dan toch gaat scheiden, raad ik de echtscheidingswinkel zeker aan. Het is al moeilijk genoeg, maar zij helpen ontzorgen!