Makkelijk en snel geholpen

Scheiding in Januari aangevraagd. 1 april was alles rond. Communicatie vond ik ook prima. Geen op of aanmerkingen te melden.

Professioneel, duidelijk, snel.

Mijn ervaring met De Echtscheidings winkel is goed. Goede service, professionele organisatie, snel. Heldere afspraken en als er advies nodig is wordt er maatwerk geleverd. Als het je overkomt, moet je hier zijn.....

Correct snelheid.

Vriendelijk en meelevend

Mijn ervaring is zeer positief door snelle en zorgvuldige afhandeling.

Onze scheiding was zeer snel afgehandeld, komen hun woord na en altijd netjes te woord gestaan en bereikbaar.

ondanks corona gemakkelijk en laagdrempelig te bereiken en een prettige samenwerking

gelukkig had ik nog geen ervaring met scheiden en wist ook niet wat ik moest verwachten waardoor ik af en toe het idee had wat te 'zweven' in het proces en achteraf had het ook sneller gekunt denk ik... fijn dat het één bedrag is dat ik betaalde en dus ook de tijd kon nemen.

Snel, helder en duidelijk

Snelle reacties op mails, altijd vriendelijk aan de telefoon. Heldere afspraken met de advocaat. De scheiding werd snel en probleemloos afgewikkeld.

Kosten kloppen niet

Dat de kosten die zij beweren dat een echtscheiding kost, niet correct zijn. Je kunt beter een advocaat in handen nemen die wel duidelijk een vaste tarief afspreekt. Laat je niet misleiden door de tarieven die zij op hun website plaatsen

Wat u aangeeft is onjuist. In uw geval is na de scheiding de subsidie ingetrokken door de overheid. De kosten zijn een vast bedrag en in rekening gebracht conform de opgave die voorafgaand is toegezonden aan de opdracht. Op onze site staat dit over de kosten in verband met subsidie: Raadpleeg www.rvr.org (de website van de Raad voor Rechtsbijstand) om te kijken of u voor subsidie in aanmerking kunt komen. Als een van u beiden geen subsidie krijgt, dan zijn de kosten voor die persoon €1495,- plus btw en griffierecht van € 154,50 hetgeen in totaal bedraagt €1963,- (tarief 2021).

Prettig. Vriendelijk.helder en duidelijk

Helder. Duidelijk

Zeker aan te bevelen

Ik ben zeer goed geholpen door de echtscheidngswinkel. Alles word in begrijpelijk taal uitgelegd. Heel fijn! Omdat het toch al een moeilijke situatie is, moet er ook niet nog eens abracadabra taal gesproken worden. Ook tijdens het proces kon ik altijd met vragen te recht. De mensen waar ik mee te maken heb gehad waren erg vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ik zou de echtscheidngswinkel echt aanbevelen!

gestaag voortzetten

Ondanks de strubbelingen van onze kant, werd er gestaag meegewerkt aan het komen tot een scheiding waarbij beide partijen zich konden neerleggen. Men bleef op afstand, onpartijdig voorzien van advies. Waardoor er uiteindelijk toch een convenant ondertekend kon worden.

Snelle service en duidelijke afspraken kunnen maken

Altijd vriendelijk te woord gestaan, proces is behoorlijk snel gedaan, top!

erg vriendelijk ,hulpvaardig en je mag....

ales vragen. regelmatig gebeld of alles naar wens is en update hoe ver het is.

Goed bevallen

heel slecht en partijdig

De inbreng van de echt scheidingswinkel is gekleurd. Ze moeten onpartijdig zijn maar zijn dat niet .

Dank voor uw reactie, maar spijtig dat u pas in dit stadium uw ontevredenheid uit. Tijdens de uitvoering van ons werk hebben wij steeds getracht de goede balans tussen uw beider belangen te houden. Ik ga met u contact opnemen om dit met u te bespreken en op te lossen.

Veel duidelijkheid, goede communicatie, stappen goed in kaart gebracht, snel,

Ik vond het prettig om vanaf het begin van de scheidingsprocedure in kaart te hebben wat de te ondernemen stappen waren en wat ieders aandeel hierin was. Geen verassingen wat de kosten betreft!! De communicatie met de E...winkel was prettig en duidelijk en er werd snel gereageerd. We kregen goed advies en uitleg als dat nodig was van de advocaat. Via het internet kwamen we bij de E....winkel terecht na een hele slechte ervaring bij een mediator wat ons steeds meer veel geld, tijd en onenigheid kostte. Daar zijn we gestopt en met de E...winkel verder gegaan om de echtscheiding tot een goed einde te brengen. Dat is naar tevredenheid gelukt.

Geen gedoe

Prima voor ons geregeld

Goede ervaring met de Echtscheidingswinkel. Altijd bereikbaar en beschikbaar voor advies.

Omdat we niet in een vevhtscheiding zaten is dit de ideale snelle manier.

We werden telkens netjes en goed geholpen. Er werd de tijd genomen en werden telkens terug grbrld als we vragen hadden. Een fijne manier om een scheiding snel te laten verlopen.

Onvoldoende

Onvoldoende privacy, niet gewaarborgd

Omdat ik uw reactie niet begreep, heb ik u vandaag gebeld. Ik begrijp dat het gaat over het toezenden van stukken naar het gezamenlijke adres dat u in eerste instantie had doorgegeven. Ik heb pas vandaag van u een ander postadres doorgekregen dat nog niet bij ons eerder bekend was. Dezelfde gegevens zijn thans nogmaals doorgezonden naar het nieuwe adres. Ik hoop dat daarmee is opgelost.

Ik ben tevreden met de gang van zaken

Tevreden, ik zou t een ander best aanraden.

Kennis van zaken

Professioneel

Goed overleg en snelle afhandeling.

Goed uitgezocht alles is niet eenvoudig

Echtscheiding is niet mijn ding, had liever doodgegaan. Maar zo op afstand , is heel goedgedaan. Ben er zeer tevreden over

Snelle actie, afstandelijke bejegening

Bij vragen is de Echtscheidingswinkel goed bereikbaar en wordt er snel gehandeld als dat nodig is. Jammer vond ik dat in de communicatie een enkele medewerker zich defensief opstelde, terwijl ik een persoonlijke vraag stelde. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik me moest verdedigen, terwijl dat helemaal niet paste bij de vraag die ik had.

Maken iets moeilijks toch wat makkelijker

Denken neutraal met je mee, makkelijk bereikbaar, heldere uitleg