Snelle afhandeling

Leuk personeel!! Ik voel me goed geïnformeerd

Wist uit ervaring dat dit snel en goed geregeld zou worden.

Voor de 2e keer van dezelfde man gescheiden. Nu waren de kinderen echter een stukje ouder zodat het ouderschapsplan anders verliep.

Gemakkelijk

De communicatie was vrij helder, alles werd vlot geregeld. Alleen na inschrijving van de gemeente moesten we nu een tijdje zelf mailen of dat nu al is gebeurt was.

niet geheel onpartijdig

mijn ervaring was dat er vooral werd gekeken naar de vrouw en haar belangen maar weinig naar de belangen van de man. er waren veel ontwijkende antwoorden. er werd niet actief meegedacht over het probleem dat een van de partijen fysiek niet in staat was om een handtekening te kunnen zetten. mijn gevoel was dat wij het samen moesten oplossen en dat jullie dat dan opschrijven. ipv een bemiddelende en adviserende rol.

Jammer dat u dit zo heeft ervaren en dat u na afloop uw bezwaren pas kenbaar maakt. De behandeling van uw echtscheiding is langdurig geweest, arbeidsintensief en ook zeer bijzonder verlopen, gelet op de kwetsbare positie waarin uw ex-partner verkeert. Daarom zijn wij herhaaldelijk naar het verzorgingshuis geweest, waar dan moeizaam toch overleg met u beiden plaatsvond. Dit is gedaan zonder extra kosten in rekening te brengen. Verder is de verdeling en de alimentatie uiteindelijk neutraal vastgesteld volgens de wet en de richtlijnen die ook de rechtbank hanteert. Echter begrijp ik wel degelijk dat u dit als onrechtvaardig heeft ervaren. U heeft echter veel geld bespaard, door niet twee advocaten in te schakelen.

Goed geregeld

Is de eerste en laatste keer dat ik jullie nodig heb. Bedankt!!!

Snel en vriendelijk

Snelle antwoorden snel gereageerd correct afgehandeld

Duidelijke uitleg van de te gane stappen omtrent de echtscheiding.

Goede website, deskundige medewerkers en alles prima geregeld.

Veel gemak gehad van de uitgebreide informatie op de website. De medewerkers zijn deskundig en werken efficiënt. Verbeterpunt: vaak wisselende contactpersonen, 1 vaste persoon zou ik prettiger hebben gevonden.

Snel,professioneel, niet teveel gedoe

wanneer je een ongecompliceerde scheiding wilt zonder teveel gedoe aan het juiste adres.

Dit is ook een snelle manier van communiceren

Correct, vriendelijk, recht door zee. Bekommerd om beide partijen.

Goede ondersteuning, duidelijke communicatie tijdens het gehele proces

Wij zijn goed begeleid tijdens het gehele proces. Onafhankelijk Duidelijke communicatie Stappen, procedure goed en duidelijk. bereikbaarheid bij extra vragen was goed.

Vriendelijke en ter zake kundige afhandeling.

Nadat ik in eerste instantie gestart was met de chat werd al snel duidelijk dat ik telefonisch advies nodig had. Ik werd nog dezelfde dag gebeld door een juridisch medewerker uit de regio. Deze meneer heeft op alle vragen naar mijn tevredenheid antwoorden en uitleg gegeven waarmee ik verder kon. Hartelijk dank.

Echtscheiding op maat

Echtscheidingswinkel levert maatwerk. De kosten en het proces zijn helder. Bij vragen heb je direct contact en het gaat allemaal zo snel als je zelf wil.

snelle afhandeling

Goede service en snelle afhandeling

Mijn ervaring bij de echtscheidingswinkel was dat ze open stonden voor vragen en hier wordt ook naar geluisterd. Ze denken mee met oplossingen als je hier niet uit komt en geven goede adviezen.

Alles goed geregeld

Vlot en snel geregeld prima

Het is allemaal netjes en vlot afgehandeld

Bij vragen netjes een telefoontje of mail. Zelf ook bij vragen netjes beantwoord

Perfect!

Heel erg fijn geholpen! Vriendelijk personeel en snelle afhandeling!

Snel en duidelijk geholpen

Door via de site een vraag te stellen ben ik gelijk terug gebeld .Fijn zo snel en prettig antwoord te krijgen op je vraag. Dank je wel .

Niet slecht ik vind het redelijk

Ging snel heeft goeie informatie gekregen

Een goede begeleiding met de juiste expertise.

Zeer goed.

Alles vlot en correct geregeld.

Alles vlot en correct geregeld

Wat geregeld moet worden, wordt ook daadwerkelijk wel geregeld, maar ik vond het contact erg onpersoonlijk en soms zelfs onvriendelijk. Daarnaast vond ik het heel raar dat er contact werd gezocht met mij voor iets mbt de bankrekening van mijn exman. Het was bij de eerste aanvraag al duidelijk dat hij op die rekening door zou gaan en dat ik uitgeschreven was. Toch werd ik gebeld én, toen bleek dat ik niet bij de gevraagde gegevens kon, werd mij gevraagd om contact met hem te zoeken om de gevraagde gegevens op te laten sturen naar de echtscheidingswinkel. Wij hadden geen vechtscheiding, dus ik heb dit inderdaad aan hem gevraagd... maar dit is jullie werk toch?

Duidelijk, behulpzaam, informatief

Ik ben keurig geholpen, ging ook allemaal vrij snel. Begripvol en meedenkend