Even wennen maar verder correct

je verwacht een band te kunnen krijgen tijdens je scheidingsafwikkeling maar dat is niet zo. als je je verwachting daarin bijstelt is alles verder correct verlopen.

Goede ervaring

Alles verliep soepel en duidelijk. Genoeg persoonlijke aandacht en tijd voor vragen. Altijd correct en vriendelijk behandeld. Wel had ik gedacht dat het hele proces wat sneller zou zijn afgehandeld, omdat er gezegd wordt dat het met 2 maanden geregeld zou kunnen zijn. Voor een deel lag dit bij ons, hoe lang het duurde om dingen samen te bespreken voor de volgende stap. Een ander deel bij jullie, in verwerking. Al begrijp ik dat wij niet de enigen waren, en dingen tijd kosten. Al met al ben ik erg tevreden. En de vaste prijs is heel fijn en geeft rust in een hectische tijd.

Netjes en correct verlopen

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag

Prettig contact en adequaat afgehandeld

In deze moeilijke periode zijn we op een prettige manier door het proces heen geleid, zonder druk en met veel deskundigheid.

Positief

Vriendelijke en deskundige intake gehad. Zaken zorgvuldig besprokrn met nodige aandacht. We hadden meteen vertrouwen in het traject. Helaas heeft afhandeling veel langer geduurd dan het nodig was wegens onervarendheid met dubbele nationaliteiten en de nodige documenten.

Duidelijk en onpartijdig

Het kantoor heeft ons goed geholpen. De uitleg was duidelijk en we konden altijd contact met hen opnemen. Er werd ruim de tijd genomen voor vragen en advies. De advocaat was onpartijdig en behartigde beide belangen.

Erg geduldig en bekwaam.

Ik heb hun hulp in deze hele ituatie als zeer prettig ervaren. Ik vond ze flexibel en geduldig in het hele proces. Het was makkelijk communiceren en had niet gevoel dat een sitiuatie die toch al vervelend was, werd uitgebuit met extreem hoge kosten.

Prima ervaring

Prima ervaring in zijn totaliteit. Soms wat miscommunicatie wat ze prima hebben opgelost. Snelle afwerking van zaken.

Alles snel geregeld

Alles snel geregeld, geen onverwachte extra kosten, vriendelijke mensen.

Goed en snel geholpen

Er word niet gedaan wat we vragen, en niet op papier gezet wat we willen

We hebben meerdere keren opnieuw moeten verzoeken onze keuzes op papier te zetten. Er kwam ongevraagd advies op papier alsof dat onze keuze was. Meerdere keren iets heel anders op papier dan wij schriftelijk hadden aangeleverd. Dat veroorzaakte veel stress, in een toch al moeilijke tijd. Omdat je vooraf betaald loop je niet weg. Voelt fout, niet veilig.

Ik begrijp dat uw ontevredenheid voortkomt uit het gegeven dat u al afspraken had gemaakt met elkaar, voordat u via ons de echtscheiding ging aanvragen. De betreffende afspraken kon ik niet direct 1-1 overnemen, tenzij u beiden er op was gewezen dat uw afspraken belangrijke benadelingen zouden inhouden. Uit emotie worden soms afspraken gemaakt waarnaar later anders naar wordt gekeken, maar dan kan het niet meer worden hersteld. Uitsluitend uit oogpunt van zorgplicht was ik gehouden u beiden te wijzen op de zelf gekozen nadelen.

Zeer prettig en snel antwoord gekregen.

Na een korte toelichting op mijn vraag heb ik antwoord én uitleg gekregen.

Mbv de Echtscheidingswinkel hebben we snel en gemakkelijk een convenant kunnen opstellen.

Het proces is goed verlopen, de heer Appels heeft alles prettig en duidelijk uitgelegd. De kosten zijn vrij hoog, maar dat is bij een andere organisatie vast ook zo, het is wel fijn om in een lastige tijd hulp te hebben van een deskundige.

Bijzonder slecht

Totaal niet verder gekomen in de situatie.

Uit uw reactie begrijp ik dat u liever een ander advies van mij had gekregen. Echter is het wel mijn taak u objectief advies te geven over uw juridische mogelijkheden. Ik zou mijn werk niet goed doen als ik u desondanks zou helpen met een procedure die een te grote kans maakt om te verliezen.

Snel geregeld

De scheiding was redelijk snel geregeld. Alles duidelijk in mail vermeld.

In eerste instantie wat stroef, later goede contacten over en weer

Zie hier boven vermeld …

Prettig contact

Prettig contact via de mail en videobellen. Aanpassingen in de verschillende versies van het convenant werden snel verwerkt en opnieuw toegestuurd.

Duidelijk en prettig

Ik vond de manier van contact prettig, alles werd heel duidelijk omschreven en uitgelegd

Prima geholpen

Prima geholpen, duidelijke uitleg en snelle reacties.

Alles was goed geregeld

Had liever geen ervaring willen hebben met ze maar helaas wel gemoeten. Heb goede ervaringen gehad en ze pas aanbevolen bij een vriendin van me.

Goede service, duidelijke communicatie .

Alles netjes vanaf het begin van a tot z uitgelegd en afgehandeld . Bij iedereen stap wordt je goed op de hoogte gehouden en geïnformeerd wat je kan verwachten. Het enige wat je echt zelf moet doen is de benodigde stukken op tijd aanleveren en echtscheidingswinkel ontzorgt je overal waar mogelijk en leid alles in goede banen . Binnen 12 weken was onze scheiding volledig afgerond .

goed behandeld

zaak netjes afgewikkeld

Vriendelijk en to the point.

Er werd erg goed naar mij geluisterd en mw. nam de tijd hiervoor!

Super en snel geregeld

Super en snel geregeld