Veel geduld en goede begeleiding

Echtscheiding duurde lang maar de advocaat was geduldig en behulpzaam. Goed bereikbaar en snelle communicatie.

Persoonlijk en snel

Vanwege aankoop nieuwe woning was het van belang onze scheiding zo snel mogelijk te regelen en de Echtscheidingswinkel heeft ons hier heel prettig bij geholpen. Alle stappen zijn overzichtelijk en wanneer je zelf je steentje bijdraagt met snelle aanlevering van de stukken die de advocaat nodig heeft, dan kan het ook allemaal snel. Elk telefoontje of mailtje wordt snel, persoonlijk en heel vriendelijk opgepakt. Wij kozen ervoor beiden dezelfde advocaat te nemen en daar hebben we zeker geen spijt van. Echt heel fijn want een scheiding op zich is al lastig genoeg.

Snel en duidelijk geregeld

Mits beide mee eens zijn kan het snel worden geregeld.

Wat een fijne service in lastige tijden!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik echtscheidingswinkel erg kan aanbevelen, ze zijn professioneel, duidelijk, snel , super bereikbaar en nooit in de wacht gezet en prettige mensen om mee te communiceren......in 1 woord "fantastisch" in toch al moeilijke tijden! Bedankt voor jullie hulp

Redelijk goed.

Door het corona virus was het moeilijk contact te hebben maar dat is dóór hun goed opgepakt.

Altijd goede communicatie geweest per email en telefoon. Uitstekend geholpen vanaf dag 1. Alles is netjes begeleid tot de laatste dag. Dank jullie wel nogmaals!

Alles erg netjes en duidelijk, bedankt.

Zie boven, duidelijker kan niet.

Kort maar krachtig, to the point

Kort maar krachtig, to the point Ook omdat we niet ruziënd uit elkaar gaan.....is het m.i. een proces dat vlot gelopen heeft.

Communicatie met de echtscheidingswinkel was perfect,gesprek met Bart Appels was schandalig.

Hoewel mijn ex-vrouw zeer duidelijk was dat ze geen partneralimentatie,de helft van mijn spaarrekening en pensioen wilde, bleef Bart Appels tot minstens 5 keer toe aandringen om het wel te doen. Dat was niet adviseren en of attenderen maar doordrammen! Toen hij op een gegeven moment zei dat het niet alleen een ''feestje'' voor mij hoefde te worden verloor hij mijnsinziens compleet zijn neutraliteit als onze gezamelijke advocaat. Een scheiding is een ingrijpende gebeurtenis,hoe heeft die man het in zijn hoofd gehaald om het over een ''feestje'' te hebben!!!??

Uw reactie kan ik mij geheel voorstellen! Tijdens het overleg met u beiden had ik het woord "feestje" niet moeten gebruiken, waarvoor mijn excuus. Ik had een ander woord moeten gebruiken om duidelijk te maken dat bepaalde keuzen in het nadeel van een van u beiden zouden uitpakken. Deze meldingsplicht van benadelingen behoort overigens tot de kerntaak. In een scheidingssituatie worden vaak financiële keuzen gemaakt, op basis van emotie. Hiervan kan je na de scheiding spijt krijgen, maar dan is het niet meer herstelbaar. Om u beiden te behoeden verkeerde keuzen te maken, wordt daarom bewust herhaaldelijk gewezen op een bepaald nadeel. Ik begrijp dat u hiervan niet gediend was, maar het gaat hier tevens om het belang van uw aanstaande ex-partner.

Heel goed en netjes geholpen

Duidelijk en netjes geholpen waarvoor veel dank

een snelle afwikkeling van de procedure

Doordat mijn ex-partner en ik samen goed afspraken konden maken, is de online manier van het afhandelen van onze echtscheiding ons prima bevallen. Er was een duidelijk communicatie en het proces is snel en soepel verlopen.

Snel en duidelijk

Alles verliep goed. Het was snel en duidelijk.

Heel behulpzaam!

Ik vond deze advocaten bureau heel goed, ze luisteren goed naar je en geven je zoveel informatie over de procedure van de scheiding. Ze geven aan waar je rechten op heb, kortom ik ben zeer tevreden over Echtscheiding bureau!

Duidelijk

Afhandeling ging goed en correct

snel en duidelijk

snelle en duidelijke afhandeling van de scheiding.

Snelle respons

Snelle respons met advies

Duidelijk geregeld

ze hebben de scheiding duidelijk geregeld ik ben op eigen verzoek 1x langsgegaan voor een gesprek, verder duidelijke communicatie alleen met de verhuizing is het een keer mis gegaan dat de post misplaatst was maar gelukkig hebben ze het terug gevonden.

snel geregeld en helder

duidelijke uitleg en begeleiding altijd iemand te bereiken tijdens kantoor uren die mee denkt.

Op zich redelijk

Alle zaken werden goed geregeld als moet. Wel vind ik de reactie langzaam. Te langzaam vaak. Verder irritant dat er steeds om bevestiging wordt gevraagd ondanks dat je je handtekening ergens onder zet. Vertraagd zaken enorm. Wordt wel altijd correct tewoord gestaan. Erg positief. Wordt ook goed met je mee gedacht. Chapeau.

Doordat wij de belangen van u beiden behartigden, zijn wij steeds gehouden om u beiden te benaderen. Ik snap dat u dat als vertragend ervaart. Echter is luisteren naar u beiden wel de kern van ons werk.

Snel en duidelijke taal.

Heel goed.

Zeer professioneel, ze doen wat ze zeggen en zijn zeer behulpzaam, ook achteraf.

Duidelijk snel traject

Duidelijke site en traject goed te volgen. Prettige communicatie. Fijn dat je alles digitaal kan doen en kan bellen bij eventuele vragen. Ook de advocaat zelf. Door de snelle afhandeling wel een aantal dingen gemist zoals, voorlichting over subsidie inzake kosten en verdeling overwaarde eigen huis. Vreemd dat je bij subsidie aanvraag als basis je inkomen van enkele jaren geleden moet toetsen en dat er uiteindelijk een beschikking volgt op basis van huidig inkomen en daarbij wordt dus opgeteld de toebedeling afkoop overwaarde. Bij de verdeling van de overwaarde(huis) had ik wel verwacht dat ik gewezen zou worden op eventueel te betalen schenkbelasting. Nu kwam het pas bij de notaris ter sprake, te laat dus.

De subsidie regeling van de overheid houdt in, dat ze aansluiten bij het inkomen (Box 1) dat u had in het laatste afgeronde fiscaal jaar. Dit betreft inderdaad dan 2 jaar geleden. Aansluiting dit jaar was ook mogelijk geweest als u aan aanzienlijk lager inkomen heeft (peiljaarverlegging). Na de scheiding wordt ook uw vermogen getoetst (Box 3). Uw dossier is nog nagelopen aangaande ons advies met betrekking tot de verdeling. Omdat u koos voor een ongelijke verdeling bent u wel degelijk schriftelijk en telefonisch gewezen op de noodzaak voor fiscaal advies. Dit juist om een onnodige aanslag te voorkomen. Als u hierover een nadere toelichting wenst, stel in voor dat wij verder telefonisch/email contact hebben. Met vriendelijke groet, Bart Appels

Snelle, duidelijke en goede service

De echtscheidingswinkel geeft een duidelijke, overzichtelijke en goede service. Goede communicatie en zeer snel in beantwoorden van eventuele vragen en afhandelen van de zaken. Alles word stap voor stap duidelijk uitgelegd en zo weet je meteen bij het begin waar je aan toe bent

Goed!!

Snelle antwoorden op mijn vraag!

financieel onvoldoende advies

Heb nog bij twee andere bedrijven financieel advies in moeten winnen jullie mogen dit niet geven een andere bron zegt dat jullie dit wel mogen maar dat jullie je handen daar niet aan willen branden. VIDEOGesprek met de heer Appels zeer prettig en verhelderend en rest afwikkeling ook! Tip begin iedere zaak met een video whats voorgesprek Communicatie voor de rest prima vanuit jullie kant ook jammer dat ik niet weet wat mijn ex aan jullie heeft moeten betalen meer transparantie hierover is beter

Bedankt voor uw reactie. In deze kwestie heeft u op eigen initiatief fiscaal advies ingewonnen bij derden. Ik heb u toen aangegeven dat het onnodig was om daarvoor kosten bij derden te maken, omdat u niet een fiscale situatie heeft welke een bijzonder fiscaal voordeel of nadeel voor een van u beiden zou inhouden. Ook bedankt voor de tip! Inmiddels voeren wij heel veel meer Video-bel gesprekken, om tegemoet te komen aan de beperkingen in verband met maatregelen t.g.v. corona.