Zoals t hoort... hele fijne

Slecht

De doorlooptijd te lang De stukken werden niet of niet volledig aangepast 2 maanden niets gehoord Financieel had ik beter een advocaat kunnen nemen Omslachtig

Reuze spijtig dat u zo reageert! Uw scheiding heeft inderdaad een paar maanden geduurd, maar een belangrijk deel van de tijd ging op aan de wijzigingen die u (beiden) zelf steeds doorgaf. De doorlooptijd 2 maanden bij de rechtbank hebben wij verder niet in de hand, dat bepaalt de rechtbank en kwam mede door de feestdagen.

Communicatie was onduidelijk en duurde te lang

Communicatie was onduidelijk en duurde te lang . Soms had ik geen antwoord op mail. En was te duur.

Bedankt voor uw reactie. De doorlooptijd is normaal inderdaad vele malen korter, betreffende een paar weken in plaats van maanden. Echter bepaalt u uiteindelijk (zoals hier) samen de voortgang. Als er zoals bij u vele vragen, wijzigingen en contactmomenten zijn, duurt uiteraard de scheiding langer. Dit terwijl de kosten niet hoger worden. Wilt u nog een toelichting geven aangaande uw opmerking over onduidelijke communicatie?

Goede service en een gedegen advies

Word goed te woord gestaan.

Word geluisterd en krijg goed advies.

Goed geholpen

Ik had een vraag over de duur van de alimentatie die ik betaal aan mijn ex partner Hierop heb ik een duidelijk antwoord gekregen en indien nodig zal ik de echtscheidingswinkel ook inschakelen voor verdere actie

Zeer fijn geholpen én snel

Kon rustig me vragen stelen. Er werd geluisterd. Dat voelt goed

Ik ben prettig en deskundig te woord gestaan

Ik had een vraag over kinderalimentatie waarop ik helder antwoord kreeg.

onzorgvuldig

Je kunt alles wel per mail naar ze sturen, maar je moet elke keer checken of ze wel alles verwerkt hebben, of dat ze op eigen initiatief een onderdeel eruit gehaald hebben. Erg vervelend, ook dat je over hetzelfde onderwerp soms tot wel vijf keer toe moet bevestigen, hoe zeker wil je het hebben / dat je akkoord bent met een onderlinge afspraak. Ook zit er een enorm lange tijd tussen het aanleveren van gegevens en de nieuwe versie ontvangen. Wij wensten een snelle scheiding, maar dit heeft onnodig twee maanden langer geduurd. Dit was niet gebeurt als ze alles in één keer goed gedaan hadden.

Doordat de scheiding voor u beiden tegelijk werd behandeld, dient extra zorgvuldigheid in de behandeling van uw beider belangen plaats te vinden. Juridisch gezien is hier sprake van een verzwaarde zorgplicht. Ik begrijp heel goed dat u veel meer snelheid had gezien in de werkzaamheden, maar ook uw echtgenote dienden wij steeds te betrekken in de inhoudelijke behandeling. Als alleen u klant zou zijn geweest, zou het veel sneller kunnen verlopen. Als kantoor hebben wij geen enkel belang de procedure te vertragen, maar de grens is wel, dat e.e.a. zorgvuldig dient te verlopen in een tempo dat ook uw echtgenote aankan. Gelet op uw persoonlijke financiële expertise in het vakgebied begrijp ik wel uw reactie waarin u aangeeft dat het sneller kan. Maar mede gelet op de belangen van ook uw echtgenote, konden wij niet alle voorstellen van alleen uw zijde 1 op 1 overnemen. Mag ik u verzoeken contact op te nemen, als u hier een nadere toelichting op wenst?

doelgericht en goed onderbouwd

de vragen werden door deskundige mensen snel en goed beantwoord. Vond ze klantvriendelijk. Werd snel naar de juiste persoon doorverwezen

prima te woord gestaan met een goed gevoel

Prettig te woord gestaan via de telefoon. Duidelijke antwoorden welke voor mij verhelderend zijn.

prima te woord gestaan met een goed gevoel

Na het sturen van een e-mail binnen 2 minuten gebeld en duidelijke uitleg gekregen !!

Werdt gelijk begrepen

Zou terug gebeld worden dit duurde ietwat lang. Korte telefonische intake had het gevoel begrepen te worden.

voelde me gelijk begrepen.

Terugbellen duurde iets te lang. Gebeld voor een korte intake, voelde me gelijk begrepen.