Duidelijk en snel geregeld

In een tijd waarin je in een emotionele achtbaan zit is het fijn dat alle zaken er om heen helder en soepel verlopen. Dat was hier absoluut het geval. Staan je altijd vriendelijk te woord als je belt met vragen. Snelle en professionele afhandeling.

Zeer snel geregeld

De scheidingswinkel heeft de scheiding Correct en met respect behandeld en afgehandeld. daarvoor dank!

in ons geval een noodzakelijk kwaad

+ conform afspraak + vooraf duidelijkheid kosten +/- snel afgewikkeld - onvoldoende prijsdifferentiatie (wij hadden alle afspraken al gemaakt, geen zgn mediation nodig, dat zou tot uitdrukking mogen komen in de uren-/kostenberekering - factuur al binnen voordat er iets opgeleverd was (nog geen concept convenant) - beetje gevoel dat ik achter zaken aan moest bellen (irt levering ex-partner) om op de hoogte te zijn en "de vaart erin te houden"

Inmiddels had ik met u telefonisch overleg. Ik begrijp dat u tevreden bent over onze werkzaamheden en het nakomen van de afspraken door ons. Dat vind ik fijn om te horen. Met betrekking tot de kosten geeft u aan dat deze voorafgaand voldoende duidelijk zijn gecommuniceerd. U mist daarin een verschil in kosten naar gelang er begeleiding nodig is. Ik begrijp dat u met uw ex-partner al behoorlijk wat afspraken had gemaakt en u daarom geen aanvullende mediation nodig had. Het is inderdaad juist dat er (vooralsnog) geen verschil in kosten wordt gemaakt. Daarmee proberen wij te voorkomen dat cliënten ons niet berichten als er vragen zijn, uit ‘angst’ dat de kosten zullen stijgen. De transparantie over de kosten heeft u als prettig ervaren. U zou de optie aanbevelen om tegen een gereduceerd tarief alleen het convenant op te stellen zonder verdere begeleiding. Dit is zeker een optie om nader te onderzoeken in hoeverre dit mogelijk is als uitbreiding op de bestaande dienstverlening. Het punt van de factuur kan ik niet thuis brengen. Ik zie dat het eerste concept convenant op 17 juni 2020 is toegezonden en de factuur op 25 juni 2020, wellicht dat u dit nog nader kunt toelichten? U geeft ook aan dat uw ex-partner soms niet in hetzelfde tempo mee ging in de afwikkeling van de scheiding. Ik kan mij voorstellen dat dit frustreert. Daarin kunnen wij uw ex-partner niet dwingen om sneller het proces af te wikkelen dan zijn gevoel toe laat. Desondanks begrijp ik dat het toch relatief snel (binnen twee maanden) is afgewikkeld en de afspraak bij de notaris al is ingepland. Ten slotte wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Karin van Doorn

Vorige week de echtscheiding winkel benaderd. Ik zou op maandag morgen een antwoord ontvangen en dit is ook inmiddels gebeurd. Nogmaals keurig.

Super snel en goed begeleid.

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en de snelheid en zorgvuldigheid waarmee alles geregeld is.

Snel de scheiding erdoorheen

Prima uitleg met vragen of wat dan ook. Vriendelijk behandeld.

Buitengewoon accuraat en dat op zondag!

Vandaag stelde ik via de chat een vraag die zelfs op zondag zeer duidelijk werd beantwoord en voor gerustheid en inzicht zorgde. Dank u wel daarvoor!

Langzame start nadien wel goed

De eerste ervaring was veel onduidelijkheden, weinig ondersteuning en amper contact. Pas nadat er een persoonlijk gesprek was , begon alles te lopen. Echter dat was wel 4 maanden later . Daarna liep alles na wens . Advies is om snel naar een persoonlijk gesprek te gaan

Zeer professioneel

Alles goed geregeld met voldoende mailcontact en indien het nodig was belcontact. Niks op aan te merken. Scheiding aangevraagd eind juni. Op 30 december bekrachtigd door de rechtbank.

Goede directe hulp

Vrijwel direct antwoord gekregen op mijn vraag. Daarna ook nog vervolgvragen gesteld en ook hier werd snel op gereageerd.

snel en duidelijk antwoord op mijn vraag

Ik had een vraag over alimentatie en heb daar de volgende dag al een helder en duidelijk antwoord op gekregen.

Is een antwoord waar ik niet veel mee kan

Ik heb volgens mij heel duidelijk de vraag gesteld wat ik moet betalen. Ik weet zelf wel dat ik de helft moet afstaan voor de tijd dat ik getrouwd ben geweest. Simpele vraag is wat ik moet betalen, niet de stelling erbij, als er verevening heeft plaatsgevonden of dat er een andere verdeling plaats kan vinden.

Super geholpen

Alles is hem vlot verlopen

Snel en een vast bedrag

alles was duidelijk en snel geregeld

Wordt netjes op de hoogte gehouden

Dat ze contact opnemen, zodra er veranderingen zijn.

Ging weinig van uit, zeer afwachtend, liet ons het zelf uitzoeken, regelen enz

Makkelijk geld verdienen zo

Inmiddels had ik met u telefonisch overleg. Het dossier heb ik met mijn collega's nagelopen en de klacht intern besproken. Hieruit bleek niet dat er fouten waren gemaakt, of dat er andere dingen niet juist waren. Ik begrijp met name dat u andere verwachtingen had met betrekking tot de begeleiding. Dit kan ik moeilijk plaatsen, omdat wij juist veel contact hadden en wij werken met onbeperkt advies zonder extra kosten. Achteraf gezien had u dus veel meer gebruik kunnen maken van telefoon, email of extra mondeling overleg. Graag had ik eerder geweten dat u ontevreden was, dan hadden wij nog wat kunnen doen voor u beiden. Mocht u hierover nog verder vragen hebben, dan verneem ik dat graag. Tenslotte merk ik op dat als u een klacht wenst voor te leggen aan derden, u gebruik kunt maken van de Geschillencommissie Advocatuur.

Duidelijk en efficient

Ik ben helemaal niet thuis in deze materie, dus mijn ex heeft alles opgestart en dat heb ik daarna doorgenomen. Om veel narigheid te voorkomen heb ik een aantal zaken zoals verdeling van de waarde van de auto's en inkomen maar voor lief genomen.

Ik heb iets aan dit antwoord!

Met het antwoord kan ik iets mee, al ben ik altijd enigszins terughoudend omdat het (nog) niet tot een echte zaak is gekomen waarvan de uitkomst mij nog kan bevreemden...

Goede ervaring

Na een vraag gesteld te hebben over de kinder alimentatie keurige mail ontvangen met een verhelderend antwoord.

fijn geholpen

Altijd goed bereikbaar,zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen vraag is teveel.

heel veel geduld

door allerlei omstandig heden , heeft het ongeveer 7 jaar geduurd, dit was allemaal onze schuld. maar ze zijn altijd geduldig gebleven en hebben ons uitstekend geholpen.

Super goed afgehandelde scheiding en goed bijgestaan in woord en daad

Hele goede advocaten wie luisteren naar de client

Duidelijk, snel en goed geholpen.

Ik wist niet waar te beginnen met een scheiding aanvragen . Hier werd ik goed geïnformeerd, alles was duidelijk en had ik alsnog een vraag kon ik altijd bellen of mailen . En redelijk snel kreeg je antwoord of werd je terug gebeld .

Snel en deskundig

Dezelfde dag dat ik een mail had verstuurd met mijn vraag werd ik al gebeld met een zeer uitgebreid en duidelijk antwoord op mijn vraag.