voelde me gelijk begrepen.

Terugbellen duurde iets te lang. Gebeld voor een korte intake, voelde me gelijk begrepen.

professioneel en persoonlijk

De informatie, die ik heb gekregen n.a.v. mijn vragen was helder en passend. Aangezien echtscheidingswinkel ook doorvroeg over mijn specifieke situatie werden achterliggende vragen ook beantwoord. Ook de werkwijze van Echtscheidingswinkel werd op duidelijke wijze toegelicht

Een goede ervaring mee gehad!!!!!!

Een goed luisterend oor. Alleen de procedure duurde mij iets te lang......

Snelle en duidelijke reactie op dringende vraag

Kan deze site en de mensen erachter zeker aanbevelen, had dringend juridisch advies nodig en binnen een dag tijd had ik reeds een reactie!

Zowel menselijk alsook zakelijk goed!

Begripvol maar ook inhoudelijk en duidelijk alle stappen doorlopen, tevreden!

We zijn goed geholpen

In alle stappen die genomen werden zijn goed verlopen.

Onpersoonlijk

Geen goede/ fijne communicatie.

Dank voor uw reactie. Ter verbetering van onze werkzaamheden, ben ik benieuwd naar uw wensen. Mag ik u verzoeken aan te geven hoe u de communicatie anders had willen zien?

Snel,duidelijk en overzichtelijk

Omdat je 1 prijs bepaald kan je zo vaak bellen/langskomen als nodig in deze toch al lastige periode. Er moet zoveel geregeld en overal moet aan gedacht worden, hierin helpen ze erg goed.

Duidelijk en meedenkend

Duidelijk en meedenkend

Heel goed en netjes

Communicatie liep heel goed en vlot. Goede informatie en advies ontvangen. Heel netjes gegaan allemaal

Verwachtingen niet goed gemanaged

De winkel is er voor allebei maar kosten gaan apart. Dus is het bedrag dubbel. Een aanvraag voor rechtsbijstand is aardig maar iedereen wist dat er een verdeling zou komen die die bijstand weer ongedaan maakt. Ik heb gekozen voor de all-in , had ik niet moeten doen, niet geheel schuld van de aanbieder Maar het managen van de verwachting en snel doorpakken en mijn voorwerk niet als serieuze optie zien, deed wel pijn. Uiteindelijk ergens anders nogmaals proces in drie weken doorlopen en extra betaald. Is nu eenmaal zo

Dank voor uw reactie. Omdat voorafgaand niet altijd duidelijk is in hoeverre subsidie mogelijk is, wordt deze altijd toch aangevraagd. Ik begrijp dat dit verwarrend werkt, maar de subsidie verlening via de Raad voor Rechtsbijstand werkt op basis van toetsing vooraf en achteraf (na de scheiding). Uw inhoudelijke reactie kan ik niet plaatsen, omdat ik juist getracht heb u beiden tegemoet te komen, met een meer dan snelle aanpak. Hierbij heb ik ook buiten werktijden uw stukken gereedgemaakt. Hierna vernam ik langere tijd niets van u beiden, waarbij achteraf bleek dat u een ander kantoor had gekozen voor de begeleiding. Dit zijn dan nodeloze extra kosten geweest. Ik u had u graag beiden verder geholpen.

Goeie service

Precies zo als we wilden dus goeie service

Volledige ontzorging in een roerige tijd

Prettig contact, duidelijke uitleg, meeste communicatie per mail.

Snel geregeld

Ik heb het als prettig ervaren, advocaat bleef onpartijdig, ik kon altijd bellen/mailen met vragen en het is allemaal vrij snel geregeld

Goed geholpen en duidelijk

Goed geholpen met onze scheiding, duidelijk uitgelegd hoe alles werkt en wat je moet regelen. Niet te duur en fijn dat ze niet met uurtarief werken

Kundig, vriendelijk, komen afspraken na, blijven in contact gedurende het proces.

Prettig contact met dhr. Appels. Een hoop verschillende medewerkers die in contact met ons bleven en vragen beantwoordden.

luistert naar wat je wil, en opvolging gebeurd snel en prettig.

Fijn geholpen in Eindhoven. Complimenten!

Goede begeleiding in de scheiding gehad

Goede communicatie naar beide partijen!

Fijn dat het online kan

Fijn dat alles via videobellen en online te regelen viel. Fijne gesprekken met Bart Appels die alles voor ons regelde. Wel het idee dat we iedere keer weer papieren kregen om te ondertekenen en na verloop van tijd weer opnieuw de uittreksels op moesten vragen dat het daardoor langer heeft geduurd dan van te voren was gezegd. Maar eindelijk na 9 maanden is het nu uitgesproken. Goed geregeld en bedankt voor de begeleiding. Groetjes Vera (email nu [email protected])

Super correct en snel

De duur van scheiding is kort en volgens de stappen. Je kunt snel door met je nieuwe leven.

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaringen

Duidelijk

Niet onbelangrijk een vriendelijke stem aan de telefoon.

Zeer goed geholpen. Jammer dat ik ze nodig had

Ze hielpen snel en vlot. Jammer dat ik ze nodig had.

Het geeft zoveel rust dat alles zo goed is afgehandeld!

Herhaaldelijk heb ik uitleg gevraagd, Geen vraag was teveel, zoveel geduld is er genomen. Erg prettige samenwerking ervaren.

snel een antwoord

fijne geruststellende informatie gekregen.