Goed geholpen goede service

Zeer goed geholpen

Kundige, vriendelijke begeleiding

Goede hulp met respect voor onze eigen keuzes. Duidelijke uitleg en voorlichting waar nodig.

Het bespreken van de verdeling was uitstekend. De nazorg van de bespreking was minder positief.

Mijn (ex)vrouw en ik wilden elkaar recht doen na 3 jaar huwelijk. Op sommige zaken had ik een voordeel en op sommige zaken had zij een voordeel. Wij waren het er samen over eens en dit besproken met de advocaat. De advocaat legde goed uit wat de gevolgen waren en toch stemden we er beiden mee in. Het convenant werd door een ander advocaat uitgewerkt en onze afspraken werden in twijfel getrokken. Dit is niet netjes omdat we dit reeds besproken hadden. Het was beter geweest als één advocaat alle zaken afhandelde. Dan was het verhaal tot in detail bekend en was het uitwerken van de convenant geen probleem geweest. Het uitwerken duurde langer doordat onze afspraken meermaals in twijfel waren gebracht.

Redelijk

De eerste kennismaking was goed, gesprekken waren ook prima. Ik vond alleen de administratieve afhandeling te traag.

Ik ben goed geholpen aan de telefoon

Ik heb de echtscheidingswinkel als een goede en flexibele organisatie ervaren. Van onze kant uit waren er wat vertragingen i.v.m. ziekte maar daar was alle begrip voor. Verder een heel duidelijk verhaal en strakke regie. Kortom: dank jullie wel!

Prettig en efficiënt

Het proces verliep soepel. De medewerkers zijn vriendelijk. Scheiden is nooit leuk, maar het is wel fijn als de begeleiding goed is.

Snel en duidelijk antwoord

Fijn dat je het gevoel krijgt een vraag te stellen en geen richting opgedwongen wordt.

Alles correct afgehandeld.

Telefonische vragen goed afgehandeld.

Goed - zeer professionele omgang met het dossier

Goed en soepel verloop

Duidelijke stappenplan. Extra aandacht waar nodig.

Administratief slecht

Luisteren niet goed Ingezonden stukken worden niet nauwkeurig gelezen en vragen stukken dubbel op of zeggen dat ze ze niet hebben ontvangen.

duidelijke procedure, maar weinig ondersteuning bij onenigheden

duidelijke procedure, maar weinig ondersteuning bij onenigheden

gelukkig gescheiden

Door de professionaliteit, de flexibiliteit en het geduld van de mensen die ons geholpen hebben is de echtscheiding niet moeilijker geworden dan noodzakelijk. Dit heeft er aan bijgedragen dat mijn ex-vrouw en ik na dertig jaar huwelijk nu als goede vrienden verder kunnen.

Rommelig

Mijn mening is dat ik steeds iemand anders aan de telefoon kreeg, en ik heb dat als onprettig ervaren. Het zou fijner zijn als je een vaste persoon toegewezen kreeg. Ook de mailtjes werden door verschillende mensen beantwoord,waardoor ik het idee kreeg dat ze wel eens langs elkaar heen liepen qua betreft betalingen en zo. Ik ben wel heel tevreden over onze advocaat Bart Appels. Hij heeft me zelfs nog een keer personlijk gebeld om te achterhalen of ik echt wel achter een bepaalde beslissing stond. Hij wilde het echt zeker weten, en dat vond ik zeer attent

Snelle doeltreffende reactie

Mijn vraag aan de 'Echtscheidingswinkel' was een specifieke en jullie kwamen met een antwoord passend bij mijn situatie. De reactie was per telefoon op dezelfde dag al! De uitleg was helder aan de telefoon waardoor ik nu een goede keuze kan maken waar mijn vraag over ging.

Kort en duidelijk antwoord

Heb veel gehad aan de antwoorden

uitstekend

snel en goed werk geleverd

Redelijk tot snel

Vooraf heel goed, nazorg iets minder

Prima geregeld.

Het gehele procedure gaat zoals je het uitgelegd hebt gekregen. Dus je weet precies wat, en waneer de stappen worden gezet.

Snel en goed advies

Aanmelden soepel vriendelijke pe4soneel duidelijk goed advies

Goede ervaring Snel kontakt Goede uitleg Duidelijk

Ondanks de Corona toch allemaal in goede banen geleid!

Midden in de Corona gescheiden en via zoom meetings alles kunnen bespreken en via de post kunnen overhandigen. Is ook wel erg fijn omdat bij ons ook een kleine dame was die gewoon kon slapen in haar eigen bedje terwijl wij beneden de meeting konden houden. Tevens ook zonder gereis en voor een oppas hoefden te zorgen. Kosten zijn vooraf overzichtelijk en wat wanneer gedaan word is erg duidelijk. Altijd bereikbaar voor vragen.

Super efficiënt

Heel attent ook, had wel graag nog andere vragen gesteld. Begrijp dat ik nu beter inlichtingen vraag hier in België. Vriendelijk bedankt, Els

te duur

het kan goedkoper

Inmiddels had ik met u overleg aangaande uw beoordeling. Ik begreep dat u tevreden bent over ons werk, maar u vindt de kosten te hoog. Ik merk echter op dat de kosten voorafgaand met u zijn afgesproken. Verder heeft u geen risico gelopen met een hoger tarief, omdat wij geen uurtarief berekenen. Verder is u de mogelijkheid geboden om in termijnen te betalen.

Luchthavenweg 81

5657 EA Eindhoven