Pakketje snel binnen goede service

Goede service , snelle verzending

Fijne webshop met snelle verzending. Als je een vraag stelt per email krijg je snel en netjes antwoord. bedankt !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en erg tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Altijd netjes verpakt. Goede en snelle reactie op contact met klantenservice

Snelle service!

Leuke kleding en soms ook nog met wat korting! Helemaal geweldig :-) ik bestel hier vaker

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd veel keus, snelle levering goede service! Echt aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele mooie en prettige webshop

Het is fijn shoppen met de grote collecties en de weergave van de samenhangende stylen. Heel prettig voor het samenstellen van een leuk outfit. Levering is bij mij altijd de volgende dag al binnen. Retourneren gaat eenvoudig en wordt snel verwerkt. Top shop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuke kleding, genoeg keus en een snelle levering

Goede ervaring. Ze hebben super leuke en afwisselende kleding, veel verschillende merken en het wordt snel geleverd

top !

Elke keer weer, mooie prijzen, snelle bezorging en mooi spul !

Goede, fijne site!

Tot nu toe tevreden met al mijn aankopen! Fijne site, snelle, correcte levering! Top

Super snelle levering

Verzending is altijd super snel, nooit problemen mee. Leuke site.

TOP!

Goeie service, snelle levering en een heel ruim aanbod.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke kleertjes, snelle levering, goede service

Vaak leuke acties en heel veel leuke merkjes

Snelle levering, goede klantenservice

Nette snelle service!

Netjes geholpen, met vragen of problemen , kleding altijd netjes verpakt. Ook retourneren is erg gemakkelijk,

Super leuke webshop

Leuke kleertjes snel en zorgvuldig bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en nette service

Hele fijne webshop

Een geweldig leuke webshop met een enorme collectie. Altijd een hele goede shop ervaring. Ik ben super tevreden.

Goede service en aanbiedingen

Zeer goede service en goede aanbiedingen. Een jurk besteld en de volgende dag binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service, mooie kleding en altijd vriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele mooie shop met super groot assortiment

Wat een superleuke shop is dit! Na een tip van vriendinnen ben ik bij Schattige Babykleertjes terecht gekomen. Zij hebben super veel leuke kleding. Samenstellen van een outfit en bestellen gaat heel eenvoudig. Levering is de volgende dag. Ik ben fan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keus voor scherpe prijs

Veel keus voor gemiddeld een goedkopere prijs dan andere aanbieders. De zomersale is bijvoorbeeld met hogere korting dan bij andere webshops. Verbeterpunt: gebruiksgemak van de website. Daar kunnen echt nog stappen in worden gemaakt. Het schrijven van deze review gaat bijvoorbeeld ook moeizaam vanaf mobiel.

Over Schattig en Stoer!

Filter op Taal