nooit meer op bestellen

Slechte ervaring bij deze webshop Ik bestel regelmatig maar soms past het niet of bevalt mij de items niet, dus wilde ik de artikelen retouneren. Hierdoor moet ik 10euro extra boete betalen omdat ze er niet mee akkoord gaan dat ik van mijn bestelling 5 items terug stuur en er 3 wel passen. alles was op tijd aangemeld voor retour en netjes verpakt in de zak. Op hun website staat dit zelfs vermeld als de artikelen niet mooi zijn ingepakt dat ze het retour ook niet aanvaarden! zie bijlage. Retours Retour reden Retour actie Producten Datum Status Gezien de omvang van jouw order en jouw retour, wordt er een extra handling fee van € 10 in rekening gebracht. We verzoeken je vriendelijk om in het vervolg alleen die artikelen te bestellen die je daadwerkelijk wilt behouden. 6 21-03-2024 @ 12:59 Retour goedgekeurd Meer informatie

Snelle verzending, goede communicatie, leuke en hippe kleren!

Fijne website, leuke collectie

Goede filteropties op site Snelle service en verzending Prima retourbeleid

Snelle en goede bezorging

Niet heel makkelijk om te retourneren

Leuke kleding

Prachtige kleding

Overzichtelijk en snelle verzending!

Altijd goed geholpen.

Super gewoon doen!

Super top. Ik shop hier heel veel omdat ik weet dat het betrouwbaar is en goed. ook bij mij is er wel eens iets mis gegaan maar dat wordt goed opgelost. Wel loop de internetpagina vaak vast, komt vast omdat we in de uithoek wonen ;-)

Prettige en overzichtelijke website, snel ingepakt en thuisbezorgd.

Mooie kleertjes

Goede en fijne service. Mooie kleding en goeie kwaliteit.

Snelle bezorging, goede retour verwerking.

Veel keuze, snel verzonden

Ik bestel hier baak. Veel keuze en snel verzonden. Ik ben fan!

Snel verstuurd en nette communicatie

Hebben goede ervaring met dit bedrijf ,netjes alles afgehandeld en snel verstuurd

Fijne site. Alleen de klantenservice heeft niet altijd eens oplossing als de kwaliteit de wensen overlaat en dat vind ik een heel groot minpunt. Gelukkig zijn dat zelden maar dat is jammer.

Netjes verpakt

Mooie kleding, snelle levering

Ik heb al meerdere keren kleding voor mijn dochter besteld. De kleren zijn schatting en bezorging gaat snel. Ik ga er zeker nog bestellingen plaatsen.

Heel fijne service, snelle verzending

Leuke kortingen, snelle verzending, mijn dochters zijn blij!

Leuke kleding en vaak goede actie prijzen

Ik koop regelmatig kleding voor mijn kinderen bij schattig en stoer, al vanaf dat ze baby zijn. Door het grote aanbod aan merken vindt ik er voor elke leeftijd wel iets. Snelle levering is ook super. Ze geven per merk aan hoe de kleding valt, dit maakt dat je een goede inschatting kunt maken wat past. Het retour proces is minder makkelijk, dit is expres gedaan om het milieu te sparen. Wat ikzelf minder vindt is dat je hierdoor sneller kosten hebt voor retouren en bij afterpay altijd.

Mooie kleding en en snel bezorgd!

Het is mooie nette leuke kleding voor een goede prijs in de sale

Super leuke webshop

Super fijne en overzichtelijke webshop met veel keuze aan merken. Ik bestel zeer regelmatig hier!

Top sevice

Goed verzonden, alles netjes verpakt en kleding ziet er goed uit, zoals op de plaatjes

Super snelle levering

Super snelle levering echt top!

Altijd snelle service!

Mooie kleding en snelle service. Altijd blij mee!

Betrouwbaar en snel

Omdat we een last minute (vertrek binnen een week) zonvakantie hadden geboekt had ik ook last minute zomer kleertje nodig voor ons zoontje. De website beloofd vandaag besteld en morgen in huis, en dat klopt helemaal! Daarnaast ook prettig had er wordt aangegeven hoe de kleertjes vallen (groot, klein, smal etc.) Daardoor zo kunnen shoppen dat nog alles past ook. Kortom, meer dan tevreden!

Leuke diverse website

Leuke website, veel en diverse keus uit veel mooie merken. Overzichtelijke site.

Over Schattig en Stoer!

Welkom bij onze webshop! Wij hebben een super groot aanbod aan baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes in de leeftijd van 0 t/m 16 jaar. • Super groot assortiment. • Snelle verzending*. • Meer dan 60 hippe merken. • Maten 44 t/m 176. • Sparen voor korting. • Inspiratie en gemak. • Gratis verzending v.a. 75,-. • Veilig achteraf betalen. • Gratis retour v.a. 100,- behoud. • Top service. • Webwinkel Keurmerk Certificaat. • Hoge klantwaardering. * Orders op werkdagen vóór 23:59 uur besteld worden dezelfde dag verzonden.