Nette en snelle levering!

Leuke kortingen

Mijn bestelling ging gemakkelijk en snel. De kleertjes waren super!

Snelle levering en goede service!

Super snel

Super snelle verzending en een super broek

Goed, snel en netjes geleverd.

Omschrijving artikelen zij duidelijk.

Makkelijk en super snel geleverd

Super snelle verzending! Netjes verpakt

Mooie kleding en goede service

Leuke kleding mooie prijs en snel binnen

Leuke kleding mooie prijs en snel binnen

Top broekje en snelle verzending.

Goede snelle service!

Grote voorraad, zowel leuke nieuwe collectie als outlet met volop keuze. Snelle verzending en bezorging.

Hele leuke kleding

Echt leuke kledingmerken en supersnelle verzending!

Goed!

Het is een mooie webshop met een groot aanbod aan echt leuke kinderkleding. Met de filters kan je goed zoeken en wat ook heel fijn is dat het de volgende dag al wordt geleverd. Enige verbeterpunt: het filter ‘Merk’, het zou fijn zijn als je op meerdere merken tegelijk zou kunnen zoeken.

Zeer verleidelijk!!!

Mooie, duidelijke site. Mooie kleding, zit altijd goed. Ben er super blij mee!!!! Kleding is altijd goed en zeer netjes verpakt. Zeer snelle levering!

Mooie kleding, veel merken en snel bezorgd!

Leukste kinderkleding tegen de beste prijs

Altijd snelle levering en fijne service. Leukste merkkleding tegen de beste prijs. Al jaren koop ik op deze site de kleding van mijn kinderen.

Super service bij kinderkelding shoppen

We waren de goede prettige en snelle service van Schattigebabykleertjes.nl al.gewend voor Saar en Siem maar super fijn dat ze als betrouwbare webshop nu ook doorgroeien naar de wat grotere kids en maten met Kinderkleding Shoppen. Voor de komende jaren zitten we weer goed! Super fijn!

De kleding is altijd gloed nieuw, Leuke korting en prachtige kleertjes voor m’n dochter!

Prachtig

Mooie kleertjes

Fijne site

Alles naar wens.

Goede kleding

Hele leuke kleertjes en goede aanbieding

Makkelijk te bestellen, goed werkende site.

Mooie kleertjes voor goede prijs!

Fijne kleertjes. De stofjes van babyface zijn echt heel zacht. En de vestjes super stoer!

Alle merkjes op 1 site!

Snelle service, ideale site om kleertjes in te slaan!

Heel tevreden over

Heel tevreden over

Super leuke webshop!

Ik slaag hier altijd voor mijn zoontje en dochter. Ruime keuze en vaak leuke acties!

Over Schattig en Stoer!

Welkom bij onze webshop! Wij hebben een super groot aanbod aan baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes in de leeftijd van 0 t/m 16 jaar. • Super groot assortiment. • Snelle verzending*. • Meer dan 60 hippe merken. • Maten 44 t/m 176. • Sparen voor korting. • Inspiratie en gemak. • Gratis verzending v.a. 75,-. • Veilig achteraf betalen. • Gratis retour v.a. 100,- behoud. • Top service. • Webwinkel Keurmerk Certificaat. • Hoge klantwaardering. * Orders op werkdagen vóór 23:59 uur besteld worden dezelfde dag verzonden.