Goede service, veel aanbod qua diverse merken en snelle verzending!

Super fijne webshop

Ik vind het ideaal dat je nu ook kunt selecteren op de grotere maten. Slaag er altijd voor alle kids!

top service

Geweldige service

Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Al een aantal keer besteld en steeds wordt het snel verzonden. De kleding is van goede kwaliteit en de prijs verhouding is goed. Kortom, een tevreden klant!

Snelle levering en de goedkoopste prijs

Helemaal top!

Goede service en leuke kleertjes

Renard

Extra

Positief

Ruim assortiment, snel thuis!

Snelle levering, goede duidelijke site.

Snelle levering en mooie spullen

Goed en snel

Mooie collectie

Mooie collectie en hoge kortingen

Uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment van mooie merkjes. Fijne website. Persoonlijk vind ik het jammer dat kortingscodes pas gelden vanaf €100.

bien

Bien

Mooie grote collectie en alles netjes geleverd

Helemaal top!

Mooie kleertjes

Fijne service, soms kan ik niet alles vinden wat ik zoek

Ideaal dat er bij elk merk bij staat hoe het valt.

Kwaliteit

Super kwaliteit, snelle levering, vriendelijke goede service

Mooie jas

Snel in huis

Altijd stipt zoals beloofd geleverd, kleren zijn altijd prima in orde, alleen maar goeds!

Vlotte levering, mooie kleding

Vlotte afhandeling, mooie kleding en goed spaarsysteem

Super tevreden

Ruime keuze en snelle levering!

Tevreden klant

Snelle levering, overzichtelijke site

Heel mooi jasje en truitje ik goede maat gelijk en heel snel verzonden

Altijd snelle verzending en mega keus

Altijd snelle verzending en mega keus. Ook vaak de laagste prijs.

Aanrader

Kleding komt overeen met de foto's. Nette en snelle verzending. Persoonlijk zou ik het prettig vinden om te weten of een maatje kleiner, groter of normaal uitvalt. Nu is het moeilijk in te schatten en bestel je op de gok. Ik denk dat dit ook het aantal miskopen of retouren verminderd

Pieter Zeemanweg 131 3316 GZ Dordrecht

Over Schattig en Stoer!

Welkom bij onze webshop! Wij hebben een super groot aanbod aan baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes in de leeftijd van 0 t/m 16 jaar. • Super groot assortiment. • Snelle verzending*. • Meer dan 60 hippe merken. • Maten 44 t/m 176. • Sparen voor korting. • Inspiratie en gemak. • Gratis verzending v.a. 75,-. • Veilig achteraf betalen. • Gratis retour v.a. 100,- behoud. • Top service. • Webwinkel Keurmerk Certificaat. • Hoge klantwaardering. * Orders op werkdagen vóór 23:59 uur besteld worden dezelfde dag verzonden.