Goede kwaliteit en leveringen precies volgens afspraak

Mooie planten goede levering

Fijne communicatie rondom de levering. Planten zien er top uit!

• Snelheid/Levertijd

Alles tip top in orde en zeer vriendelijke heer aan de deur die de bloemen leverde

Snelle levering in België. Zeer vriendelijke leverancier aan de deur!

Helemaal prima!

Planten en levering zijn hartstikke goed!

Niet geheel tevreden

Goed ingepakt. Levering OK 4 plantjes, van hetzelfde soort, drijfnat en zo goed als dood Rest van de planten was goed Het was mijn eerste bestelling bij Tuinplantenwinkel. Bovenstaande geeft geen vertrouwen. Worden slechte planten verstopt tussen de andere planten?

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Wat jammer dat u ons niet even gemaild heeft met uw opmerking dat is een gemiste kans. We begrijpen uw reactie maar er zit toch echt een kanttekening bij die hadden we u graag uitgelegd maar daar hebben we de kans niet voor gekregen. U heeft in uw bestelling 4 vaste planten zitten die volledig afsterven in de winter en heel laat op komen in het voorjaar dat maakt een groot verschil met de andere planten die u besteld heeft. Er is niets aan de hand en het gaat gewoon goed komen als het warmer weer word zullen deze planten blad gaan maken u heeft daar gewoon garantie op net als iedereen en er zal zich geen probleem voor doen. Dit soort kan nu alleen niet uitgegroeid zijn dat hadden we u graag uitgelegd. Dus geen zorgen !

keurig en snel

alles prima en snel zoals besteld.

• Snelheid/Levertijd

Ik bestel de laatste jaren alleen nog maar bij Tuinplantenwinkel, in één woord perfect

Geweldig cadeau

Hier een geweldig cadeau besteld voor mijn v vader binnen 1 week was het binnen. Korte tijdsplanning dus je hoeft ook geen hele dag te wachten. Mooi japanse sierkers

• Snelheid/Levertijd

Goeie website,duidelijke info keurige levering en goeie planten

• Snelheid/Levertijd

Prima service, snelle levering en goede planten

De communicatie over de levering is prima. Fijn dat je niet thuis hoeft te zijn bij de levering, de planten worden op de afgesproken plaats neergezet. Afgelopen najaar hebben we planten besteld en geplant. Ze staan er prachtig bij, netjes in de groei. Een paar weken geleden weer een bestelling gedaan en weer goede, gezonde planten ontvangen. Ze zijn prima verpakt. Er wordt zorg besteed aan de planten en de uitvoering van de bestelling.

Prima geleverd

Wij wisten wat we wilden. De Leverdag was gemaild. De mail met precieze tijd zou later gemaild worden. Die was ook gemaild maar 's nachts en om 8 uur stond de plant voor de deur. Gelukkig was ik er klaar voor maar die mail zou wel iets eerder mogen. Voor de rest is er geleverd waar wij om gevraagd hadden.

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit planten en levering

Wij zijn een erg tevreden klant! Wij bestelden meerdere Lei-lauriers en hedera's. In goede staat aangekomen en geleverd op de plek zoals opgegeven (bij afwezigheid naast de woning en rekening houden met recht van overpad). Aangezien wij teveel hedera's hadden ontvangen, dit kenbaar gemaakt. De teveel geleverde potten werden netjes opgehaald. Onze eerlijkheid werd gewaardeerd, ter waarde van terugstorten van de transportkosten. We waren al tevreden, maar nu al helemaal.

• Snelheid/Levertijd

Fijne winkel, goede service.

Bestelling zeer zorgvuldig verpakt en keurig afgeleverd. Hiervoor mijn dank. Met vriendelijke groeten, Cecilia Grubben

Beetje teleurgesteld

Twee jaar geleden had ik een wat grotere bestelling (vaste planten) gedaan. Toen Super tevreden over de kwaliteit, de prijs en de snelle en zorgvuldige bezorging. Nu, bij een wat kleinere bestelling van vaste planten, wat teleurgesteld. De planten waren veel te nat, zaaigoed nog te klein (net leverbaar), en sedum bijvoorbeeld, te oud/uitgegroeid. Maar bovenal had de hele zending de indruk wat langer in het donker te hebben gestaan. Sommige planten waren daardoor wat uitgerekt en wat licht van bladkleur geworden. Jammer! Een heel andere ervaring dan bij mijn vorige bestelling. Uiteindelijk komt het toch goed, de vaste planten herstellen zich wel en de, naar mijn mening, te kleine gezaaide planten zullen vanzelf groter groeien. Wat blijft is de fantastische prijs en de bijzonder zorgvuldige en soepele bezorging door de eigen bezorgdienst!

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Bedankt voor het geven van een beoordeling. Wat jammer dat uw ervaring niet naar wens is. U heeft geen contact met ons opgenomen wat een gemiste kans is. We weten zeker dat er met de planten niets aan de hand is met de planten die u besteld heeft, deze sterven af in de winter en komen nog maar net boven de grond dat is helaas niet te voorkomen en ook niet erg het geeft een iets ander beeld dan wat u gewend bent. U heeft gewoon garantie en let maar op de planten zullen netjes uitgroeien zoals het hoort Dus mocht er onverhoopt toch iets mis gaan horen we graag van u.

Goede service en goede levering

Zeer goede ervaring , al 2 maal bestelling gedaan.

Heel erg goed

Netjes verpakt en verzorgd en de roos ziet er gezond uit bezorging is perfect.

• Snelheid/Levertijd

Prima snelle en degelijke levering

Mooie bomen, goed ingepakt en op de afgesproken plaats neergezet. Top.

Goed geregeld

Bestelling is keurig verpakt, snel geleverd en de planten van goede kwaliteit.

Kan niet beter!

Mooie planten. Goede prijs. Snelle levering.

Komen belofte na!

Makkelijk te bestellen via website. Handig dat je op de site kunt uitrekenen hoeveel planten je nodig hebt voor een op te geven oppervlakte. Planten/struiken zijn netjes afgeleverd. Kwaliteit planten/struiken lijkt prima in orde. (lijken goed aan te slaan) Komen belofte na.

Netjes volgens afspraak geleverd

Volgens afspraak geleverd en netjes verpakt. Of de planten aanslaan, is het nu nog te vroeg.

• Snelheid/Levertijd

Keurig op tijd en de planten zijn goed ingepakt

De gekochte planten doen het goed, alleen de Lythrum Salicaria Robert willen niet aanslaan, niet 1; maar eigenlijk alle 10 gekochte planten.

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Bedankt voor het geven van een review. Wat jammer dat u de klantenservice niet even gemaild heeft met uw opmerking. Natuurlijk begrijpen we uw bezorgdheid. We hadden u anders gerust kunnen stellen dat er niets aan de hand is en dat dit soort altijd wat later uitschiet in het voorjaar. Verder heeft u gewoon aangroei garantie dus een risico loopt u niet en mocht er onverhoopt toch iets mis gaan ( wat we niet verwachten ) horen we natuurlijk graag van u . Geen zorgen dus !

Super bedrijf

Ik heb meerdere keren planten bij Tuinplantenwinkel gekocht. Iedere keer weer: super producten, altijd ondanks de afstand onbeschadigd geleverd, altijd op tijd geleverd, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit planten voor een goede prijs

Mooie planten die prima verpakt en vervoerd worden. Enige verbeterpunt dat ik zie is dat kleine plantjes in P9 potjes in een wat lagere doos vervoerd zouden kunnen worden. Scheelt verpakkingsmateriaal en er kunnen meer dozen in de vrachtwagen.

in 1`woord geweldig.

Snelle levering. goed verpakt . planten uitstekende kwaliteit. Bestel alles bij hun. Inclusief zakken tuin aarde, etc. Alles wordt netjes in mijn tuin bezorgd.

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €9,95 per bestelling en Aangroeigarantie.