Correcte service

Correcte service met daarbij een goede en kwaliteitsvolle planten

Alles goed geregeld

Prima geregeld, goed ontvangen

Zeer goede service

Makkelijk bestellen en in het bestelproces wordt je continu ingelicht ven status

• Snelheid/Levertijd

Mijn bestelling is precies geleverd op de datum dat afgesproken is. Planten in prima staat. Dank je wel.

Goede communicatie

Via de site besteld, je ziet per plant, boom, struik enz gelijk wat deze nodig heeft, een goede beschrijving aanwezig per product. Er is een snelle levering wat professioneel word aangepakt en de communicatie is top via de mail, medewerkers kijken naar de mogelijkheden om de klant tevreden te stellen....

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en vriendelijke benadering.

Wij hebben al verschillende malen bij Tuinplantenwinkel besteld. De levering gaat altijd supersnel en bijzonder vriendelijk.

• Snelheid/Levertijd

Vlotte levering en duidelijk geinformmerd na bestelling

Goede website. Goede levering

• Snelheid/Levertijd

heel erg goede en vriendelijke service

bestellen ging makkelijk met veel en correcte informatie. ook info na het bestellen verliep uitstekend. keurig afgeleverd door vriendelijke mensen die ook nog wat tips konden geven. al met al een prima ervaring!

• Snelheid/Levertijd

Planten zien er prachtig uit. Snelle levering, gord vepakt!

Eerlijke mensen, top ervaring

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Verder kreeg ik ook een cadeautje bij levering wat altijd leuk is;) en de customer care was snel en geinformeerd

• Snelheid/Levertijd

Prima verzorgt en duidelijke uitleg voor en na bezorging

Prima verzorgt , de plant en de klant met duidelijke uitleg voor en na bezorging van mijn mooie plant aan mijn klant. Veel dank voor de prima service. Maximale score en zeker aan te raden aan iedereen, zelfs een ieder die vanuit het buitenland besteld. Annelies (mini minpuntje dat levertijd beoordeling op iphone 8 alleen een geel vierkantje laat zien, erg onduidelijk.

• Snelheid/Levertijd

Best snel, maar struik had niet mij keus geweest

Ik ben tevreden over de duidelijkheid van de website en de levering. Bovendien is deze webshop een van de weinige winkels die redelijk voordelig thuisbezorgd. De laurier die ik besteld had viel wel wat tegen, veel bladeren met gaten.

Goed en snel

Je krijgt wat je besteld. Snel thuisbezorgd.

• Snelheid/Levertijd

Wat een sportieve reactie na een foutje!

Een toegezonden aantal plantjes bleken m.i. niet overeenkomstig mijn bestelling, en dus niet passend bij de reeds aanwezige plantjes! Bovendien hadden ze een verkeerd plantkaartje! Na over en weer wat geharrewar en beoordeling van de kleuren van de foto’s stuurde de plantspecialist van de Tuinplantenwinkel gratis nieuwe. , Al met al, heel sportief een foutje hersteld! Toch maar plantjes op de tuin kopen en niet via internet! ,

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Bedankt voor het geven van uw review. U heeft 5 euonymus planten besteld en wilde deze bij uw eerder elders aangekochte planten aansluiten. Het probleem is dat dit zeker bij euonymus erg lastig kan zijn er kan altijd wat kleur verschil zijn maar het grootste probleem zat hem in het feit dat de planten die er staan uit de kas dus van binnen komen en dat onze planten buiten geteeld zijn dan zijn ze wel van het zelfde soort maar kun je nu in het begin kleur verschil zien. Dat is uitgelegd aan u en voor de zekerheid zijn we kosteloos nog een keer bij u geweest met een andere soort dat e rop lijkt zodat u het verschil kon beoordelen en is er besloten om de planten te laten staan. Succes met uw aankoop en het waren een aantal toevalligheden bij elkaar die het verwarrend maakten maar nu is het helder en opgelost.

Snelle levering conform afspraak

Geleverde plant zoals verwacht.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering, prima planten en goede prijs

Prima webshop!

Goed assortiment tegen prima prijzen, snelle en vriendelijke service

Een aanrader!

Meer dan aangenaam verrast door de mooie planten die geleverd werden, meer dan prima materiaal aan een gunstige prijs. Alles werd op tijd geleverd, mooi verpakt en erg vriendelijke bezorger.

• Snelheid/Levertijd

Goed afgeleverd, op aangewezen plaats Goede kwaliteit.

Groot assortiment, snelle levering

Groot assortiment, personeel staat klaar voor vragen en is meedenkend en zeer behulpzaam. Wegens sluiting door lockdown, ook een snelle levering door online bestelling, mooie planten in goede staat snel bezorgd. Een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Ik ben zeer tevreden met aankoop.

Planten waren good verzorgd ,good verpakt.Ik ga zeker nog veel keer bij U bestellen :-)Super snel levering. Dank U wel. Ps. Meer beter photos bijvoorbeeld hoe ziet plant eruit ook in de zomer zullen veel helpen met bestalling.

Top service en winkel!

Wij doen hier al jaren zaken mee. En hoop er nog jaren zaken mee te doen!

• Snelheid/Levertijd

Keurig verpakt, op tijd geleverd, gezonde planten

Alle planten waren keurig verpakt: verschillende maten (beukenhaag) netjes gebundeld, planten in pot in dozen verpakt. Met een glimlach van de chauffeur bij de voordeur afgeleverd!

Gewoon goed

na bestellen toch snel geleverd, goed verpakt mooie wortel kluit in de grond en groeien maar.

gewoon goed!

Netjes verpakt zo verpakt dat wortelgoed nauwelijks kan uitdrogen snelle bezorging, lage prijs

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-