Goed product en prima levering

Fijne website waar ik de boom die ik zocht snel vond. De boom werd snel geleverd en was goed verpakt en werd netjes op de gevraagde plaats achtergelaten. Op de dag van levering werd ik op de hoogte gehouden van de exacte tijd van levering. Prima service dus.

• Snelheid/Levertijd

Correcte afhandeling van order en mooie kwaliteit van de planten !

Dit was sinds 2021 mijn 8ste bestelling en ik moet zeggen mijn tuintjes staan er weer zeer fleurig bij !! Ik er zeer blij mee ook van de perfecte leveringen van planten en tuinproducten !!

• Snelheid/Levertijd

Een goed bedrijf ga er zeker nog eens bestellen

De producten zijn makkelijk te bestellen duidelijke website de bezorging is ook perfect ze hebben hun eigen vervoer. Ook de communicatie met de mails die je krijgt voor de bezorging alles is perfect geregeld,je wordt netjes van tevoren nog een keertje op de hoogte gehouden wanneer ze precies komen echt een fijn bedrijf.Ga er zeker vaker bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service.

Ik heb vorig jaar bij diverse webshops planten besteld voor de aanleg van onze tuin. Tuinplantenwinkel.nl leverde de beste kwaliteit en de beste service voor een goede prijs. Verbeterpunten: zoekfunctie website en hoeveel biologisch geteelde planten.

geweldig

Al jaren bestel ik bij Tuinplantenwinkel.nl en altijd naar volle tevredenheid. Bezorgers heel aardig.

• Snelheid/Levertijd

Goed advies, goede kwaliteit, snelle levering.

Goed advies, goede kwaliteit, snelle levering.

Goede kwaliteit planten

Goede kwaliteit planten en zo niet: een prima service achteraf!

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten en op tijd geleverd.

Mooie planten en op tijd geleverd

Snel

Plantjes zien er sterk uit, hopelijk gaan ze het goed doen. Snelle en nette levering!

Prima product en service

Erg tevreden

heel tevreden!

Uitstekende kwaliteit planten, een ruime keuze en heel goed verpakt en bezorgd!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en mooie plantjes

Plantjes van zeer goede kwaliteit, netjes verpakt en voorzien van tips

• Snelheid/Levertijd

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Fijne service en producten

Fijne bezorging en producten. Fijne service toen 1 item niet naar verwachting was.

• Snelheid/Levertijd

Mooie kwaliteit en goed verpakt en op tijd bezorgd

Netjes verpakt, goede kwaliteit en duidelijke informatie via de website

• Snelheid/Levertijd

Snelle service van prachtige planten

- snel geleverd, en de track&trace was helemaal super goed te volgen. - prachtige planten die keurig verpakt en gelabeld geleverd werden. - Voor als nog staat de tuin er weer fleurig bij!

• Snelheid/Levertijd

Uitstekende en zeer vriendelijke service zowel op het kantoor als bij de aflevering!

Prima en betrouwbare webshop

Als tuinliefhebber en eigenaar van een grote tuin heb ik regelmatig planten nodig. Tuinplantenwinkel.nl is hiervoor een goed adres. Voordeliger en makkelijker dan een tuincentrum en de planten zijn van topkwaliteit en snel bezorgd. Heel tevreden klant.

• Snelheid/Levertijd

Goede verpakking en bezorging Mooie planten.

Keurige site, ruime keuze

snel geleverd

snel geleverd , goed produkt

Ruim aanbod, snelle levering

Ruim aanbod van planten. Duidelijke site. En snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

Mooie producten en prima levering

Het aanbod is geweldig groot en met de uitgebreide beschrijvingen is het goed kiezen. Binnen een paar dagen keurig afgeleverd. Echt super blij mee!

Goed en professioneel verpakt

Mooie plantjes en heel slim verpakt waardoor alles netjes heel is gebleven.

• Snelheid/Levertijd

Bestelling geplaatst en binnen aantal dagen al binnen!

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €9,95 per bestelling en Aangroeigarantie.