Top top top

Contact gehad: werd vriendelijk geholpen Ik had het gevoel dat niks teveel was wat ik ook vroeg. Hele prettige ervaring dus!!!

• Snelheid/Levertijd

Tevreden met de geleverde planten

De planten waren keurig verpakt en waren keurig geleverd op de oprit Zoals was aangegeven.

• Snelheid/Levertijd

Heel snelle levering en kwaliteitsvolle planten

Topservice

• Snelheid/Levertijd

Mijn ervaring met Tuinplantenwinkel .nl is gewoon goed , uitstekend .

Ik bestel al verschillende jaren bij Tuinplantenwinkel.nl en zoals altijd heb ik ook nu weer een geweldige ervaring met hun . Ik had mijn bestelling gedaan op zaterdagmorgen en dinsdagmorgen kwam de chauffeur van Tuinplantenwinkel.nl mijn bestelling al brengen . Het mooie is dat hij bij mij de weg weet en mijn bestelling langs het huis op het terras heeft neer gezet . Top Top .

• Snelheid/Levertijd

Snelle service; zowel bezorging als antwoord op vragen

Dit is een beoordeling voor mijn ervaring met tuinplantenwinkel, niet de planten zelf. Ik vond het even verwarrend hoe het zat met bezorgmoment, dat wordt door henzelf bepaald, tenzij je zelf expliciet om een bepaald moment vraagt. Heeft op zich prima uitgepakt, maar het was mij niet direct duidelijk bij het bestellen hoe dat n z'n werk ging. Op vragen en opmerkingen werd echt heel snel (binnen paar uur!) gereageerd, wat ik echt heel behulpzaam vond! De bestelling werd geleverd in kartonnen dozen, met kunststof lekbak op de bodem, en neergezet waar wij wilden. Alleen een klimplant was per ongeluk met het plakband mee geplakt.

blij verrast

Mooie, gezonde planten, keurig verpakt en tot aan voordeur geleverd.

Mooie boom

Snelle levering, mooie boom, goede instructies voor planten van boom, vriendelijke bezorger. Zeer positieve ervaring.

• Snelheid/Levertijd

Prima planten Snelle en nette levering

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit, goede verpakking en verzending. Collectie zou nog wel uitgebreider mogen van mij.

TOP. Enorm blij.

Besteld, bezorgd. Zo simpel. Zo geweldig verpakt. Prachtige planten. Onze voortuin ziet er weer top uit. Dankjulliewel!

Mooie planten netjes gebracht

Wederom een set mooie planten besteld en in goede conditie ontvangen op de afgesproken plek.

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten, goed verzorgd.

Planten zien er goed uit, verpakking prima. Levering volgens verwachting.

• Snelheid/Levertijd

Ik heb gekregen wat ik graag wilde!

De kwaliteit was top!

• Snelheid/Levertijd

Snel en goed geleverd, planten zijn uitstekende kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten en keurig volgens planning bezorgd

Ruime keuze aan tuinplanten.

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Topervaring, de planten werden binnen een paar dagen en goed ingepakt geleverd bij de voordeur. Prima kwaliteit en prijs. Zou er zeker weer bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Fantastisch, keurig afgeleverd en alle planten en bomen zien er mooi uit,prima verpakt!

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!!

Fantastisch!

Snelle levering, goede prijzen, super compleet pakket voor vastzetten bomen.

• Snelheid/Levertijd

goede communicatie, snelle levering, zorgvuldig verpakt.

goede communicatie, snelle levering, zorgvuldig verpakt.

Wederom een prettige ervaring

Mooie kwaliteit en precies zoals omschreven. Ik kom graag weer terug

Breed assortiment planten

Breed assortiment planten, goede kwaliteit, snelle levering

Gewoon goed.

Mooie kwaliteit

Erg mooie planten, netjes verpakt en bezorgd. Alles makkelijk uit kunnen zoeken in de app waar alles netjes beschreven staat. Mooie kwaliteit voor een normale prijs.

• Snelheid/Levertijd

Goede prijzen en snelle levering

Grote bestelling geplaatst bij Tuinplantenwinkel. Werd aan huis gebracht door eigen bezorgdienst, keurig afgestapeld tegen de garage. Informatie voor levering was al goed en compleet, de chauffeur maakte het verschil

Supergoede aflevering

Goede planten

sneidershoek 5 5511 KR Knegsel

0497 33 78 81 / 06 22 66 15 24

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €9,95 per bestelling en Aangroeigarantie.